Motorevija
PRETRAGA
2019-03-25 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: MPH
Bookmark and Share

Klasičan naked srednje klase evocira sjećanja iz 80-ih, a tehnički je i u današnjim standardima vrlo dobro 'potkovan'



R ili F? Ni jedan od ponuđenih, već GSX 750 - bez dodataka. Riječ je o modelu s kojim su se u Hrvatskoj upoznali tek rijetki, a i oni na njega 'reagiraju' tek kada u nastavak naziva dodate 'Inazuma'. Suzukijev klasičan naked srednje klase evocira sjećanja iz 80-ih, gaji oble linije, a tehnički je i u današnjim standardima vrlo dobro 'potkovan'.



Lansiran je 1998. kao alternativa malom i velikom Banditu, s tim da je cjenovno bio bliži 'malom razbojniku'. Racionalni kupci su ga odmah prepoznali, kako zbog 86 KS snažnog, energičnog te vrlo pouzdanog pogonskog agregata, tako i ugodne ergonomije te kvalitetnog ovjesa. Doduše, prednja vilica je u odnosu na stražnji amortizer premekana, no taj se nedostatak može riješiti gušćim uljem.



Kada smo već kod nedostataka, treba reći da najviše problema radi ležaj u glavi okvira koji se u pravilu mijenja svakih 30.000 km. Isto tako, ovaj Suzuki ne voli preskakanje servisnih intervala, tako da treba redovito mijenjati ulje (svakih 6000 km) te kontrolirati ventile (svakih 12.000 km). Ako se držite tih pravila, imat ćete gotovo pa neuništiv motocikl.



S druge strane, vrlo je osjetljiv lak na statičnim cijevima prednje vilice (utjecaj soli, udarci kamenčića), no to je estetski detalj koji možete brzo i jeftino riješiti. Budući da se ovaj model proizvodio tek pet godina, preporuka određenog godišta ne postoji, ali postoji preporuka boje. Naime, najvišu cijenu postižu plavi i crveni GSX 750, dok je najbrojniji crni u pravilu i najpovoljniji. Raspon cijena seže od 1200 do 3000 eura, no recimo da se vrlo uredan primjerak (20.000 do 30.000 km) bez problema može pronaći za 1800 do 2000 eura. Ponuda rabljenih u Njemačkoj je vrlo bogata, a trošarina iznosi između 360 i 440 eura.



PLUS: bogata ponuda rabljenih, pouzdanost, dobar omjer tehnike i cijene
MINUS: manjkava kvaliteta laka na nekim mjestima

Tehnički podaci (tip AE iz 1999.)
Godina proizvodnje: 1998.-2003.
Obujam: 750 ccm
Snaga: 86 KS pri 9500 o/min
Okretni moment: 67 Nm pri 8500 o/min
Masa s tekućinama: 223 kg
Gume: 120/70 ZR 17, 170/70 ZR 17
Spremnik goriva: 18 litara
Najviša brzina: 208 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,7 s
Potrošnja: 4,5-6,9 l/100 km



Cijene potrošnog materijala:
Ulje + filtar: 225 kn (Ipone) + 60 kn
Filtar zraka: 160 kn (Vicma)
Svjećice: 252 kn (Denso)
Lanac i lančanici: 1470 kn (Afam)
Kočne pločice: 660 kn (Car. Lorraine)
Gume (set): 1836 kn (Dunlop Roadsmart III)





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.