Motorevija
PRETRAGA
2009-06-03 11:12:44 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Od 12. do 14.6. na autodromu Grobnik - Eurepean Cup i Alpe Jadransko prvenstvo



Obavještavamo ljubitelje motociklističkih utrka da se dana 13 – 14 lipnja 2009.g. održava utrka pod nazivom Dioki Dina European Cup, te 50-ta po redu utrka Alpe Adria Prvenstva u organizaciji Automotodroma Grobnik i MK Kvarnera.

Ulaznice vrijede za subotu i nedjelju, te se mogu kupiti u pretprodaji po cijeni od 20,00 Kn (Tower centar prizemlje, TIC, Recepcija Automotodroma Grobnik), dok na dan utrke cijena ulaznice biti će 40,00 Kn. Turistička Zajednica Čavle organizira 13.06.2009. od 16,00 – 20,00h pripremu palente kompirice, te živu muziku – domaće autohtone trubače i harmonikaše.

Podsjećamo Vas, da je prva utrka Alpe Adria Prvenstva održana 11. listopada  1992.g. pod nazivom trka prijateljstva, koja je do danas prerasla u najjače regionalno natjecanje u Evropi, a i u svijetu. Na Alpe Adria prvenstvu učestvuje 12 zemalja sudionica. Vozači skupljaju bodove na svakoj utrci, te se na taj način najbolji od najboljih kvalificiraju za finale Evropskog Prvenstva.Ove godine se u 10mj finale Evropskog Prvenstva organizira za klase 125 GP; Stocksport 600; Stocksport 1000 u Španjolskom gradu Albasete.

Za utrke prijavljeno je 200 vozača, u klasama: 125 SP; 125 GP; STOCKSPORT 600; OLD TIMER/CLASSIC, ENDURANCE.

Od hrvatskih vozača najinteresantniji je nastup mladog 15-godišnjeg Ivan Višak-a u klasi 125 GP, koji je ove godine počeo voziti za talijanski profesionalni team RUMI, te je vodeći nakon 3 utrke u Alpe Adria Prvenstvu u svojoj klasi. Također, odlično vozi i Križevčanin Dominik Nervo, te je vodeći u klasi 125 SP. Domaćoj publici najzanimljiviji je u klasi Stocksport 600, Riječanin Marko Erceg.

Za poznavaoce povijesti motociklističkih utrka, najavljujemo dolazak legendarnih vozača iz kraja '70.tih i početka '80tih. Podsjetiti će nas na Preluku i na početke utrka na Automotodromu Grobnik, te ćemo osjetiti stare mirise ricinusovog ulja koje se u to vrijeme dodavalo u mašine motora. Voziti će se International Classic Gran Prix utrka koja se boduje za Evropski kup. Nastup legende francuskog motociklizma, Guy Bertin-a  koji je 1980.g. pobijedio u klasi 125cc na Automotodromu Grobnik, te bio 2 u svjetskom prvenstvu. U svojoj karijeri osvojio je ukupno 6 Gran Prix pobjeda. Također, važno je spomenuti nastupe Eric Saul iz Francuske, pobjednika talijanskog i austrijskog Gran Prixa iz 1980.g. u klasi 250cc, te Ian Simpson iz Engleske – trostrukog prvaka legendarnih utrka TT na otoku Man-u, te peterostruki prvak Engleske u raznim klasama te u British Superbike Championshipu. 

Ove godine, prvi put na Automotodromu Grobnik dolaze vozači European Vintage Endurance Cup-a i to utrka pod nazivom  „2 sata Grobnika“. Na jednom motoru nastupaju tri vozača. Očekuje se nastup 30 timova, koji voze u klasama do 500cc, do 750 cc, te do 1200cc. Ujedno voze se i klase AA Classic i Old Timer, Endurance 200' milja – 320 km Grobnika, kao i Prvenstvo Hrvatske. Za vrijeme pauze ljubitelji starih motora i automobila moći će uživati u vožnji na pisti predivno očuvanih old timera u organizaciji Old Timer kluba Rijeka.

Više o programu utrke možete saznati na našoj web stranici pod rubrikom utrke. Pozivamo sve ljubitelje ovog sporta da dođu bodriti svoje favorite, te dožive adrenalinske borbe na stazi i zabave se na fešti TZ Čavle.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.