Motorevija
PRETRAGA
2018-09-14 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: MPH
Bookmark and Share

Bavimo će se pomalo zaboravljenim, starijim motociklima koje u inozemstvu možete dobiti doslovce za šaku eura

Honda CBR 1000 F: Otporna na metke


CBR 1000 F-u je smrknulo kada je CBR 1100 XX-u - svanulo. Iako se smjena modela dogodila 1997., F-ica je već znatno prije kaskala za konkurencijom. Prvenstveno mislimo na njezine sportske mogućnosti, budući da je posljednji redizajn modela SC21 iz 1993. sa svim tekućinama na vagi pokazivao točno 274 kg. No s druge strane, njezine touring sposobnosti i danas pripadaju među respektabilne, kako zbog fantastične kultiviranosti pogonskog agregata tako i legendarne Hondine pouzdanosti.



Da, redni četverocilindraš obujma 998 ccm sa 132 KS se praktično ne može 'ubiti', što je zapravo najveća kvaliteta ovog modela za šaku eura. I to doslovce za šaku eura, jer prve modele serije SC21 (1989. do 1991.) u inozemstvu možete dobiti već od 800 eura. Riječ je o primjercima koji nerijetko broje i manje od 100.000 km te su u vrlo solidnom stanju, kako vizualnom tako i tehničkom. Ipak, najbolje ulaganje zasigurno je posljednja serija CBR 1000 F-a iz 1996./97. čija se cijena kreće od 1500 do 2000 eura. Za tu cijenu dobivate motocikl s oko 50.000 km, uglavnom u besprijekornom tehničkom stanju, opremljen sustavom kočenja Dual CBS, ABS-om te putnim koferima i grijačima ručki.



Što još trebate znati o F-ici? Izuzetno učinkovite kočnice, vrlo dobro skrojena ergonomija, slaba zaštita od vjetra za vozače iznad 185 cm (unatoč 'toni' plastike na njoj), iznimno stabilna na pravcu i lijena na promjenama pravca te skromna potrošnja od pet do 5,5 l/100 km. Trošarina? Ovisno o godini proizvodnje od 320 do 460 eura.


Tehnički podaci
Godina proizvodnje: 1993.-1997.
Obujam: 998
Snaga: 132 KS pri 9500 o/min
Okretni moment: 104 Nm pri 8500 o/min
Masa s tekućinama: 274 kg
Gume: 120/70 ZR 17; 170/60 ZR 17
Spremnik goriva: 21 litra
Najviša brzina: 264 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,4 s
Potrošnja: 4,8 l/100 km

PLUS:
učinkovite kočnice
kultiviran agregat
stabilnost na pravcu
potrošnja
pouzdanost i kvaliteta izrade
ABS i Dual-CBS
cjenovno vrlo prihvatljiva

MINUS:
masa motocikla
teška na promjenama pravca
previše plastike, čak i za jedan tourer
loša zaštita od vjetra u predjelu glave za više vozače

Cijene potrošnog materijala
Ulje + filtar: 110 kn/l (Ipone 10W40) + 81 kn
Filtar zraka: 158 kn (Vicma)
Svjećice: 24 kn/kom (Denso)
Lanac i lančanici: 1550 kn (Afam)
Kočne pločice: 642 kn/set (Carbonne Lorraine)
Gume (set): 1601 kn (Dunlop Roadsmart)





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)