Motorevija
PRETRAGA
2012-02-10 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Članovi EMR supermoto racing tima Dejan Opet i Jurica Cebović uspješno su odradili prvi test za sezonu 2012., no ne bez ozljeda


U organizaciji Mađarskog motociklističkog saveza u Budimpešti 4. i 5. veljače održana je pozivna dvoranska super-moto-cross utrka na kojoj su uz zvijezde europskog prvenstva nastupili i hrvatski predstavnici, članovi EMR supermoto tima - Dejan Opet i Jurica Cebović. Među ukupno 39 vozača u supermoto konkurenciji nastupilo je i nekoliko vrhunskih europskih vozača poput legendarnog Švicarca Daniela Müllera, prvaka Austrije Hansona Schrufa, mlade češke zvijezde Europskog supermoto prvenstva Pavela Kejmara, mladog Bugarina, bivšeg prvaka Europe koji trenutno nastupa na Svjetskom supermoto prvenstvu Angela Karanyotova, te mlade austrijske supermoto zvijezde Lukasa Höllbachera. Za EMR supermoto racing team ovo je prva službena utrka i test pred sezonu 2012.

Prvi test u 2012. za EMR supermoto racing tim bilo je dvoransko natjecanje

S obzirom da se radilo o dvoranskoj utrci, i sama je staza bila specifična. Drvena podloga ekstremno je skliska pa se većinom vozilo na gumama za kišne uvjete. Staza je bila poprilično zatvorena zbog ograničenog prostora veličine 70x70 m, a i same prepreke na stazi izrađene su od drva što nije idealno za supermoto motocikle radi tvrdog ovjesa i 17'-colnih kotača. Spomenuti uvjeti stvarali su svim vozačima dosta problema radi tvrdih skokova te oblika staze i prepreka uvjetovanih materijalom izrade. Svakog dana vožena su dva jutarnja slobodna treninga, a temeljem postignutih rezultata formirane su grupe vozača koje su vozile četvrfinalne vožnje. Po četiri najbolja vozača iz svake grupe plasirala su se u polufinalne vožnje, a po pet najboljih vozača iz polufinala vozila su u finalu toga dana. 

Podloga je bila drvena, a time i vrlo zahtjevna za supermoto motocikle

Nakon subotnjih treninga, naši su vozači vozili u istoj četvrtfinalnoj grupi u kojoj je Opet i pobijedio, dok je Cebović zauzeo treće mjesto iza drugoplasiranog Müllera. U polufinalu Opet je držao odličnu treću poziciju dok ga u jednom zavoju nije srušio Vogelsang #49. Iako se nakon pada vratio u utrku, Opet je polufinalnu vožnju završio na šestome mjestu čime se nije kvalificirao u finale toga dana. 

Pobjedu u četvrtfinalnoj utrci prvoga dana odnio je naš predstavnik Dejan Opet

Međutim, Cebović je osigurao sudjelovanje u finalu osvojivši peto mjesto iza Kejmara, Dobiasa, Vogelsanga i Müllera. Nakon slabijeg starta u finalnoj vožnji, zbog uske staze i nemogućnosti pretjecanja Cebović se nije uspio probiti dalje od devetog mjesta, no zadovoljan je svojim nastupom i ostvarenim rezultatom. Pobjedu dana u subotu odnosi Austrijanac Schruf, ispred Karanyotova i Höllbachera.

Jurica Cebović uspio je doći do finala prvoga dana natjecanja

U nedjelju je voženo po istom sustavu natjecanja. Na drugom jutarnjem treningu Opet je bio prekratak na skoku na jednom stolu te je prilikom pada na drvenim uglastim preprekama ozlijedio gležanj i propustio ostatak natjecanja toga dana. U nedjeljnom četvrfinalu Cebović je većinu vožnje držao drugo mjesto. Međutim, pred sam kraj ga je pretekao Höllbacher te je osvojenim trećim mjestom osigurao plasman u polufinale. U polufinalnoj vožnji od samog starta Cebović drži šesto mjesto. Nakon pada Höllbachera Cebović se diže na peto mjesto koje bi mu osiguralo ulazak i u nedjeljnu finalnu vožnju. Međutim, prilikom pokušaja pretjecanja i prelaska na četvrtu poziciju pada na drvenim preprekama. Vraća se u trku na šesto mjesto te još jednom griješi i pada, slomivši pritom polugu zadnje kočnice zbog čega odustaje samo tri kruga prije kraja. U nedjeljnom finalu nije bilo naših predstavnika, a pobjedu dana odnio je iskusni veteran Müller ispred Austrijanca Schrufa i Mađara Totha. 

Nezgodan pad pri doskoku prisilio je Opeta na odustajanje od vožnje drugog dana

Svoje sudjelovanje na ovom eventu Cebović i Opet smatraju pozitivnim iskustvom i dobrim testom i treningom za predstojeću sezonu. Jedina loša vijest je Dejanova ozljeda gležnja. Doznajemo da ga je ipak slomio te će gips biti neizbježan u sljedećih šest tjedana, a možda i više. Višestruki prvak u supermotu najavio je kako se vraća tik pred početak sezone.

U bogatom programu za gledatelje, uz atraktivne hostese, plesačice i vožnje quadova i go-karta, u subotu su nastupili i mladi hrvatski stunteri Josip Penić i Igor Popović uz podršku Jasne Beg, Barbare Penić i Ivone Gajski, te Dejan Špoljar sa zaručnicom Mateom Vlašić. 

U slobodnom programu sudjelovali su i hrvatski stunteri - na slici Dejan Špoljar

Detaljniji rezultati

Foto galerija


Detalji o timu, biografije i dosadašnji rezultati dostupni su na službenim web-stranicama tima www.emr-racingteam.com, a pratiti ih možete i na Facebooku.






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha XT660X Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) KTM 690 Duke Honda CBF 600 N Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Runner 50 SP Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Gilera Nexus 300 i.e. KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF 600 S Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)