Motorevija
PRETRAGA
Odaberite svoju nostalgiju:
Suzuki GSX 1100 S katana

 

22% (54 glasovi)
Kawasaki GPZ 900 R

 

38% (93 glasovi)
Ducati 916

 

39% (95 glasovi)
2010-03-18 07:14:24

Tko bi rekao da ćete ovakve stvari napisati....odlične priče.....evo još jedne od mene. Kako sam već spomenuo da mi je 900 R često u početku radio na tri cilindra jer nisam imao novca da kupim nove kablove a posebno lulice sve "curice" koje su se vozale sa mnom imale su raspar čarape. Kako? nakon pranja motora, a to je bilo često jer je sve moralo biti tip-top voda je često završavala kod svjećice prvog cilindra jer zbog nagiba na bočnom nogaru i zbog razvodnog lanca na toj strani nije mogla odteći. I taman krenemo na romantičnu vožnju kad motor ne radi dobro, ništa, skidaj čarapu, a ja nekako ispod rezervoara izvućem lulicu i nagram čarapu kako bi popila vodu iz otvora svjećice, par puta tako i motor proradi, a mokra čarapa u džep i gas.....toliko su se volile vozati da se niti jedna nije žalila....zato 900R je zakoooon

2010-03-17 20:15:31

Svaka čast momci, moram i ja jednu napisati, a tiče se kawe 900R. Negdje kada smo imali 18 godina, a to je početak devedesetih posudili smo kolega i ja 900ra od prijatelja da se malo provozamo što je tada bio vrhunski užitak. dogovor je da krenemo od Slavonskog broda za Vinkovce pa Osijek i nazad preko našica i papuka zavojitom cestom natrag. Nakon opsežnih priprema koje su uključivale prikupljanje para za gorivo krećemo na put no ne dolazimo daleko jer nas kamion izgurava s ceste s nekih 90-100 na sat. Dobro da smo živi ostali....kako se to dogodilo.....Na ravnom dijelu ceste krenuli smo obilaziti šleper bosanskih tablica koji je normalno vozio, no kada smo bili na pola njegove dužine momak (imenom Alija Medžiković - i sada se sjećam) krenuo je obilaziti biciklistu a da nije pogledao retorvizor te nas lagano doveo na travu uz cestu sa suprotne strane, kolega koji je vozio (ja sam bio suvozač) počeo je lagano kočiti, pa u panici i malo jaće dok nije prednji kotač dohvatio travu....slijedeće čega se sjećam je kako se držim za njega (a on je malo deblji) i kako se kotrljamo po kanalu....izmjenjuju se nebo zemlja nebo zemlja dok mi tako letimo i dok se nismo zaustavili u dnu kanala dubine nekih 3-4 metra. Lagano dolazimo sebi i srećom ustanovljavamo da smo se samo nagruvali....kamion već stoji na cesti, čovjek iz auta iza nas koji je sve vidio trči u kanal i je...e majku bosansku jel se uplašio a mi ne znamo gdje smo ...kako dolazimo sebi počinjemo tražiti motor a njega nema....panika....no ubrzo ga nalazimo dalje u kanalu u dubokoj travi u uspravnom položaju.....i šta sad...pokušavamo nas trojica da ga izvućemo no nema teorije...900 R je pravo "gvožđe" tako da smo ga na kraju izvukli traktorom (mislim da bi lakše izvadili manji auto)....kad smo ga izvadili izgledao je kao čudovište iz močvare, trave svugdje, malo i ulja iz mašine što je kroz filter pobjegla na auspuh, pukao vizir i neke sitnice no u globalu motor izgleda dobro , ništa ključ alnaser i 900 r kresne iz prve...toooo, ma jeb...š što smo zguljeni bitno da kolegi imamo kakav takav motor za vratiti....uto stiže murija i rastura Aliju zato što nije pazio i nakon očevida krećemo doma, ništa od našeg velikog kruga oko Slavonije....pokunjeni dovezli motor kolegi kojem možete zamisliti facu kada nas je vidio....na kraju smo svi od osiguranja dobili neke pare i sredili motor, a ostalo popili.....uglavnom što vam hoću reći...900 R je tvrda mašina bio niti kanal od 4 metra niti Alija mu nisu mogli ništa.....zato moj glas ide 900 R-u ili kako bi švabi rekli "švarce perle" - crni biser

2010-03-17 07:34:22

Dobra priča, ja imam jednu malo morbidnu za katanu, naime imao sam devedesetih katanu no ne 1100 nego malo manje čestu, "malu" katanu od 400 ccm. Krasan motorić s četiri cilindra i tada 16 ventila te 50 KS. No, kako sam došao do nje. U mjesto odakle sam dovezli su je zajedno otac i sin koji su bili izbjeglice iz Baranje i bili su branitelji koji su se stalno na njoj vozali, no motor je imao problema sa strujom i nije mu radilo svjetlo. Jednog dana u sumrak malo su brže vozili bez kaciga naravno prema izlazu iz mjesta i nevidjevši ih pred njih je izletio čovjek sa stojadinom. Direktan pogodak od kojeg pogibaju oba na mjestu, a katana se gotovo raspala.....grozno. Nedugo potom zove me prijatelj i pita hoću li kupiti tu katanu za 500 maraka jer udovica nema više primanja i čak je ostala dužna i za sprovod...grozno. Ništa, odlučim kupiti katanu iako je bilo teško procijeniti da li će ikada više voziti. Kada sam je dovezao, bolje reći dovukao doma u prometnoj je još bilo sasušene krvi od nesreće....dugo vremena je nisam niti dirao, kasnije sam je popravio s podosta muka, malo vozio i prodao....uglavnom katanu ću pamtiti zauvijek i zato glasam za nju

