Motorevija
PRETRAGA
2007-12-28 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Hrvoje Grgić
Bookmark and Share

Crveni broj 3 na boku mogao bi značiti tri ključne promjene - veći stražnji kotač, ispunjenje norme Euro 3 te novodizajnirani instrumenti. Ostali su isti elegancija i stil, koji su taj skuter s vremenm pretvorili u modernu ikonu



Jeste li se ikad provozali Avenijom Madison u New Yorku? Ne? Trebali biste, jer avenija koja spaja Madison Square i Bridge, u elitnom dijelu New Yorka zvanom Manhattan, sve je samo ne obična. Na potezu između 57. i 85. ulice Avenija dobiva i nadimak - „Fashionable road“ iliti „Ulica mode“. Gucci, Armani, Prada, Miu Miu, Dolce&Gabbana, Chanel i još mnogi znani i neznani modni kreatori i dizajneri svoje su dućane otvorili upravo na tom potezu.
Što onda očekivati od skutera koji nosi ime madison? Naravno, sve na što ime i asocira - eleganciju, stil, originalnost i dopadljivost. Malaguti je kreiranjem madisona sve to i uspio. Vezao je navedene atribute uz maksi skuter koji je bio jedan od prvih „križanaca“ između klasa GT i sporta. No, na staroj se slavi ne živi dugo, pa je za ovu godinu madison pretrpio određene promjene. To je Malaguti jasno i naznačio, na oplatama na bokovima, time što je crvenom bojom obilježio broj 3.
Kao prvo, madison 3 u varijanti s pogonskim agregatom obujma 250 ccm zadovoljava norme Euro 3. Pokreće ga provjereni Piaggiov motor quasar, koji ne treba previše opisivati, jer je poznat kao jedan od najboljih uopće. U madisonu radi upravo onako kako smo od njega i naviknuli - tiho i uglađeno, a ubrzava vrlo linearno, s naglaskom na srednje režime. Tako ćete na malo dužim dionicama vrlo brzo doći do maksimalne brzine od 130 km/h, koju možete pročitati na potpuno novodizajniranoj instrumentnoj ploči. Pokazivač brzine analogni je, pozicioniran u sredini, a dimenzijama je najveći. Analogni su i pokazivač goriva te temperature rashladne tekućine. Najbogatiji je ipak desni dio instrumenata, gdje se mnogobrojne informacije očitavaju u digitalnom obliku na LCD-displeju. Dostupni su vam brzina, broj okretaja, napon akumulatora, prosječna brzina, servisni interval, pa čak i vanjska temperatura s upozorenjem na mogućnost poledice.



Takvo nešto u Splitu nam ipak nije trebalo i to nije nikakvo iznenađenje. Jest iznenađenje to što pri najvišim brzinama na tom skuteru izostaje „lelujanje“ na pravcu karakteristično za madisonove prethodnike. Sad skuter dosljedno prati pravac i nimalo mu ne smeta veliko prednje vjetrobransko staklo koje izvrsno štiti od vjetra, no isto tako i stvara turbulencije koje su bile jedan od razloga nestabilnosti. Drugi bi vjerojatno bio omanji, 12-colni stražnji kotač. Dobra vijest - njega više nema, jer na „trojku“ se ugrađuje novi 14-colni kotač atraktivnog zvjezdastog dizajna s pet krakova.
Naravno, pogađate, mora biti i loših vijesti. Ispod vozačevog sjedala na jedvite jade stane integralna kaciga, dok se prostor ispod suputnikova sjedala svodi na najmanje - rukavice ili, recimo, zaštitni pojas.
Vrline poznate s prethodnika i dalje su u igri. Odličnu zaštitu od vjetra već smo spomenuli, a tu je i opuštena pozicija sjedenja, kojoj će se jednako dobro prilagoditi i viši i niži vozači, te visoko podignuti upravljač koji ne smeta ni pri punim zakretanjima. I velika doza komfora je tu, zahvaljujući dobroj podstavi sjedala te mekšoj podešenosti ovjesa. Također, kočnice su i dalje vrlo dobre, s odličnom mogućnošću modulacije, što poglavito važi za stražnju.
No, Malaguti svoj proces modernizacije ipak nije doveo do kraja. Tako ćete sjedalo morati podizati pomalo staromodno - otključavanjem na bravici na lijevoj bočnoj oplati ispod sjedala. Prava je šteta što se i na tome nije poradilo, no valjda nešto mora ostati i za sljedeće kozmetičke dorade.
Madison je i u trećem izdanju ostao prepoznatljiv skuter koji će svoje adute prije svega tražiti u već prepoznatljivom stilu i eleganciji, a dorade će ga održati u koraku s aktualnom konkurencijom.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)