Motorevija
PRETRAGA
2021-03-19 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Privatni album
Bookmark and Share

Pripreme motocikla i prikupljanje dijelova i materijala za predstojeću sezonu IDM-a još su u tijeku


Zima je za motociklizam generalno najdepresivnije doba godine, ali i doba u kojem se najviše toga mora odraditi kako bi se moglo glatko i spremno ući u novu sezonu. Martin Vugrinec ove je zime bio naročito zaposlen. Doslovno je iz golih zidova napravio novu timsku radionicu u Hattingenu u Njemačkoj, nedaleko od njegova trenutnog prebivališta. Pripreme motocikla i prikupljanje dijelova i materijala za predstojećusezonu IDM-a još su u tijeku.
 
 

Martin i njegov tim su odradili mnogobrojne sastanke koji su, unatoč koronavirusu, uglavnom završili uspješno. Potpisani su ugovori s većinom dosadašnjih, ali i sa nekim novim sponzorima. Novost je svakako ugovor s velikim sponzorom, njemačkom tvrtkom za industrijske proizvodne procese „ferQUEST“ sa sjedištem u Bremenu. Isti je tako postao novi timski sponzor pa će se Martin ove godine u IDM-prvenstvu natjecati pod zastavom 'ferQUEST – Unior Racing Teama'.

Kako već to tradicionalno ide u moto sportu na profesionalnoj razini, Martin i njegov tim su se tijekom zime zaputili u 'toplije' krajeve te u Španjolskoj odradili predsezonske treninge i testiranja. Toplije je ovaj puta pod navodnicima jer je ove godine vrijeme na jugu Španjolske bilo neuobičajeno loše za to doba. Temperature nisu prelazile 20 stupnjeva Celzija te je konstantno puhao jak vjetar. Ekipa je jedan dan imala čak i kišni trening. Bez obzira na to, Martin je zadovoljan odrađenim - "Bili smo četiri dana na jednoj manje poznatoj stazi - Circuit Calafat - koja mi je jako draga i već treći puta vozim tamo. Ujedno smo tri dana trenirali na 'Motorlandu Aragon' koji mi je, pored Sachsenringa, najdraža staza općenito."
 
 

Calafat, staza na jugu Španjolske koja je otprilike smještena na pola puta između Barcelone i Valencije, poznata je kao tehnički vrlo zahtjevna. Traži maksimalnu vozačevu posvećenost i koncentraciju, a ovjes svakog motocikla je zbog neravnina i vrlo dinamičnih izmjena pravaca na velikoj kušnji.

Jasno je da se Martin želi što prije vratiti u ritam, naviknuti se na brzinu, reakcije motora, potrošnju guma i itd... "Kao i obično, susreli smo se s mnogim zvučnim imenima iz svjetskog prvenstva, BSB-a te Endurancea. Uzimajući u obzir razliku u snazi motocikla, uglavnom su oni izvukli deblji kraj.
 
 
"S obzirom da sam radim svoj ovjes, isprobao sam dosta različitih postavki i set-upova. Zahvaljujući mome dugogodišnjem sponzoru i partneru Dunlopu, nije mi nedostajalo guma. Sve u svemu, bile su ovo veoma pozitivne pripreme." - prenosi nam Martin. Dodaje: "Preda mnom je nekoliko radnih treninga. U sklopu promotora '2N Race' i 'Dreier racinga' održavam svoje tečajeve vožnje 'SpiderMartin Racing Courses' i vršim uslugu podešavanja ovjesa na predstojećim eventima. Započeli smo i projekt o kojem pričamo već duže vrijeme, a to je World SSP 600. Ove se sezone nažalost većina utrka preklapa s našim IDM kalendarom, ali već smo zatražili wild-card na utrci u francuskom Magny Coursu."
 

Bilo je vrlo izgledno da će se utrkivati u Assenu, ali je isti zbog pandemije koronavirusa prebačen u lipanj, kada je karavana pak u Schleizu. Ideja i plan za 2022. godinu je nastupati kao privatni tim na svjetskom prvenstvu, barem na svim europskim utrkama. Naravno, sve to ovisi o budžetu. "Krenuli smo u samostalni razvoj agregata za svjetsko prvenstvo u suradnji sa DKS Motom iz Belice. Također, kompletan motocikl pripremamo sami sa našim dosadašnjim te ponekim novim suradnikom. Pokušat ćemo s tehničke strane biti što konkurentniji."

U Martinovom timskom kadru došlo je do malih promjena. Tim za ovu sezonu ima novog mehaničara, a u tijeku su razgovori za dodatno pojačanje stručnog osoblja za planirani nastup na svjetskom prvenstvu. Prvi testovi zakazani su već početkom travnja na Grobniku.
 
 

Kao i uvijek, ostaje samo pitanje hoće li ekipa uspjeti zatvoriti budžet s obzirom da nastup u WSSP-u koji povećava troškove gotovo dvostruko. "Nadamo se da će se u taj projekt konačno uključiti i državne sportske institucije te da neće biti ignoriran kao naš nastup na 'Red Bull MotoGP Rookies Cupu'. 
 
Ne moram napominjati kako za to nisu važni samo moji rezultati već je za upustiti se u to potrebna velika količina hrabrosti, pa i ludosti. Sve od navedenog imamo u dovoljnim količinama, potrebno je još samo zatvoriti financijsku konstrukciju. Nadamo se da ćemo to uspjeti uz pomoć ekipe iz tima, dosadašnjih i novih sponzora i partnera, a bilo bi i puno lakše da iza mene konačno stane i moja matična država." - zaključuje razgovor Martin Vugrinec. Želimo mu puno sreće i uspjeha u nadolazećoj sezoni.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)