2010-03-11 21:33:05

Morat ću nadugačko pojasniti zašto biram GPZ 900 R iako imam priču i za katanu. Naime, s nepunih 18 godina u ratom opustošenoj slavoniji, s vozačkom dozvolom i ograničenjem do 125 ccm kupio sam svoj prvi GPZ 900 R za tadašnjih 3600 maraka. To je bio prvi model 84. godina, dovežen iz Njemačke i već podosta izrauban, a bivši vlasnik je bio lokalni birtijaš koji se slabo vozio, al stalno nešto krpao na motoru. Te procuri membrana na slavini goriva pa nacjedi gorivo u cilindar, pa pri pokretanju gorivo napravi tlak i savije klipnjaču itd...kada je radio na četiri cilindra to je bilo živo čudo. I naravno bio je obojan u ružnu kombinaciju zeleno-bijele boje. Mlad i nadobudan s nimalo novca u džepu i sa starim koji je valjda imao plaću 250 maraka krenuli smo u dotjerivanje i vrlo brzo motor je radio kao sat i iako i dalje slabo održavan, služio me dok sam ga god imao, a prodao sam ga na prvoj godini faxa 1996. godine...tada je izgledao bolje nego kada sam ga kupio. Dogodovština je bilo puno i ne bi stale u ovakvih 100 komentara. No evo jedne....krenuo ja tako jednog dana iz slavonije za Zagreb u posjet frendu koji je išao u četvrti srednje u ZG, friško izvadio probu (jer naravno nikada nisam imao para za registraciju), zadnjim parama promijenio ulje i otisnuo se na put. Problem je bio što sam malo viška ulja nasipao i kada sam (prošavši kroz UNPA zonu kod kutine) izašao na auto put i odvalio puni gas, na naplatnima u ZG imao sam što i vidjeti, ulje je kroz kutiju filtra zraka preko lanca završilo na mojoj bijeloj i relativno novoj tenisici, da ne spominjem da mi je to bio jedini par. Jedna tenisica je ostala bijela, a druga od ulja i potpuno crna fuck! Tu priči nije kraj, došavši na Šalatu gdje je kolega živio odlučili smo malo ulja ispustiti iz motora. Nad šahtom naravno (tada nisam bio toliko ekološki osviješćen i sada me malo stid zbog toga) i sa vrućim motorom. Naravno kada sam odvio vijak na karteru, vruće ulje me opeklo po prstima i ispadne mi vijak u odvod i sve skupo ulje iscuri u kanalizaciju. Skoro su nam suze potekle......šta sad? U džepu imam novca knap za gorivo nazad,a ne za ulje i novi vijak, a ne znam niti gdje da ga kupim...panika. No nakon nekog vremena "genijalni" motoristički mozak pronašao je rješenje. Na ininoj benzinskoj kupili smo 5 litara Delte 5 i u obližnjem željezaru približan vijak koji naravno nije imao identičan, nego grublji navoj. Posudili smo iz susjedstva malo kučine za vodovod i silom navili vijak u aluminijski karter (naravno da smo trajno oštetili karter, no o tome ćemo misliti doma) i nalili smo tu deltu 5 unutra. Pod izlikom - 300 km do kuće lagane vožnje mora izdržati. Lagano smo se s preostalih par kuna ili hrda, više ni ne sjećam spremili doma i došli na autocestu. I krenuli voziti 100 km/h negdje do Ivanić Grada, potom 150 do Popovače i nakon toga ful gas 250-270 po satu do kraja putovanja...Ma je...š deltu 5 valjda će izdržati mislili smo i prali po gasu. Ne da je 900 R izdržao nego je vozio još 5000 km na delti jer nisam imao para za bolje ulje. I neka mi netko sada kaže da Kawa nije radila dobre motore , ovakvih priča imam još puno...uskoro još koja, pozdrav svim komentatorima

2010-02-20 16:48:16

mislim da niti jedan motor nije privlacio tolku pozornost ko Katana...i onda kad se poceo prodavat, a i danas kad se vidi na cesti....na zalost, ja sam do sad uspio samo jednog vidjet, sa njemackim tablicama.....GPZ-a ima ko blata, a mislim da ducati nit ne bi trebali tu svrstavat pod neku nostalgiju.....
dakako, ima tu jos materijala za postavit u anketu, recimo Honda CB 750 four, koji je i nakon 30 godina predivan motor...

uglavnom, Katana, jer je i dalje predivna, neobicna i rijetka na cestama....

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Ninja 250 R Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.