Motorevija
PRETRAGA
2017-04-28 13:25:04 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

U kakvom je stanju popularni naked nakon prevaljenih 50.000 km?



Postoje motocikli koji će vas osvojiti snagom, dizajnom ili nekom drugom karakteristikom, no Yamaha MT-07 to čini prije svega jednostavnošću korištenja. Promarširala je kroz naš test izdržljivosti ekspresno - nakon što smo objavili izvještaj na poluvremenu nakon 25.000 prevaljenih km (Motorevija 1/2016.), druga polovica testa odrađena je u istom tonu. Zabilježili smo sitnice poput greške na digitalnom zaslonu koji iz nekog razloga nije ispisivao uključeni šesti stupanj prijenosa, no to je vrlo brzo, uključujući i kabel pozitivnog pola akumulatora, riješeno u okviru tvorničkog opoziva.

Logično, MT-07 je nastavio prikupljati komplimente svih članova redakcije, vezane uz najrazličitija poglavlja. Pouzdanost, živahan motor, ali i nepretencioznost jer 'sedmica' ne glumi nešto što nije. Podsjetila nas je na golu činjenicu da u svakodnevici zaista rijetko trebate više od 75 KS. Da, poželjet ćete više snage kada izađete na autocestu ili pak ukrcate suputnika i uputite se na godišnji odmor, ali snaga motora je u okvirima klase.

MT-07 nije bez razloga najprodavanija Yamaha, na brojnim je europskim tržištima sustigla neprikosnoveni BMW GS, a mnogim je kupcima upravo pouzdanost vrlo visoko na listi prioriteta. Prve serije pokazale su se neproblematičnima, izuzev nekolicine detalja koje možemo svrstati u kategoriju ‘dječjih bolesti’. Brojna negodovanja vlasnika tiču se serijskog sjedala koje se pokazalo neudobnim na višesatnim putovanjima, dobar dio žalio se na sramežljiv zvuk iz ispuha, a mekan ovjes posebno je iritirao one dinamičnije.


U konačnici, mala Yamaha potvrdila je trendove na našim maraton testovima u posljednjih godinu-dvije: trajnost i pouzdanost mehaničkih komponenti strelovito je napredovala, a problemi su svedeni na najmanju mjeru. Naš MT-07 nakon 50.000 km ipak nije ostao ‘utegnut’ kao i prvoga dana - mjenjač je postao bučnijim, a reakcije pod opterećenjem postale su izraženije zbog završnog prijenosa koji je nakupio podosta staža. Ima li razloga za zabrinutost?

Rezultate završnog rastavljanja nakon prevaljenih 50.000 km, popis svih kvarova, detaljnu analizu potrošenosti te završno mjerenje snage i okretnog momenta potražite u travanjskom broju MOTOREVIJE (2/2017.)





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.