Nazvati
yamahu aerox legendom zapravo nije nikakvo preuveličavanje. Naime, od kraja 90-ih pa do dana današnjeg, dokazao se nebrojeno puta, a popularnost je stekao ponajprije sportskim imidžem i živahnim motorom. Stoga je mnogim tinejdžerima bio prvi na popisu želja, a od iduće bi sezone to moglo biti još izraženije. Stajling je značajno izmijenjen, ali uz zadržavanje prepoznatljivih vizualnih karakteristika. Uz to, sportski su geni još istaknutiji, te blisko usuglašeni sa supersportskim yamahama iz loze YZF-R.
|
Potpuni novitet je naked verzija aeroxa
|
Sjedalo je izvedeno iz dva dijela, što osim estetske, ima i svoju ergonomsku ulogu - sjedi se uspravnije i ugodnije, a u spremnik stane integralna kaciga.
|
Prostor pod sjedalom prima integralnu kacigu |
Uz to, dvotaktni, vodom hlađeni motor ima gotovo kvadratni presjek (40x39,2 mm), visok stupanj kompresije (12:1), a najveću snagu razvija na 6750 okretaja. Upućeni mladići to će znati cijeniti jer takvi i ne pristaju ni na što drugo osim napredne dvotaktne tehnologije, što je glavni temelj za sportski predznak skutera.
|
Aerox od sada ima dva sjedala |
U sprezi s čvrstim i preciznim okvirom od čeličnih cijevi, te sportskim ovjesom i lakometalnim naplacima od 13 cola, aerox postaje (i ostaje) pravi gradski zvrk. Suh broji svega 92,5 kg, snaga je „skočila“ sa 2,7 na 3,3 KS pa pedesetica lakše prati užurbani gradski ritam. Kako bi jednako dobro i usporavao, ugrađeni su novi, snažniji diskovi koji broje 190 mm u promjeru, sprijeda i straga, dok grip osiguravaju poprilično široke gume - 130 sprijeda i 140 straga.
|
Na nakedu je oblik instrumenata nešto drugačiji |
Vozačko okruženje osvježeno je novim, digitalnim LCD-zaslonom, a ponudu odsad upotpunjava inačica naked, koja se od standardne razlikuje ponajprije po ovom detalju - naime, naked ima izraženi cool faktor s ogoljenim upravljačem i minijaturnim, četvrtastim LCD-zaslonom, čime ponajprije asocira na stunterske akrobacije s jednim od kotača u zraku.
|
Sve tri boje su mat varijacije |
TEHNIČKI PODACI
Motor Jednocilindarski
Obujam 49 ccm
Snaga 3,3 KS pri 6750 o/min
Okretni moment -
Kočnice sprijeda Disk 190 mm, straga disk 190 mm
Masa i dimenzije Suh 92,5 kg, spremnik goriva sedam litara