Posloži:
Broj komentara: Stranica:
Trenutna stranica: 1 / Sve stranice: 2 Naprijed >
Baltazar | 2011.04.05 15:28

Strpljen - spašen...
Rado bih čuo da je update obavljen u par minuta i da su Tribunj i ostala nedostajuća mjesta ušli u Sledgeov GoClever...

Sledgehammer | 2011.03.25 13:20

Još ništa, skroz sam zaboravio da trebam ići na update... ali budem...

Baltazar | 2011.03.24 12:04

Ima li kakvih novosti o Sledgeovom GoCleveru?

Baltazar | 2011.02.21 22:13

Bit će da se treba najaviti i dogovoriti termin sastanka (i pomoliti da nešto nepredviđeno ne pomrsi dogovor)...

Sledgehammer | 2011.02.21 22:00

Dođoh, vidjeh, ne obavih ništa... neki jaro koji je glavni za to preprogramiravanje je otišao negdje u grad, rekla prcmilka tamo da jaro dođe u ponedjeljak iza 10, a ja sam danas imao par obaveza tako da je ta sitnica otpala, no nije zaboravljena...

Baltazar | 2011.02.21 20:47

Nakon što posjet mireu bude obavljen, rado ću čuti što su rekli/napravili (je li konačno ušao Tribunj u taj GoClever).

Sledgehammer | 2011.02.18 13:01

Idem baš sada u grad pa ću moguće i navratitit do njih da vidim za update softvera i karata...

Baltazar | 2011.02.18 04:18

Uskoro bi trebao biti i DON'T PANIC (iliti ViaGPS 4.0) na raspolaganju...

Sledgehammer | 2011.02.15 22:17

Meni je Mireo usput kada idem do Zagreba, pa ću radije navratiti, jer onda lijepo sjednem i neki njihov iz razvoja mi lijepo objasni sve novosti u novom softveru - jer se ponekad, kao na zadnjem updateu, promijene načini posluživanja softvera, promijene se neke funkcije i ekrani, pa da se nebih gubio, a pokažu mi i neke napredne opcije...

Znam da je pokrivenost slaba, zato jer za mnoge zemlje uzmu gotove, izrađene karte koje samo prilagode, a za Hrvatsku baš podižu svoju klartografiju...

Baltazar | 2011.02.14 18:26

mireo nudi nadogradnju na svojim web stranicama.
Pretpostavljam da je jako korisno prvo se posavjetovati s mireom oko toga što i kako napraviti!
Inače, GoClever u specifikacijama za GC-5066 FMBT FE navodi pokrivenost Croatia: 42%

Sretno!

Sledgehammer | 2011.02.14 15:36

Pa GoClever je samo uređaj, a Mireo ga na našem tržištu šopa sa softverom. Ja Tribunj u svojim kartama nemam, no ako su ga u međuvremenu dodali, trebam otići jedan dan usput kad idem u Zagreb i uploadati karte i najnoviju verziju softvera.

Baltazar | 2011.02.14 09:17

Pitanja za Sledgehammera (odnosi se na komentar od 2011.01.06 20:01):

1) Ako dobro razumjeh, na karti navigatora GOCLEVER 5066 FM BT uopće nema mjesta Tribunj pokraj Vodica?

Mireo pak na svojoj internet karti prikazuje Tribunj:





2) Je li bilo upita može li se GOCLEVERova karta nadopuniti mireovom?

Hvala, pozdrav!

Sledgehammer | 2011.01.14 14:28

Citat Dane:

Uskoro ćeš saznati koliko vrijedi onaj bod koji si zaslužio dopunom članka o osnivanju motokluba....ostaj zdravo, dr. Dane


Kaj dolazi kolega iz redakcije sa baseball-palicom na kojoj velikim slovima piše "Motorevija" - da mi ju pokloni? Mislim, nakon kaj ju isproba na meni...?

Znači, odfakio sam svoje... zbogom, svijete...

