Motorevija
PRETRAGA
2012-12-01 , Autor: Ines
Bookmark and Share

S projektom california 1400 Moto Guzzi redefinira koncept luksuznog motocikla s modelima koji imaju potpuno različite osobnosti i stilove uz jednake tehnologije i performanse

OSVAJANJE SAD-a I OSTATKA SVIJETA

Moto guzzi california nalazi se na ulicama već više od četrdeset godina te je najslavniji talijanski motocikl na svijetu.

Svoju je karijeru započeo 1970. godine kad je nakon iscrpnih testiranja moto guzzi V7 police pobijedio na natječaju policije Los Angelesa za kupnju flote motocikala. Po prvi puta u povijesti, strani motocikl osvojio je natječaj američke policije, a Moto Guzzi je uz američku konkurenciju porazio i poznate engleske proizvođače motocikala. 



Vijest o Moto Guzzijevu motociklu koji je osvojio SAD pobudila je zanimanje i na europskom tržištu te osnažila položaj modela V7. Iz fotografija je bilo razvidno da se moto guzzi V7 kakvog je koristila policija u SAD-u znatno razlikuje od modela dostupnog u prodajnim salonima: veliko sjedalo, široki upravljač, veliki oslonci za noge i obilje kromiranih detalja. Ti elementi koji su motociklu davali vrlo popularni amerikanizirani izgled probudili su toliku potražnju da je Moto Guzzi 1971. odlučio pokrenuti proizvodnju takvog modela s nazivom california.



Od te godine predstavljeno je sedam generacija modela california s četiri različite zapremnine pogonskog agregata (750, 850, 1000, 1100) u ukupno više od 100.000 proizvedenih jedinica.

Poznata california u svojoj je četrdesetogodišnjoj karijeri uz patroliranje američkim cestama krasila garaže brojnih filmskih i rock zvijezda. California najbolje od svih modela pokazuje vrijednosti i kvalitete marke Moto Guzzi: stil, udobnost, pouzdanost i performanse. U ovom su modelu kombinirani udobnost i nosivost custom motocikla s performansama snažnog cestovnog motocikla.

CALIFORNIA 1400, PREKRETNICA U POVIJESTI MARKE MOTO GUZZI 

Stvaranje nasljednika najslavnijeg Moto Guzzijevog motocikla predstavljalo je velik tehnološki izazov kako bi se stvorio motocikl koji pomiče granice u svojoj klasi. Riječ je o impresivnom i ekskluzivnom motociklu koji prenosi vrijednosti povijesne talijanske marke.



Uz inovativni, ali prepoznatljivi, dizajn u skladu s naslijeđem modela V7 ovaj model ponosi se najsuvremenijom tehnologijom koja proizlazi iz iskustva najvećeg europskog proizvođača dvokotača. 

Postignuti su brojni prvijenci:
 Najveći europski pogonski agregat s dva cilindra koji pruža 96 KS i nevjerojatni okretni moment od 120 Nm pri samo 2.750 o/min. 
 Prvi svjetski custom motocikl opremljen MGCT sustavom kontrole proklizavanja i Ride By Wire sustavom kontrole gasa s tri mape rada: za brzu vožnju, putovanje i vožnju po kiši. 
 Prvi svjetski custom motocikl s LED dnevnim svjetlima.
 Novi okvir s dvostrukom kolijevkom i elastičnim nosačem pogonskog agregata koji u potpunosti uklanja prijenos vibracija na motocikl.
 Novi kardanski pogon za uglađenu i tihu vožnju. 

Gledajući svaki detalj nove californije 1400, od kotača do instrumentne ploče, od tehnologije do boje i završne obrade, velik napredak je očit. Ovaj motocikl definitivno predstavlja prekretnicu u povijesti marke Moto Guzzi.

DIZAJN: SUVREMENE LINIJE LEGENDARNOG MOTOCIKLA

Elegantne i privlačne linije californije 1400 ukazuju na već prepoznatljivu Moto Guzzijevu uglađenost i tradiciju s obiljem nove tehnologije. Dizajn ovog motocikla iznenađuje i najmanjim detaljima dok ujedno jasno podsjeća na svoje prethodnike iako s njima ne dijeli niti jedan element.

Profil sjedala s kromiranim rukohvatima, kao i bočne oplate, inspirirani su modelom T3, dok proporcije spremnika goriva u odnosu na agregat podsjećaju na kasnije modele V7 i V850. Metalni spremnik goriva, zapremnine 21 l, na svojim je bočnim oplatama ukrašen logotipima orla koji se nalaze izravno iznad poklopaca ventila snažnog pogonskog agregata od 1400 cm³.



