Motorevija
PRETRAGA
2018-11-19 , Autor: Ante Radić, Slike: Kawasaki, Ante Radić
Bookmark and Share

Zeleni su ugodno iznenadili raznovrsnom ponudom modela koji stižu u predstojećoj sezoni





Kawasaki Z400




Z 300 je mrtav, živio Z 400! Tehnički zasnovan na dobro poznatom modelu Ninja 400, mali naked iz Akashija može se pohvaliti sa zdravih 45 KS iz rednog dvocilindraša, na račun čega bi mogao postati zanimljiv širem krugu korisnika, a ne samo vlasnicima kategorije A2. Osnova je poznata, počevši od okvira, kotača, ispuha, spremnika goriva...u suštini, riječ je o ogoljenoj Ninji 400 i moramo priznati da je finalni proizvod primamljiv, a cijena od 47.770 kn čini se razumnom.

Tehnički podaci
Dvocilindarski redni motor, 399 ccm, 33,4 kW (45 KS) pri 10 000 o/min, 38 Nm pri 8000 o/min, čelični cjevasti okvir, teleskopska vilica, visina sjedala 785 mm, Gume 110/70 R 17 i 150/60 R 17, masa sa svim tekućinama 167 kg, spremnik goriva 14 l

Kawasaki ZX-6R




Još uoči sajma u Milanu pojavile su se prve informacije i fotografije o nasljedniku modela Ninja 600 (točnije, modelu 636 zbog povećanog obujma motora). Ukratko, riječ je o redizajnu dosadašnjeg modela, čiji je motor prilagođen i homologiran sukladno normi Euro 4. Da, čini se kako se klasa sportaša od 600 ccm ponovno budi. Cijena 90.974 kn.

Tehnički podaci
Četverocilindarski redni motor, 636 ccm, 95,4 kW (130 KS) pri 13. 500 o/min, 71 Nm pri 11.000 o/min, okvir od alu-greda, USD prednja vilica, visina sjedala 830 mm, gume 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17, masa sa svim tekućinama 196 kg, spremnik goriva 17,0 l

Kawasaki Versys 1000/SE




Putni enduro s prednjim kotačem od 17 cola i za klasu neuobičajenom pogonskom jedinicom s redna četiri cilindra, ipak ne donosi revolucionarne novosti. No promjene su sveobuhvatne, počevši od atraktivnijeg dizajna, ali i bogatije opreme koja uključuje elektronski kontroliran gas, što je bio preduvjet za ugradnju tempomata. Tu je i vjetrobran podesiv po visini te komfornije sjedalo, pa će ljubitelji putovanja doći na svoje. Također, kočnice su kapacitetnije s diskovima od 310 mm i četveroklipnim radijalnim kliještima, dok inačica SE dolazi s elektronski upravljanim ovjesom i quickshifterom. Cijena osnovnog modela 108.179 kn, verzija SE 133.584 kn.

Tehnički podaci
Četverocilindarski redni motor, 1043 ccm, 85,0 kW (116 KS) pri 9000 o/min, 102 Nm pri 7500 o/min, okvir od alu-greda, USD prednja vilica, visina sjedala 840 mm, gume 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17, masa sa svim tekućinama 253 (257) kg, spremnik goriva 21,0 l


Kawasaki H2 SX SE +



Plus u nazivu sugerira još bogatiju opremu za kompresorsku zvijer iz Akashija. Da skratimo, riječ je o elektronskom ovjesu kakav se ugrađuje i na model ZX-10R SE, a na popisu opreme su i četiri moda vožnje, od kojih se jedan može potpuno personalizirati. Dodatni plusevi – unaprijeđene kočnice koje potpisuje Brembo, ali i kokpit s mogućnošću povezivanja pametnog tetefona. Cijena 267.704 kn.

Tehnički podaci
Četverocilindarski redni motor, 998 ccm, 147,1 kW (200 KS) pri 11.000 o/min, 137 Nm pri 9500 o/min, okvir od čeličnih cijevi, USD prednja vilica, visina sjedala 835 mm, gume 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17, masa sa svim tekućinama 262 kg, spremnik goriva 19,0 l

Kawasaki W 800/Cafe




Još jedan povratak otpisanog! Na radost mnogih nostalgičara, vratio se model W 800, istinski klasik s vrlo specifičnim razvodnim mehanizmom i neospornim retro-šarmom. Iako je riječ po postojećem rednom dvocilindrašu, iz Kawasakija poručuju kako je 90 posto 'iznutrica' novo, a obećavajuće zvuči i podatak da je čelični okvir također novokonstruiran što bi ovom djedici moglo udahnuti novu dozu agilnosti. U ponudi su dvije verzije, Street i Cafe, a potonja se lako prepoznaje po kupolastom poluoklopu. Cijena 80.271 kn, odnosno 86.063 kn.

Tehnički podaci

Redni dvocilindarski motor, 773 ccm, 35 kW (48 KS), okretni moment nije deklariran, čelični okvir (dvostruka kolijevka), teleskopska vilica, visina sjedala nije deklarirana, dimenzije guma nisu deklarirane, masa sa svim tekućinama nije deklarirana








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha FJR1300 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.