Subota je završila s dva pada – po jedan na treningu i na kvalifikacijama – ali Luka će sutra krenuti u utrku
Suma današnjeg dana – pad na treningu i na kvalifikacijama, natučena lijeva strana tijela, najbolje vrijeme 1'53,948 na slobodnom treningu i 1'56,288 na kvalifikacijama. Nažalost, Luka je u ova dva dana uspio napraviti jedva desetak krugova na nepoznatoj stazi Portimão. Ipak, u sutrašnju će utrku krenuti, ali s posljednje pozicije. Prv startno mjesto zauzeo je La Marra s 1'48,445.
Razloge pada na treningu objasnio nam je sam Luka: - Na slobodnom sam treningu pao zato jer je to bila posljedica toga što se Petrucci zaletio u mene. Zaletio mi se u stranu od mjenjača i nešto mi razbio u getribi. Kad sam mijenjao brzinu iz četvrte u treću, nije mi se htjelo uzubiti unutra, nego mi je stalno iskakalo iz brzine. U jedan sam zavoj ušao, motor mi je ostao u praznom hodu između dvije brzine i usred zavoja mi se sam ubacio u brzinu, što je slijedilo padom.
Nakon brze intervencije mehaničara motocikl je osposobljen za nastavak te je Luka počeo rapidno skidati vrijeme – gotovo čitavu sekundu po krugu.
Za kvalifikacije je korištena Watermanova yamaha R6 koju je mehaničar Gigi ponovno prilagodio Luki. No, postavke na stražnjem amortizeru ostale su kakve su bile za Imolu, a malo jače otvaranje gasa katapultiralo je našeg mladog vozača u zrak – po drugi put u istom danu!
- Nije imalo smisla mijenjati samo mašinu pa smo promijenili cijeli motor, ali nije bilo vremena da mijenjamo i zadnji amortizer, nego smo promijenili samo vilice. Na zadnjem amortizeru su ostale postavke iz Imole i meni je to Gigi napomenuo, ali ja sam se zakačio za malo brže dečke i shvatio sam da smo počeli juriti. Krug i pol sam se stvarno dobro držao s njima, dok u jednom zavoju nisam dao gas kao i s amortizerom koji je bio uštiman za Portimão i pao sam – rekao je Luka.
Pitali smo ga i što je u planu za utrku: - Sutra samo polako! (osmijeh)
Motocikl se u ovim trenucima priprema za sutrašnju utrku, a Luka se oporavlja od padova, te sutra možemo očekivati njegov treći start u utrku europskog prvenstva klase superstock 600.
Više o sva tri dana u Portugalu pročitajte u
sljedećoj Motoreviji koja je na kioscima od 31. listopada.