motostop
motostop
2018-11-21 , Autor: Ante Radić, Slike: Ante Radić, KTM
Bookmark and Share

Austrijska tvrtka proširila je ponudu, a posebno veseli povratak modela 690 SMC R. Ipak, najviše je pažnje privukao 790 Adventure/R



790 Adventure/R



Na KTM-ovom štandu u Milanu bilo je gotovo nemoguće prići dvocilindarskom adventure modelu srednje klase. Iako smo prototip vidjeli još lani na istom mjestu, sada su Austrijanci predstavili i konačnu verziju. Osim standardne, tu je terenski još orijentiranija inačica R s povišenim prednjim blatoranom, a na oba modela vrlo je upečatljiv detalj spremnik goriva obujma 20 litara, koji osigurava nisko težište ali i veliku pokretljivost vozača u zahtjevnoj terenskoj vožnji. Nadalje, razlike se tiču ovjesa, pa tako standardni model ima vilicu promjera 43 mm, dok R koristi masivnu 48-milimetarsku, uz produžen hod ovjesa (standardni 200/200, R 240/240 mm). Snaga u oba slučaja iznosi 95 KS, kao i masa oko 189 kg. Mlađu populaciju razveselit će informacija kako u dogledno vrijeme stiže i 390 Adventure, no za konkretnije podatke još treba pričekati.


KTM 690 SMC R / 690 Enduro R



Na radost svih ljubitelja supermota, proizvođač iz Mattighofena predstavio je SMC R za 2019. Jednocilindraš LC4 prilagođen je normi Euro 4, a raspolaže sa 74 KS ali i 73,5 Nm okretnog momenta, pa je riječ o trenutačno najsnažnijem jednocilindrašu na tržištu. U standardnoj opremi, 690 SMC R donosi ABS za zavoje, naprednu kontrolu trakcije, modove vožnje street i sport te quickshifter. Kada ABS postavite u 'supermoto mod', stražnji je kotač moguće blokirati, dok ABS na prednjem kotaču ostaje uključen. Suha masa je suzdržanih 147 kg.



Osim cestovnog 690 SMC R-a, tu je i terenski orijeniraniji 690 Enduro R, s prednjim kotačem promjera 21 i stražnjim od 18 cola.

KTM 1290 SuperDuke GT



Možda i najradikalniji sport-tourer današnjice dorađen je u detaljima, no snaga koju isporučuje V2 obujma 1301 ccm ostala je na istoj razini – riječ je o više no dovoljnih 175 KS. Velike su novosti skrivene u kokpitu, gdje se pod optimiziranim vjetrobranom nalazi novi TFT-zaslon s dijagonalom od 6,5 inča. Ekran u boji nudi mnoštvo opcija i odličan kontrast, pa ga je lako čitati na jakom dnevnom svjetlu. Također, posljednja generacija WP-ovog poluaktivnog ovjesa nudi još istančaniji osjećaj, prvenstveno zahvaljujući unaprijeđenoj senzorici.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Honda CB 1000 R Yamaha T-max 500 Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer BMW R 1200 R/Classic (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Suzuki SFV650 Gladius 2009 KTM 690 Duke Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Kawasaki KLR650 / R KTM Duke 125 (2011.) Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia RSV 4 R Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) BMW K 1300 GT 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Hyosung GT 250 R Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Honda VFR 1200 F Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Yamaha YZF-R6 2006-2007 Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Speed Triple (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.)