Motorevija
PRETRAGA
2018-06-04 , Autor: Marko Santini, Slike: Marko Santini
Bookmark and Share

U Motoreviji br. 129 možete pročitati naše dojmove o vožnji Harleyevih Touring i Sportster modela, a ovdje vam donosimo pogled iza kulisa još jedne značajne svjetske prezentacije održane u Hrvatskoj

 



Osim sve većeg broja turista, Dalmacija posljednjih godina ugošćuje sve veći broj proizvođača automobila i motocikala. Otok Pag, primjerice, već je dugo svojevrstan fotografski studio marki poput Mercedesa, BMW-a (uključujući BMW Motorrad), Porschea, Jaguara i mnogih drugih, a osim za stvaranje službenih press materijala, Dalmacija svjetskim auto i moto brandovima postaje omiljena lokacija za održavanje svjetskih i europskih novinarskih prezentacija novih modela.



Posljednji u nizu brandova koji su odabrali Hrvatsku je i Harley-Davidson, koji je u Splitu i okolici (pretežno zaleđu, ali i uz obalu prema Makarskoj) od sredine travnja do početka svibnja održao međunarodni event Ride, Ride, Slide, ponajprije namijenjen svjetskom lansiranju novih modela Iron 1200 i Forty-Eight Special.



Za svojevrsno sjedište cijelog događaja odabran je hotel Le Méridien Lav u Splitu, odnosno Podstrani, na čijem je prilazu bilo teško ne primijetiti nekolicinu parkiranih šlepera britanske tvrtke WMB Logistics zaduženu za prijevoz 50-ak motocikala američke marke. U sklopu hotelskog kompleksa postoji više restorana, što je znatno olakšalo svakodnevno održavanje novinarskih večera i druženja nakon svakog dana vožnji, a s male, lijepe plaže iza hotela svako su jutro novinare čekali uredno posloženi motocikli. Osim toga, Harley je “zauzeo” dobar dio hotelskog lobija i pretvorio ga u novinarsku Harley-Davidson zonu u kojoj su izložili novu liniju odjeće stvorenu povodom 115. rođendana branda i nekoliko posebnih modela motocikala, a za zabavu, uz bar, bila su i dva biljarska stola.



Službeni dio Ride, Ride, Slide prezentacije trajao je 14 dana tijekom kojih je kroz hotel i zacrtane rute vožnje prošlo 160 novinara iz cijelog svijeta, od Amerike, Kanade i Brazila do Južne Afrike, Libanona, Rusije i Indije. Novinari su tijekom ta za organizatore intenzivna dva tjedna bili podijeljeni u sedam trodnevnih grupa koje su se iz dana u dan preklapale i izmjenjivale - svaka je grupa vozila tijekom tri dana (Touring i Sportster modele te flat-track utrku, otud i naziv Ride, Ride, Slide).



Cjelokupan organizacijski tim prezentacije, čije je planiranje započelo u prosincu prošle godine, činilo je nešto manje od 40 ljudi - uključujući Harleyevu PR i logističku ekipu, predvođenu uvijek dobro raspoloženim Nikom Ellwoodom, fotografe i snimatelje (okinuli više od 10.000 fotografija i snimili desetke sati materijala), službene vozače koji su vodili grupe novinara tijekom vožnji (i prešli gotovo 2900 km) te ekipu zaduženu za održavanje i pranje samih motocikala (odradili više od 350 pranja). Daleko najzabavniji posao imao je mladi Englez koji je osmislio same rute za oko 450 kilometara vožnje Touring i Sportster modela - nakon što je ih više puta odvezao uzduž i poprijeko, sada ih, prema vlastitim riječima, može proći zavezanih očiju.

Naš novinar Marko Santini čeka red za službeno fotografiranje vožnje


Ruben Xaus objašnjava tehniku vožnje za flat-track utrku



Osim novinara, Ride, Ride, Slide eventom bili su istinski oduševljeni i sami organizatori, pa Nik Ellwood smatra kako postoji velika vjerojatnost da će Hrvatska u bliskoj budućnosti ponovno poslužiti kao lokacija za održavanje neke buduće svjetske prezentacije Harley-Davidsona. Sve o našim dojmovima vožnje Touring i Sportster modela, kao i sudjelovanja u flat-track utrci, pročitajte u novom, 129. broju Motorevije.





Ride, Ride, Slide u brojkama

160 - broj novinara

14 - dana trajanja eventa

40 - članova organizacije

450 - kilometara koje su prešli novinari

2900 - kilometara koje su prešli vodiči

350 - broj pranja motocikala

10.000 - napravljenih fotografija

24 - sata snimljenih video materijala

50 - motocikala za novinarske vožnje

2 - šlepera za prijevoz motocikala do Hrvatske





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.