Motorevija
PRETRAGA
2012-12-22 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

Povratak oznake 636 ne donosi tek simboličnih 37 kubika više, već drukčiji karakter motora, bolju iskoristivost u nižim režimima i svu silu elektroničkih anđela čuvara ravnoteže

Tehnološki najnaprednija šestotka koju je Kawasaki ikad proizveo, novi ZX-6R, trebao bi privući neke nove profile kupaca. Ponajprije mislimo na vozače koji ne pristaju na kompromise kada je riječ sport u pitanju, dok istodobno žele ugodniji i iskoristiviji motocikl za svakodnevnu gradsku vožnju. Od tih su postavki Kawasakijevi inženjeri i krenuli, a prvi je korak bilo povećanje hoda klipova, sa 42,5 na 45,1 mm, uz neizmijenjene vrijednosti provrta. To je rezultiralo snažnijim potiskom u svim režimima, a osobito u niskim i srednjim. Dakle, ondje gdje je najpotrebnije kada se vozite gradom. Naravno, promjene su bile sveobuhvatne, pa su kroz reviziju prošli i usisni kanali, bregasta osovina, klipovi…

Kawasaki ZX-6R 636 2013.

Sljedeća značajna novost je klizna spojka s trkaćim pedigreom, a pri njenom korištenju u gradskom ritmu stani-kreni cijenit će se mekoća i lakoća privlačenja poluge. Istovremeno, pri naglim izmjenama stupnjeva prijenosa naniže, sprečava blokiranje stražnjeg kotača.

Okvir motocikla gotovo je neizmijenjen, ali oštriji kut nove prednje vilice SFF-BP (separate function fork - big piston) pridonosi boljoj okretnosti. Naime, radi se o sustavu koji kombinira najbolje od najnovije tehnologije, uz jednostavnije podešavanje - više ne morate usklađivati postavke na oba štapa vilice.

Radijalno smještene, monoblock kočne čeljusti potpisuje Nissin, a grizu diskove promjera povećanog na 310 mm. Uz to, vozačka je ergonomija ostala neizmijenjenom, a ukupnoj sigurnosti pridonosi ugrađena sva elektronika s Kawasakijevih polica - tu je kontrola trakcije KTRC kao na ZZR-u, zatim dva moda isporuke snage (full power ili low power) te napredni ABS, odnosno KIBS, i to posebno osmišljen za supersportske modele.

Na popisu dodatne opreme posebno se ističe podesivi Ohlinsov amortizer upravljača, koji vozaču omogućuje da situaciju u oštroj vožnji na stazi zadrži „u svojim rukama“.


TEHNIČKI PODACI

Motor redni četverocilindarski
Obujam 636 ccm
Snaga 131 KS pri 13.500/min
Okretni moment 71 Nm pri 11.500/min
Okvir aluminijski
Kočnice sprijeda diskovi 310 mm, straga disk 220 mm
Masa i dimenzije 192 kg suh, visina sjedala 830 mm





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.