Dane | 2011.01.11 09:32

Vrlo koncizno i točno, dotakao si nekolik točaka kojima i ja nisam bio zadovoljan u njemačkom izvorniku no nisam ga mogao mijenjati, ima stvari koje bi se mogle bolje isprobati...zahvaljujem na konsruktivnoj kritici i prijedlogu. Ako se odlučimo na ovakav test domaćim snagama svakako ćemo nešto od ovih hardcore uvjeta pokušati "iscenirati"....uskoro ćeš saznati koliko vrijedi onaj bod koji si zaslužio dopunom članka o osnivanju motokluba....ostaj zdravo, dr. Dane

Sledgehammer | 2011.01.06 20:01

Evo, dottore moj, da ja komentiram - kad me već vučeš za jezičac...

Moram priznati da sam očekivao puno više, i da taj članak izašao u Motoreviji i ne mogu smatrati nekakvim "testom"... jednostavno, nudi premalo informacija, nije bilo nikakvog relevantnog testa niti hardvera, a još manje softvera koji se ugrađuju (a što je najvažnija stvar u navigaciji - može biti i najkvalitetniji komad uređaja ako su mu karte za shit...).

Jasno da postoje mnoge tvrtke koje se bave navigacijama, ja sam ovdje odavno napisao da imam GoClever 5066 BT FM. Od ljeta prošle godine taj kineski GoClever ima i poseban model navigacije za motocikliste (GC-Rider), koji se prodaje i kod nas, gdje je GoClever prisutan već dugo vremena. Posebnost GoClevera na hrvatskom tržištu je što nudi karte domaće tvrtke Mireo ( www.mireo.hr ), koja radi kartografiju Cardinale. Osobno mogu reći da je ta kartografija vrlo dobra, naravno - dok se krećete tamo gdje postoji pokrivenost kartama - a to je, na žalost, i u Hrvatskoj slučaj da pokrivenost baš i nije nešto... dapače, nedostaju cijeli gradovi (npr. odmah sam potražio Tribunj pokraj Vodica, kao često idemo na more - no tog mjesta, iako baš i nije malo, plus ima veliku marinu - uopće nema na karti, od Vodica prema sjeveru takvog mjesta nema...). Na takove stvari bi trebali ukazivati, jer čovjek kupi navigaciju za npr. proputovanje cijele Jadranske magistrale, pa ispadne da svako treće mjesto na njegovim kartama - ne postoji!

Kad i ako budete radili nekakav pravi test navigacija, ili ga i samo povukli od neke bratske redakcije, vodite računa o stvarima koje korisnike interesiraju... reklamerstvo i prepucavanja sa nekakvim hardverskim i softverskim mogućnostima, a kako je to uobičajeno kod najvećih igrača, najčešće niti ne zanima korisnike. Osobno, svojstva otpornosti na benzin ili mogućnosti programiranja navigacije za vrijeme vožnje u moto-rukavicama - ne smatram nečim bitnim da bih zbog toga dao 5.000 kuna za aparat. Možda i zato jer takve radnje i ne bih radio - za vrijeme vožnje... za vrijeme vožnje navigaciju želim samo SLUŠATI, a sa prstima biti na upravljaču, i sa očima i mozgom biti na cesti, a ne u manualu uređaja...

Osim testiranja SVIH navigacija koje su na tržištu ponuđene za motocikliste, testirajte i one koje "mogu poslužiti", što znači da se koriste u tankbagovima i zaštitnim vodonepropusnim kutijama i navlakama - no da podržavaju bluetooth veze sa naglavnim slušalicama unutar kaciga, a takovih i u programu Garmina, TomToma i još nekih - IMA! Takove navigacije su 2-3x jeftinije od onih tipa Zumo, a u skladu sa recesijom i činjenicom da si ipak, ruku na srce, rijetko tko može priuštiti da calta 4-5.000 kuna za nekakvu pravu moto-navigaciju sa svim "nepropusnostima" - dajte prikaz i takvih "alternativnih" rješenja, koja nisu nimalo lošija... zašto bi i bila - kada koriste mnoge iste hardverske i softverske mogućnosti ostalih modela iz te kuće!