Smješten između dva cilindra V-twin pogonskog agregata spremnik goriva pridonosi niskim i vitkim bočnim linijama motocikla kao i dugi međuosovinski razmak od 1685 mm u usporedbi s međuosovinskim razmakom posljednje californije 90 od 1560 mm.

Dojam je dodatno naglašen horizontalno smještenim ispušnim sustavom i stražnjim blatobranom koji krase spektakularna, dvostruka LED svjetla s pokazivačima smjera. Ni pogled sprijeda nije manje spektakularan uz kompleksno prednje svjetlo s LED dnevnim svjetlima koja ga čine odmah prepoznatljivim. Nepravilni oblik prednjeg svjetla dominira prednjim dijelom motocikla koji prema tradiciji motocikala california nosi vjetrobran i dodatna svjetla.



Više od trideset godina nakon modela T4, kotači od lake legure vraćaju se na model california uz originalni rebrasti dizajn. Pozamašne dimenzije stražnje gume od 200/60-16 upadljive su, dok je prednja guma uobičajenih dimenzija 130/70-18.

I prednja vilica promjera 46 mm podsjeća na one s povijesnih modela. U potpunosti je zatvorena impozantnim crnim ''teleskopima'' u stilu prvih modela V7 i V850. Pogled na instrumentu ploču i upravljač ukazuju na spoj dizajna i tehnologije koji karakterizira ovaj motocikl. Instrumentna ploča ističe se atraktivnim stilom i preglednošću. Riječ je o okruglom instrumentu impresivnog promjera 150 mm pri kojem se unutar analognog mjerača okretaja nalazi veliki, multifunkcijski LCD zaslon. Na upravljaču se nalaze sklopovi prekidača od kojih desni sklop uključuje i tipku s kojom, po prvi puta na Moto Guzzijevu motociklu, vozač može aktivirati tempomat.

ELASTIČNI POGONSKI AGREGAT

Povijest Moto Guzzija puna je inovativnih tehničkih rješenja. Od ''elastičnog okvira'' kojeg je Giuseppe Guzzi dizajnirao krajem dvadesetih godina prošlog stoljeća do ispitivanja aerodinamike u slavnom zračnom tunelu u sklopu tvornice Moto Guzzi.

Sada Moto Guzzi na novoj californiji 1400 predstavlja novi način pričvršćivanja pogonskog agregata na okvir s elastičnim nosačima. Ova inovacija, predstavljena kako bi se uveli novi standardi po pitanju udobnosti, sastoji se od ekskluzivnih kinematskih nosača, jednog prednjeg i dva stražnja te niza gumenih ublaživača koji agregatu dozvoljavaju vibriranje oko svog centra gravitacije. Time se sprječava prijenos vibracija na ostatak motocikla. 
Uz nove standarde udobnosti, okvir nove californije pruža i izvrsne dinamičke osobine uz maksimalnu rigidnost.



Okvir od čeličnih cijevi visoke čvrstoće sastoji se od dvostruke zatvorene kolijevke s dimenzijama tipičnima za custom motocikle. Kut prednje vilice otvoren je s kutom od 32°, predtrag iznosi 155 mm, a međuosovinski razmak od 1685 mm čini ovaj motocikl idealnim za krstarenje otvorenom cestom. Navedene dimenzije osiguravaju stabilnost i preciznost pa je uz nisko težište i centralnu poziciju težine california 1400 iznenađujuće agilna i upravljiva za motocikl ovih dimenzija.

Vozač sjedi samo 740 mm od tla, a dovoljna je i najmanja brzina kako bi motocikl postao upravljiv i agilan poput skutera. Snažni V-twin agregat iz Mandella reagira na sam doticaj ručice gasa, a vibracije motocikla ostaju u povijesti s prethodnim modelima california.

Nostalgični vozači možda će osjetiti da im nešto nedostaje, no dovoljno je ostaviti motocikl u praznom hodu i gledati kako se agregat ljulja uz kretanje klipova promjera 104 mm i stvara vibracije koje nestaju čim dotaknete ručicu gasa. Prilikom stajanja na mjestu motocikl je zadržao svoju ''pulsirajuću narav'' koju pretvara u čistu brzinu bez vibracija tijekom vožnje.



Inovacije tu ne završavaju. Prednja vilica promjera 46 mm, iako je hodom od 120 mm u skladu sa svojim custom stilom, radijalnim hvatištima za Brembo kočna kliješta s četiri klipa ukazuje na svoju usmjerenost performansama. 

