Motorevija
PRETRAGA
2012-11-14 , Autor: Ante Radić, Slike: Gec
Bookmark and Share

Atmosfera vrlo slična prošlogodišnjoj, ali s još pomnije odabranim hostesama, odraz je stagnacije moto industrije, u kojoj su glavni spavači bili Suzuki i Yamaha. Europski su proizvođači zadržali dominaciju

Milanski sajam najvažniji je događaj na moto sceni uoči predstojeće sezone. No, bio bi on i daleko atraktivniji da mu nije prethodio Intermot u Kölnu. U tom bi slučaju svi predstavili svoje novitete na samo jednom mjestu. Upravo je Intermot razvodnio cijelu priču, ali kada se svi noviteti zbroje, priča i nije toliko pesimistična. Sve već viđeno u Kölnu, logično, ponovno je bilo pod reflektorima u Milanu, ali ipak u sasvim drugom planu. Objektivi fotoaparata bili su upereni u modele pod plahtama, ali od spektakularnih noviteta i popratnog glamura – ni traga ni glasa.

Zamjeniku glavnog urednika Anti Radiću na EICMA-i se najviše dopala MV agusta

Novim trendovima, odnosno sve većom potražnjom za pristupačnim i ekonomičnim motociklima, najbolje se prilagodila Honda. Prema mojem sudu, zvijezde sajma upravo su dvocilindarske Honde od 500 ccm i snage 48 KS, u tri pojavna oblika: sportski CBR 500 R, naked CB 500 F i ulaznica u svijet funbikeova CB 500 X. Najavljena cijena na europskim tržištima od 5000 eura odlično je odmjerena, pa će svi vlasnici A2 kategorije, ali i oni koji ne traže kruha iznad pogače, s njima lako pronaći svoju sreću.

Razočaranje sajma, odnosno spavači koji su izložili postojeću, rekli bismo ocvalu gamu, japanski je dvojac Suzuki i Yamaha. Njihovi su štandovi izgledali poput malo boljih prodajnih salona, ali u ovom slučaju treba čitati između redaka. Yamaha zasigurno temeljito priprema novitete za naredne godine, što je uostalom već i najavila uvođenjem trocilindarskih motora, dok od Suzukija prvenstveno očekujemo da upristoji izgled konceptnog V-stroma 1000, čija estetika jednostavno - nema prođu. Ostalo iz Hammamatsua? Isluženi banditi i GSX-R gama jednostavno više ne hodaju u korak s vremenom. Suzuki mora temeljito redefinirati strategiju pozicioniranja motocikala na tržištu jer ovako neće opstati…

Za dobru atmosferu najzaslužnije su bile izuzetno atraktivne hostese, za koje su izlagači ove godine postavili izuzetno visoke kriterije. Uvijek nasmiješene i spremne za poziranje, uljepšavale su čak i kineske štandove prepune loših i bezobrazno prepoznatljivih kopija. Pod značkom Benellija, Kinezi su napravili iskorak u klasu 600, s modelom BN 600. Hoćete li opet nasjesti na takav trik? Ja neću…


Detaljnije o EICMA-i 2012. čitajte u sljedećem broju Motorevije






















Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha V-max Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia Shiver 750 GT Gilera Runner 50 SP Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBF125 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)