Glede hardverskih elemenata, i tu možete napraviti nekakav "hard-test". Konkretno, kakva i kolika je otpornost uređaja na razne temperaturne razlike... moja navigacija je za automobil, no ostavio sam je u crnoj navlaci (sa kojom ista i dolazi kod kupnje) u pretincu automobila nekoliko dana (ležao doma bolestan, nisam izlazio, eto 5 dana minusa od 00-24 sata...)... pretinac se ne grije i ne hladi, no auto je stajao vani na hladnome nekoliko dana na debelim minus temperaturama. Fini pokrov poleđine navigacije, onaj koji ima feeling kao nekakav sitni baršun pod prstima, od te hladnoće je ispucao i počeo se ljuštiti na krajevima, čak i unutar te navlake. Kako bi reagirale ostale navigacije u sličnim uvjetima, veliko je pitanje, jer se raspon korištenja navigacija najčešće ne može predvidjeti... može mi pasti na pamet da odem za koju godinu na Elefantentreffen, pa mi je zadnja stvar o kojoj bih htio razmišljati hoće li navigacija raditi na ledenom vjetru i temperaturi od minus 10...

Uglavnom, test se mora bazirati na par osnovnih stvari - povezivosti sa intercomm-sistemima unutar kaciga, preciznosti i potpunosti softvera i karata, te hardverskih mogućnosti u konkretnim uvjetima (čitljivost na suncu u kombinaciji sa različitim vizirima, temperaturna otpornost...).

Nadam se da sam dao materijala za test koji bi lako mogao imati i desetak i više stranica. Ak u MotoPulsu mogu potrošiti 24 stranice na testiranja skutera koji su svi bazirani na jednom te istom agregatu (Piaggio 300 ccm), možete i Vi desetak na nešto što treba većem broju ljudi od maksi skutera sa 300 ccm...

KorniKornjaca | 2011.01.06 02:48

Citat Dane:

Nitko ne komentira test u MR? Jeste li znali za druge proizvođače osim Garmina i Tom Toma? ja prvi nisam


vivax

bi ja komentiral nekaj sigurno da mi komp bil ispravan....al sad je opet proradil, na svu srecu....sam od sebe se upalil

Dane | 2011.01.04 08:23

Nitko ne komentira test u MR? Jeste li znali za druge proizvođače osim Garmina i Tom Toma? ja prvi nisam

Sledgehammer | 2010.12.22 18:03

OK, baš me veseli...

No mozgam cijelo vrijeme kako možda uzeti i jednu malo konkretniju navigaciju, točnije Garmin 1490TV (sa digiTV programom)... iako niti taj model nije deklarirano bajkerski, softverski ima sve što i moto-modeli, a navigaciju bih ionako koristio preko BT i držao u vodonepropusnom pretincu tankbaga, tako da mi sposobnosti vodonepropusnosti samog uređaja nisu najvažnije...

Molim da u testovima posebnu pozornost posvetite ekranima - njihova čitljivost čini razliku neba i zemlje, a potom i preciznosti instaliranih karata i njihove točnosti unutar Hrvatske, kao reference...

Dane | 2010.12.21 17:55

Evo biti će neki usporedni test u Motoreviji 11 pa ćete vidjeti Zumo 660 na djelu

KorniKornjaca | 2010.12.18 19:04

Citat Dane:

Još uvijek se opirem tome da ga okačim na motocikl...mislim da s time romantika ode u p.m.


to se slazem...treba se ponekad malo pouzdat u našu mušku sposobnost orijentacije.....
makar, kod mene je ta sposobnost orijentacije gadno zakrzljala od kad sam prestal cugat vikendom, al nema te sile da ja kupim navigaciju....sad kad ne cugam se cak i u stubickim toplicama izgubim (na kraju me neka luda đukela napala i skoro pal s motora=)

a nedavno sam neku navigaciju(kostala kojih 700-800kn) koristil po zagrebu...kad sam slusal glasovne komande, totalno sam zalutal.....a kad sam iskljucil zvukove, nasel sam mjesto bez problema....i jos gratis, ta navigacija ima ono cudo za prepoznavanje radara, pa kad ti radar u blizini, pocne pištit ko blesava.....

