Motorevija
PRETRAGA
2014-11-06 , Autor: Ante Radić, Slike: Ante Radić
Bookmark and Share

Ovogodišnje izdanje najznačajnijeg motociklističkog sajma u znaku je sportskih motocikala, te kao i uvijek – atraktivnih hostesa

Dvjesto konja kao dobar dan! Rečenica je to koja najkraće opisuje aktualni trend među sportskim motociklima, gdje se serijski primjerci nerijetko diče omjerom snage i mase 1 KS:1 kg. Da, ono o čemu se godinama sanjalo, postalo je stvarnost! Cestovno homologirani superbikeovi redom razvijaju 200 KS, a čak i s punim spremnicima goriva masu zadržavaju ispod 200 kg.



Milanska EICMA ove godine bilježi 100. obljetnicu i odmah možemo reći kako sjaja i blještavila nije nedostajalo. Ipak, sajam Intermot u Kolnu malo je razvodnio cijelu priču, jer su proizvođači na toj bijenalnoj priredbi, održanoj mjesec dana ranije, već otkrili dobar dio noviteta. No, EICMA Milano ima osjetno veći značaj, pa su i ovdje proizvođači predstavili svoje 'aseve iz rukava'. Kao glavu zvijezdu sajma tako smo doživjeli novu Yamahu R1 s 200 KS i mokrih 199 kg, oko koje se i stvaralo najviše gužve.









Novi BMW S 1000 RR već je predstavljen ranije na Intermotu, a njegovih 199 KS prati nova Aprilia RSV4 RR s 201 KS, a svjetlo dana pod milanskim je reflektorima ugledala i cestovna verzija Kawasakija H2, koji potpomognut kompresorom također razvija 200 KS, odnosno čak 210 uz sustav Ram Air. I Ducati je otišao korak dalje, predstavivši osnaženi 1299 Panigale s 205 KS. Honda nije predstavila serijsku inačicu, već prototip cestovnog modela RC213V-S, a Suzuki je svoj GSX-R 1000, snažan 185 KS, konačno opremio ABS-om.





Osim u sportskom segmentu, nekoliko iznenađenja odnosilo se i na segment adventure motocikala. Veliko je zanimanje tako privukla nova Honda Africa Twin, međutim, i ovdje nije riječ o serijskom primjerku, ali vjerujemo kako na taj trenutak nećemo dugo čekati. Do tada će apetite zadovoljiti novi VFR 800 X Crossrunner. Nadalje, austrijski je KTM predstavio 'ulazni' model 1050 Adventure snažan 95 KS, koji bi trebao osvajati i primamljivom cijenom.





Zanimljivih je noviteta bilo i u sport-touring segmentu, BMW je predstavio S 1000 XR, kojeg pogoni redni četverocilindraš od 160 KS. Izravni je to konkurent nove Ducati Multistrade, koja zahvaljujući sustavu varijabilnog razvoda ventila također razvija 160 KS.

Kao zaštitni znak sajma EICMA Milano, uvijek volimo istaknuti atraktivne hostese, koje su se nalazile baš na svakom koraku. Ljepotice su dodatno podizale atmosferu, koja je na momente bila i - vrlo vruća. U nastavku smo probrali one najatraktivnije...















... a do sljedećeg broja Motorevije, koji izlazi 5. prosinca, neke ćemo novitete već isprobati na cesti, a vrlo brzo će uslijediti i prvi usporedni testovi, koji će otkriti pravo stanje stvari među izravnim konkurentima. Pozdrav iz Milana!











Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha V-max Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia Shiver 750 GT Gilera Runner 50 SP Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBF125 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)