Motorevija
PRETRAGA
2020-10-23 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: KTM
Bookmark and Share

Za razliku od bazne izvedbe, one s dodatkom R ili Rally prvenstveno su orijentirane na offroad



Receptura je postala standardna. Po uzoru na Duke 890 R, KTM je svoju modelsku ponudu proširio i s Adventureom 890 R. Povećanje obujma, snage i okretnog momenta (105 KS pri 8000 o/min; 100 Nm pri 6500 o/min) dakako nisu jedine izmjene na Adventureu. Pojačana je spojka, optimiziran je rad ABS-a i kontrole trakcije a tu je i lakši stražnji dio okvira. 



Inženjeri su ujedno odlučili za 20 posto povećati rotirajuće mase radilice, što za cilj ima ujednačeniji rad motora i uglađeniji razvoj snage. Paralelni twin će se na taj način lakše i preciznije dozirati, samim time i lakše voziti.


Za razliku od bazne izvedbe Adventurea, one s dodatkom R ili Rally su prvenstveno orjentirane na teren. Njihov kvalitetniji ovjes ujedno ima i veći hod (R-izvedba za 40 mm, Rally za 70 mm), sjedalo je uže, prednji je blatobran postavljen ispod svjetla a gume su terenske.



Malo i o razlikama između R-a i Rallya. Osim što je Rally limitiran na svega 700 jedinica, može se pohvaliti i kvalitetnijim ovjesom (WP Xplor Pro umjesto WP Xplor), 30 posto lakšim ispuhom Akrapovič, užim racing-sjedalom (visina 910 mm) te serijskim quickshifterom (na R-u se dodatno plaća). Nadalje, na Rally su ugrađeni dodatni modovi vožnje, karbonski ukrasi i uži, eloksirani naplatci koji podržavaju zračnice.

Glavni zastupnik KTM-a za Hrvatsku dolazak na naše tržište najavljuje krajem ove ili u samom početku iduće godine, a tada će biti poznate i cijene.

Tehnički podaci - 890 Adventure R (Rally)

Motor
Tekućinom hlađeni paralelni twin, dvije bregaste osovine u glavi pokretane lancem, četiri ventila po cilindru, klackalice, ubrizgavanje (2x48 mm), višelamelna spojka u uljnoj kupelji pokretana mehanički (anti-hopping), pogonski lanac X-ring
Promjer x hod 90,7 x 68,8 mm
Obujam 889 ccm
Snaga 105 KS (77 kW) pri 8000 o/min
Okretni moment 100 Nm pri 6500 o/min

Okvir i ovjes
Dvostruke aluminijske grede, prednja vilica upside-down promjera 48 mm, aluminijska stražnja vilica, monoamortizer (direktno montiran)

Kočnice
Sprijeda dvostruki diskovi promjera 320 mm, straga disk promjera 260 mm, ABS za zavoje

Kotači i gume
Alu-žbičani, 2.50 x 21; 4.50 x 18
Gume 90/90-21; 150/70-18

Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1528 (1535) mm, kut glave okvira 63,7 (63,8) stupnjeva, predtrag 110 (110) mm, hod sprijeda/straga 240/240 (270/270) mm, visina sjedala 880 (910) mm, suha masa 196 (196) kg, dopuštena ukupna masa 450 kg, spremnik goriva 20,0 litara

Garancija dvije godine
Boje narančasta, crna, bijela
Cijena nije definirana





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)