Na stražnjem kraju korišteno je tradicionalno rješenje s dva kromirana amortizera s podesivom prednapregnutošću dok odabir kotača odskače od trendova u ovoj klasi motocikala. Kotači od 18'' sprijeda i 16'' straga ističu se svojim rebrastim dizajnom. Na stražnjem će kotaču svatko primijetiti gumu impresivnih dimenzija 200/60.

California 1400 nakon 30 godina napušta rješenje integralnog sustava kočenja budući da ABS sustav donosi veće prednosti uz snažni kočni sustav kakav do sada još nije viđen u ovoj klasi motocikala. Prednja kočnica koristi dva plutajuća diska promjera 320 mm i Brembo radijalna kliješta s četiri nasuprotna klipa, dok na stražnji disk promjera 282 mm djeluju Brembo plutajuća kliješta s dva usporedna klipa. 
1380 cm³ : NAJVEĆI V2 AGREGAT U EUROPI

Prije dolaska californije 1400 najveći poprečni V 90° agregat imao je zapremninu 1225 cm³ i to na trkaćem motociklu moto guzzi MGS01.

Novi pogonski agregat californije 1400 evolucija je popularnog pogonskog agregata „Quatrovalvole“ zapremnine 1151 cm³, te uz jednak hod klipova postiže zapremninu od 1380 cm³ s rekordnim provrtom od 104 mm.

To ne znači da je riječ samo o jednostavnom povećanju provrta jer je pogonski agregat u potpunosti redizajniran po pitanju vanjskog rasporeda, unutarnjih komponenti i elektronike.

Svojom estetikom predstavlja aluminijsku skulpturu čistih linija. Veličina poklopaca ventila daje naslutiti impresivnu zapremninu, dok diskretno otisnut natpis Moto Guzzi na njima i usko postavljena rebra cilindara pokazuju veliku pažnju posvećenu detaljima.



Nakon pogonskog agregata 750 i ovaj pogonski agregat napaja se putem jednog Magneti Marellijevog leptirastog tijela čiji je promjer kod ovog agregata 52 mm, a njegovo otvaranje je elektronski regulirano u svrhu optimalne pripreme smjese. Usisna grana u obliku slova Y sada koristi duže usisne kanale, što pruža veći okretni moment pri niskim okretajima.

Prvi put za Moto Guzzi kao i za custom segment motocikala korišten je Ride By Wire sustav elektronske kontrole gasa, tehnologija koja vozaču omogućava odabir između triju mapa rada pogonskog agregata; turismo (Touring mod), veloce (Brzi mod) i pioggia (Kišni mod). Različite mape vozaču omogućavaju prilagođavanje karakteristika pogonskih agregata u skladu sa svojim stilom vožnje, vrstom ceste i vremenskim uvjetima. Izmjenjivanjem isporuke okretnog momenta i razine kočenja agregatom elektronska kontrolna jedinica ovom agregatu može dati uglađenost za maksimalnu udobnost u vožnji, agresivnost za one koji žele sportsku vožnju i kontrolu kakva je potrebna na mokroj cesti. Posljednja mapa itekako je potrebna gledajući karakteristike pogonskog agregata koji na cestu može prenijeti 120 Nm okretnog momenta pri samo 2750 o/min i pružiti maksimalnu snagu od 96 KS pri 6500 o/min.



Dinamička svojstva motocikla pod kontrolom su uz MGCT sustav kontrole proklizavanja koji se može podesiti u tri razine s ciljem povećanja aktivne sigurnosti bez smanjivanja performansi i užitka u vožnji. California 1400 prvi je custom motocikl opremljen sustavom kontrole proklizavanja.

U glavama motora nalaze se po četiri ventila s bregastom osovinom i klackalicama koje su opremljene valjcima kako bi se smanjilo trenje. Na suvremenost agregata ukazuje i sustav paljenja s dvije svjećice po cilindru koje jamče savršeno izgaranje i dvije lambda sonde koje omogućavaju izjednačenu smjesu u cilindrima pri svim uvjetima rada, a time i nižu potrošnju goriva i smanjene emisije štetnih plinova.



Boljoj efikasnosti pogonskog agregata doprinosi i bolje hlađenje uz veća rebra cilindara i velik hladnjak ulja koji je opremljen termo prekidačem i ventilatorom kako bi se smanjila temperatura ulja. Tu je i nova zračna kutija primjerena velikoj snazi novog V-twin agregata iz Mandella. Rezultat je pogonski agregat californije koji unatoč znatno većoj zapremnini donosi smanjenje potrošnje goriva između 15 i 20 posto u usporedbi s pogonskim agregatom "Quattrovalvole" 1200.

