Motorevija
PRETRAGA
2009-09-08 20:45:22 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

AMC Centar za sigurnu vožnju, prvi je i jedini centar u Hrvatskoj koji je specijaliziran za izvođenje treninga sigurne vožnje i opremljen vrhunskom opremom



AMC Centar za sigurnu vožnju, prvi je i jedini centar u Hrvatskoj koji je specijaliziran za izvođenje treninga sigurne vožnje i opremljen vrhunskom opremom na testnom poligonu. Trening sigurne vožnju za rezultat ima stjecanje neprocjenjivog iskustva o vlastitim vozačkim sposobnostima kao i podizanje svijesti o stvarnim opasnostima u različitim situacijama u prometu. Cjelodnevni trening sigurne vožnje odvija se u jednom danu u trajanju od 8 i pol sati i svaki od kandidata je u cijelom svojem trajanju treninga sigurne vožnje uz svojeg trenera. Edukacija se obavlja na vozilima polaznika kako bi se polaznici upoznali sa mogućnostima vlastitog vozila u simulaciji kritičnih uvjeta na cesti. Za motocikliste se nude dvije vrste treninga – osnovni i napredni.

 

Osnovni / bazni trening sigurne vožnje


Trening je namijenjen svim vozačima kao i vozačima početnicima s minimalnim iskustvom u vožnji od 3 mjeseca i valjanom vozačkom dozvolom. Na treningu se demonstriraju granice fizike vožnje i upozorava na rezultat nepoznavanja istih, a to su prometne nezgode. Cilj je naučiti kako se ne dovesti u opasnu situaciju.

Sam trening se odvija kroz teorijski i praktični dio treninga.


Teorijski dio:

- osnove fizike i tehnike vožnje

- osnove tehnike upravljanja

- tehnike kočenja obzirom na različita stanja vozne površine

- način vožnje u zavoju

- savjeti za sigurniju vožnju


Praktični dio:

- pravilno zauzimanje položaja na motociklu s osvrtom na potrebnu zaštitnu opremu

- slalomska vožnja

- kočenje na različitim površinama i analiza puta kočenja

- izbjegavanje prepreka pri iznenadnom kočenju

- tehnike vožnje u zavoju – predviđanje i izbjegavanje opasnosti

- tehnike upravljanja motociklom

- završni razgovor sa trenerom

 

Napredni trening sigurne vožnje za motocikle


Napredni trening sigurne vožnje od velike je važnosti za osobe koje puno putuju i kojima je motocikl osnovno prijevozno sredstvo kako bi se upoznali sa svojim mogućnostima i sposobnostima reakcije u trenutku nastanka kritične situacije u prometu. Iznenadne situacije na cesti mogu se dogoditi svakom i stoga je važna kvalitetna edukacija koja će omogućiti pravilno reagiranje i svladavanje mogućih opasnosti. U naprednom treningu sigurne vožnje teorijski dio zauzima manji dio jer se učestalim ponavljanjem u praktičnom dijelu žele poboljšati tehnike vožnje.


Teorijski dio:

- osnove fizike i tehnike vožnje

- osnove tehnike upravljanja

- tehnike kočenja obzirom na različita stanja vozne površine

- način vožnje u zavoju

- savjeti za sigurniju vožnju


Praktični dio:

- pravilno zauzimanje položaja na motociklu s osvrtom na potrebnu zaštitnu opremu

- vježbe održavanja ravnoteže kroz izbjegavanje iznenadnih prepreka

- iznenadno kočenje i izbjegavanje prepreka

- slalomska vožnja

- tehnike vožnje u zavoju – predviđanje i izbjegavanje opasnosti

- tehnike upravljanja motociklom na stazi sa hidrauličnom pločom

- završni razgovor sa trenerom i analiza

 

Treninzi su namijenjeni vozačima koji imaju valjanu vozačku dozvolu. Edukacija se obavlja na motociklima polaznika što podrazumijeva da su registrirani i potpuno

ispravni, a vozači raspolažu svom propisanom opremom.




2009-10-14 13:31:44

c. zaštitnu kacigu

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.