Sledgehammer | 2010.12.18 13:35

Izišao Zumo 665...

Sledgehammer | 2009.05.03 14:24

Citat easyRR:

ovo s auto ovo auto ono - zaboravi


WTF?

easyRR | 2009.04.21 18:13

poželjne nisu - neizbježne jesu

ps. za sledgehammer
sadizam
mazohizam

ovo s auto ovo auto ono - zaboravi

Sledgehammer | 2009.04.21 17:07

Mislim da je moj pojam uživanja na motociklu ipak bitno drugačiji od auto-mazohističkih detalja... ja ne smatram da su neudobnost, vjetar ili bol poželjne komponente moto-doživljaja...

Dane | 2009.04.21 07:20

E to si u pravu, srž je baš takva - bolna, posebno kada voziš RSVa kao ja, tada ti se gaće poderu i kada ne otvoriš usta, a nakon 100 km žuuuljaa, sve se pitam zašto to radim?

easyRR | 2009.04.15 16:57

autosadizam - misliš mazohizam? da, pa to i je sama srž motociklizma!

Sledgehammer | 2009.04.14 00:44

Citat easyRR:

mora se priznat da ima i nekih draži u proučavanju karte, gubljenja, živciranja zbog nepostojećih, a na karti ucrtanih puteva...


Pa po meni to i nije neka draž, to je autosadizam, znam o čemu govorim - dovoljno je bilo otići do nekada do Trsta ili malo kasnije do Venecije, pa da vidim gušta u tome kada slijediš sve znakove i opet si pet puta na istom mjestu, a to mjesto nije cilj kuda želiš doći,... usto izgubiš živaca, vremena i benzina, pa ako je to gušt...

Sa druge strane, nitko ti ne veli da moraš sve raditi po GPS-u; ugasi ga, sakrij u prtljagu, a kada zaškripi, lako ga upališ, možda vidiš da je ta šuma i taj obronak isti onaj kojeg trebaš, samo za 180 stupnjeva u drugom smjeru, udaljen pedesetak kilometara...

Dane | 2009.04.13 21:01

Još uvijek se opirem tome da ga okačim na motocikl...mislim da s time romantika ode u p.m.

easyRR | 2009.04.08 11:27

U tom smislu kad se ide vremenski ograničeno negdje točno ciljano - je ok, ali kad se ide na putovanje u želji za istraživanjem i nepredviđenim situacijama, mora se priznat da ima i nekih draži u proučavanju karte, gubljenja, živciranja zbog nepostojećih, a na karti ucrtanih puteva... neočekivanih prizora itd.... ovako - sa 3D prikazom nestaje ta "draž".... dakle, ima razilka od putovanja (pustolovina) i putovanja (vožnji od a. do b. u zadanom roku za koja je poželjno da su što kraća i tu GPS pomaže - ali poslije takvih putovanja nema dobrih priča s putovanja, već dobrih priča s cilja putovanja - možeš pričat o IMOT-u ali o putovanju malo teže jer je bilo sve po špagi (GPS-u

Sledgehammer | 2009.04.08 10:15

Gle, i ja sam staromodan, ali takvih stvari se ne bojim... dok sam u veljači išao u Munchen na IMOT, frendov Garmin Nuvi 250 nam je jaaako dobor došao... obišli smo puno više nego da smo gubili vrijeme lutajući po ogromnom gradu i tražeći dućane...

Trenutna stranica: 1 / Sve stranice: 2 Naprijed >
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 KTM 690 Duke Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic Megelli sport 125 R BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Kawasaki KLR650 / R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda VFR 800 2003- Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)