Nova rješenja korištena su i u prijenosu. Mjenjač sada koristi šest stupnjeva prijenosa umjesto ranijih pet, a suha spojka s ublaživačima udara sada koristi jednu lamelu umjesto dvije i pruža smanjeno opterećenje prilikom aktivacije.
Kardanski prijenos u potpunosti je redizajniran te s maksimalnom uglađenošću prenosi veliki okretni moment agregata uz znatno moderniji izgled.

MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING

Ova verzija californije klasična je izvedba motocikla za vozače koji odlaze na duga putovanja i toliki su zaljubljenici u motocikle da im automobil ponekad nije ni potreban. Po pitanju udobnosti, zaštite od vjetra i nosivosti, touring verzija ovog modela može se mjeriti s nekim automobilima uz užitak u vožnji kakvog samo motocikl može pružiti.



Uz luksuznu opremu kao što su dvobojno sjedalo, visoki vjetrobran, kromirana svjetla, bočni kovčezi od 35 litara, zaštita agregata i kovčega, california 1400 touring putni je motocikl s obiljem kromiranih detalja i tehnologije koji pokreće najveći europski V-twin pogonski agregat. Idealan je za duga putovanja uz uzbudljiv zvuk i snagu koja će, kad je potrebno, iza sebe ostaviti ostale sudionike u prometu.

California 1400 donosi užitak i dok stoji parkirana ispred vašeg omiljenog restorana ili u vašoj garaži u kojoj možete istražiti svaki detalj ovog motocikla koji se ponosi bezobrazno velikim brojem novotarija, po pitanju pogonskog agregata, šasije i tehnologije, koje dosad nisu bile dostupne u ovoj klasi motocikala. Prvi put u ovoj klasi motocikala možete birati karakteristike pogonskog agregata uz trostruke mape Ride By Wire sustava, dok su i tempomat i sustav protiv krađe dio serijske opreme ovog izvanrednog motocikla.



Bogata standardna oprema neće vas spriječiti u naumu da svoj motocikl učinite jedinstvenim, budući da ga možete prilagoditi svojim željama uz najveći popis dodatne opreme ikad ponuđen za Moto Guzzijev motocikl. Sportski ispušni sustav, kromirani detalji, sjedala pa i aplikacije za iPhone koji će poslužiti kao dodatna instrumentna ploča s informacijama o performansama motocikla, tehničkim detaljima i navigacijom.

Posebna pažnja posvećena je konceptu kombinacija boja u dvije varijante. Eldorado bijela kombinirana je s tamnim ukrasima na spremniku goriva te je inspirirana motociklima california koji su patrolirali autocestama u Kaliforniji. Crna ambasador klasična je boja ukrašena bijelim crtama poput prvih motocikala V7 i california 850. 

MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 CUSTOM

Moto guzzi california custom nije sportska varijanta verzije touring, već je njena ''zločesta'' sestra po pitanju stila, temperamenta i namjene.

Ova verzija neće razmaziti vozače obiljem tehnologije, osvojit će ih svojim srcem i upečatljivim i čistim dizajnom. Dva kotača, pogonski agregat, sjedalo i upravljač, to je sve što je potrebno. Sve je podređeno čistoj formi i funkcionalnosti uz poznati talijanski smisao za estetiku i veliku pažnju posvećenu detaljima. Dovoljno je pogledati sjedalo s vrućim žigom Moto Guzzi, zakrivljeni upravljač i stražnji amortizer s vanjskim spremnikom, crno lakirane kotače s crvenim logotipom Moto Guzzi i crne retrovizore koji će vas uz minimalističke grafike osvojiti. 



U usporedbi s verzijom touring, na sportskom sjedalu sjedi se niže i bliže stražnjem kotaču, idealno za pokazivanje po gradu. Bit ćete okruženi zvukom snažnog pogonskog agregata koji je spreman na cestu isporučiti okretni moment od 120 Nm pri samo 2750 o/min ili pojuriti pri broju okretaja tek nešto višem od praznog hoda, dok slušate kako se klipovi promjera 104 mm kreću u veličanstvenom V 90° pogonskom agregatu iz Mandella del Larija.



Vožnja otvorenom cestom uz baršunasti zvuk motocikla koji vam s lakoćom može pružiti snažna ubrzanja kao i ponosno krstarenje kroz grad dok gledate njegov odsjaj u prozorima izloga i uživate u zvuku karakterističnom za agregate iz Mandella. 

