2010-05-01
Bookmark and Share

Povijest modela

Honda CBR 125 R

Hondin CBR 125 R nije samo malen, već je i uzak. Osim ukrašavanja atraktivnim repsol dizajnom, Honda nije učinila mnogo da bi taj model prezentirala kao ultra cool motocikl za mlade. Primjerice, uske gume posve su izvan današnjih standarda, a zastarjelu tehnologiju gradnje prema uzoru na azijsku filozofiju, nipošto nismo u Europi očekivali od Honde. Mogli bismo unedogled gunđati o manjku prostora za smještaj vozača, i još mnogočemu, no istina je da je CBR 125 R motocikl koji je na hrvatskom tržištu pružio izuzetno jak otpor najezdi jeftinih „kineza“ od 125 ccm. Naime, Hondin hrvatski uvoznik - Ruting, u 2006. godini snizio je cijenu na vrlo prihvatljivih 25.990 kuna, što je ustvari bila prevaga za vozače koji su dvojili o kupnji. Tako gotovo 14 KS snažan jednocilindrik ponosno tiska do brzine od 116 km/h, a mala masa od svega 124 kg omogućuje mu iznimnu agilnost te lakoću upravljanja. Uz to, potrošnja se bez problema može spustiti i ispod tri litre na 100 km. Za 2011. godinu predstavljen je novi CBR 125 R koji se vizualno oslanja na najnoviji model CBR-a 1000 RR, a u odnosu na prethodnika djeluje puno ozbiljnije nastrojen pravim sportskim vozačima.


Provjera

 Motogalerija Honda CBR 125 R  Motogalerija Honda CBR 125 R
 Motogalerija Honda CBR 125 R

Prve „no name“ ugradnje guma se ne treba bojati. Naime, lako se mijenjaju kompatibilnim bridgestoneom BT45, i to u dimenzijama 100/80 sprijeda te 120/80 straga. Završna obrada motocikla je na visokoj razini pa nema prigovora. Također, potrošni su dijelovi jeftini. Primjerice, pogonski lanac izdrži i do 15.000 km te stoji oko 600 kuna. Servisi se kunu u kvalitetu pogonskog agregata te spominju da već sada ima motocikala s više od 40.000 km koji su tu kilometražu izvezli bez ijednog kvara. Nisu poznati ni nedostaci sustava za ubrizgavanje koji se počeo ugrađivati od 2007. godine.


Stanje na tržištu

Ako ste u potrazi za malim CBR-om, tada to postaje problemom. Naime, ne voli pretjerano mijenjati vlasnike pa je ponuda u oglasnicima iznimno mala. Uz rijetke primjerke u pravilu je istaknuta fer cijena od 10.000 do 15.000 kuna. Dakako, najtraženija je repsol replika koja je omiljena među mladim vozačima.

Dostupnost na tržištu - mala


Povijest modela


2004.


   

Model zasnovan na aktualnom modelu CBR-a 1000 RR

2011.
 

 
Novi, potpuno izmijenjeni model

 

Mjerenja

Najviša brzina 116 km/h


Ubrzanja
0-50 km/h 4,2 s

Elastičnost
50-80 km/h 15,3 s

Potrošnja
Gradska vožnja tri litre/100 km






Honda CBR125R 2004-2006
Honda CBR125R 2004-2006

Honda CBR125R 2004-2006

údaje

Obujam: 124,7 cm3

Snaga: 13 k (9 KW) 10000 rpm

Okretni moment: 10,1 Nm @ 8000rpm

Prednja kočnica: 276 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 80/90 - 17

Stražnja guma: 100/80 - 17

Obujam spremnika: 10 l

Dužina: 115 kg

Maksimalna brzina: 115 km/h

Honda
Honda CBR 125 R (2011.)
Honda CBR 125 R (2011.)

Honda CBR 125 R (2011)

údaje

Obujam: 124,7 cm3

Snaga: 13 k (9,38 KW) 10.000 rpm

Okretni moment: 10,1 Nm @ 8.000rpm

Prednja kočnica: 296 mm , , 2 ko?na klipa kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 ko?ni klip kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 100/80-17

Stražnja guma: 130/70-17

Obujam spremnika: 13 l

Maksimalna brzina: 120 km/h

Honda
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Honda CB 1000 R Yamaha T-max 500 Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer BMW R 1200 R/Classic (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Suzuki SFV650 Gladius 2009 KTM 690 Duke Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Kawasaki KLR650 / R KTM Duke 125 (2011.) Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Hyosung GT 250 R Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBR 250 R (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Speed Triple (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.)