Namjerno minimalistički dizajn dodatno naglašava tehnološka rješenja koja dosad nisu viđena na konkurentskim motociklima. California custom je, baš kao i verzija touring, serijski opremljena tempomatom, MGCT kontrolom proklizavanja koja se može podešavati u tri razine i Ride By Wire sustavom koji omogućava prilagodbu odaziva agregata u tri razine.



Kako vozač može prilagoditi vozne karakteristike californije custom prema svom stilu vožnje i uvjetima na cesti, tako ga može prilagoditi i svojoj osobnosti uz najbogatiji popis dodatne opreme ikad ponuđen za motocikl Moto Guzzi.



TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
TOURING (PODACI ZA CUSTOM VERZIJU SU U ZAGRADAMA)

POGONSKI AGREGAT 
Tip : V-twin 90°, četverotaktni, 4 ventila po cilindru, dvostruko paljenje
Hlađenje : Zrakom i uljem putem odvojene uljne pumpe, i hladnjaka za ulje s termo prekidačem i ventilatorom
Zapremnina : 1380 cm³
Provrt X Hod : 104 x 81.2 mm
Omjer kompresije : 10.5 : 1
Dijagram razvoda : Usisni ventil otvara se 19° prije GMT
(pri zazoru ventila od 1 mm) Usisni ventil zatvara se 55° nakon GMT
Ispušni ventil otvara se 49° prije GMT
Ispušni ventil zatvara se 12° nakon GMT

Maksimalna snaga : 71 kW (96 KS) pri 6.500 o/min 
Maksimalni okretni moment : 120 Nm (12.3 kgm) pri 2.750 o/min
Napajanje : Višetočkovno elektronsko ubrizgavanje, Magneti Marelli IAW7SM; “Ride By Wire”, leptirasto tijelo promjera 52 mm, IWP 243 Magneti Marelli injektori, dvije lambda sonde, integrirana kontrolna jedinica s tri mape rada, kontrola proklizavanja, tempomat.
Pokretanje : Elektro pokretač
Svjećice : NGK LMAR8F, 2 po cilindru

Ispušni sustav : Od nehrđajućeg čelika stainless steel, tip 2 u 2 , trostazni katalizator s dvije lambda sonde
Homologacija : Euro 3

PRIJENOS 
Mjenjač : Šest stupnjeva prijenosa
Omjer stupnjeva prijenosa : 1. 17/38 = 1 : 2.235
: 2. 20/34 = 1 : 1.700
: 3. 23/31 = 1 : 1.348
: 4. 26/29 = 1 : 1.115
: 5. 31/30 = 1 : 0.968
: 6. 30/24 = 1 : 0.8

Primarni prijenos : Zupčanici, omjer 26/35 = 1: 1,346)
Završni prijenos : Dvostruki kardanski zglob, omjer 10/36 = 1: 3.6)
Spojka : S jednom lamelom i integriranim antivibracijskim sustavom

ŠASIJA 
Šasija : Od čeličnih cijevi, zatvorena dvostruka koljevka, elastični-kinematički nosač pogonskog agregata
Međuosovinski razmak : 1685 mm 
Predtrag : 155 mm
Kut prednje vilice : 32°
Kut zakretanja upravljača : 38°
Prednji ovjes : Teleskopska vilica Ø 46 mm s prihvatom za radijalna kočna kliješta
Hod prednjeg kotača : 120 mm
Stražnji ovjes : Stražnja vilica s dva amortizera s podesivom prednapregnutošću
Hod stražnjeg kotača : 
Prednja kočnica : Dva plutajuća diska Øl 320 mm, Brembo radijalna kočna kliješta s 4 nasuprotna klipa
Stražnja kočnica : Disk Ø 282 mm, Brembo plutajuća kliješta s dva usporedna klipa
Kotači : Aluminijska legura 
Prednji kotač : 3.50” x 18”
Stražnji kotač : 6.00” x 16”
Prednja guma : 130/70 R 18”
Stražnja guma : 200/60 R 16” 

ELEKTRIČNI SUSTAV 
Napon : 12 V
Baterija : 12V - 18 Ah
Alternator : 12 V - 550 W 

DIMENZIJE 
Dužina : 2.445 mm 
Širina : 10.30mm (850mm)
Visina : 1.460 mm (1.181 mm)
Visina sjedala : 740 mm (720 mm opt.)
Minimalno odstojanje od tla : 165 mm
Težina
Težina : 322 kg/337 kg s punom opremom
(300kg)
Spremnik goriva : 20,5 l
Rezerva : 5 l





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.