Motorevija
PRETRAGA
2011-06-23 , Autor: Ivan Tomšić, Slike: Razni izvori, video Youtube
Bookmark and Share

Budući da je iz opravdanih razloga izvješće o utrci na Misanu izostalo, donosimo vam SBK specijal - sve o utrkama u San Marinu i na novoj stazi u kalendaru, španjolskom Aragonu

SBK - Misano Adriatico

Kroz povijest staza Misano je domaći teritorij za crvene iz Bologne. Ducatijev V2 je dobitna kombinacija na ovoj stazi. Tako je bilo i ovoga puta: El Matador Carlos Checa i ducati su totalno dominirali trkaćim vikendom na Misanu. Jureći broj 7. je dominirao na svim slobodnim treninzima osim na superpoleu kojega je osvojio čovjek iz 'zelenog kuta', Tom "Grinner" Sykes. Kišni uvjeti, dobro podešen motocikl i britansko iskustvo u takvim uvjetima bili su dovoljni za drugu pole poziciju u karijeri.

Druga pole pozicija za Toma Sykesa u karijeri

Na utrci u Misanu nastupio je nekadašnji stalni vozač u klasi SBK Lorenzo Lanzi. Talijan je dobio mjesto u timu BMW Italia kao zamjena za Jamesa Toselanda koji još uvijek nije spreman za povratak.

Poredak vozača nakon kvalifikacija :
 
1. Tom Sykes VBR Kawasaki RTS ZX-10R 1’55,197
2. Carlos Checa ŠPA Althea Ducati 1098R 1’55,373
3. Jakub Smrz ČEŠ Effenbert Liberty Ducati 1098R 1’55,745
4. Marco Melandri ITA Yamaha WSBK YZF R1 1’55,768
5. Leon Haslam VBR BMW Motorrad S1000RR 1’56,034
6. Troy Corser AUS BMW Motorrad S1000RR 1’56,285
7. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 1’56,480
8. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R 1’57,054
9. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR 1’57,374
10. Eugene Laverty IRS Yamaha WSBK YZF R1 1’57,454
11. Jonathan Rea VBR Castrol Honda CBR1000RR 1’57,831
12. Joan Lascorz ŠPA Kawasaki Racing ZX-10R 1’58,509
13. Michel Fabrizio ITA Alstare Suzuki GSX-R1000 2’02,235
14. Maxime Berger FRA Supersonic Ducati 1098R 2’02,440
15. Ruben Xaus ŠPA Castrol Honda CBR1000RR bez vremena
16. Leon Camier VBR Aprilia Alitalia Racing RSV-4 bez vremena

Noriyuki Haga nije uspio ući u superpole tako da je utrku startao sa 17. mjesta. No, Nori je čovjek za nedjeljnju akciju tako da loša startna pozicija nije problem za brzog Japanca.

Intervju s prvoplasiranim na kvalifikacijama




Prva utrka SBK
 
Carlos Checa u jurišu na dvostruku pobjedu

Na startu se najbolje snašao Leon Haslam na tvorničkom BMW-u. Prolazi Toma Sykesa koji je odlično startao s prvog mjesta ,ali nije uspio dugo braniti vodeću poziciju jer prvak Biaggi imao je misiju, a ona je bila ostvariti dugo očekivanu prvu pobjedu u ovoj sezoni. Max preuzima vodstvo krajem prvoga kruga i uspijeva je kontrolirati utrku sve do 12.kruga. Izgledalo je da će Max i Aprilija napokon doći do prvog mjesta na pobjedničkom postolju, ali netko je imao druge planove. Taj netko je nezaustavljivi Španjolac Carlos Checa. Nakon što je ušao u ritam, sustigao je Biaggija i block passom na kočenju ga prolazi. Max nije imao odgovora na Carlosov tempo te se zadovoljio sa 20 bodova i drugim mjestom. Treće mjesto osvaja Marco Melandri, a fantastična borba se vodila za četvrto mjesto između najboljeg s kvalifikacija Sykesa i Eugena Lavertya. Irac Laverty ulazi u zadnji zavoj kao četvrtoplasirani, ali Sykes bira široku putanju na ulasku u zavoj što mu omogućava da ponese više brzine na izlasku te prolazi Lavertyja na startno-ciljnoj ravnini .
Najbrži krug odvezao je pobjednik Checa sa 1'36,660, dok je najveću maksimalnu brzinu imao Max Biaggi na apriliji, 273,9km/h.

Video prve utrke




Intervju s pobjednikom prve utrke




Poredak vozača nakon prve utrke:
 
1. Carlos Checa ŠPA Althea Ducati 1098R 24 kruga
2. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 +0,984
3. Marco Melandri ITA Yamaha WSBK YZF R1 +17,124
4. Tom Sykes VBR Kawasaki RTS ZX-10R +18,652
5. Eugene Laverty IRS Yamaha WSBK YZF R1 +18,929
6. Leon Camier VBR Aprilia Alitalia Racing RSV-4 +21,003
7. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R +22,942
8. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR +23,117
9. Joan Lascorz ŠPA Kawasaki Racing ZX-10R +31,729
10. Maxime Berger FRA Supersonic Ducati 1098R +34,466
11. Ruben Xaus ŠPA Castrol Honda CBR1000RR +36,683
12. Matteo Baiocco ITA Barni Ducati 1098R +37,692
13. Alessandr Polita ITA Barni Ducati 1098R +37,984
14. Chris Vermeulen AUS Kawasaki Racing ZX-10R +41,016
15. Lorenzo Lanzi ITA BMW Italia S1000RR +43,514


Druga utrka SBK

Opet dobar start Sykesa na kawasakiju ZX-10R-u, ali ne zadugo jer ekipa iz prve utrke - Haslam, Biaggi, Checa - prolaze Grinnera te se ponavlja situacija iz prve utrke. Checa, Biaggi i Haslam se odvajaju od ostatka vozača, ali u 10. krugu dolazi do prekida utrke. Marco Melandri pada dok je pokušavao uhvatiti priključak s vodećim trojcem - izgubio je prednji kraj u desnom zavoju te je završio pored staze, a njegova yamaha na stazi. Utrka je odmah prekinuta te je za 10. minuta ponovljen start. Većina vozača ne voli prekid utrke i ponovni start jer dolazi do pada koncentracije, nervoza čini svoje pa su greške neminovne. Najbolje je to osjetio Sykes koji je prije prekida držao petu poziciju, ali na ponovnom startu se nije najbolje snašao. Sredinom nastavka utrke pada, ali uspijeva nastaviti utrku i na kraju završava na 14. mjestu. Naprijed totalna dominacija Carlosa Chece, kontrola od početka do kraja i još jedna dvostruka pobjeda.

Veterani na pobjedničkom postolju - Checa, Biaggi, Haga

Biaggi opet drugo mjesto, opet puno grešaka i gledanje u leđa nedostižnom Španjolcu.
Posljednje mjesto na postolju osvaja Nori Haga, savršenom vožnjom koja je sličila na poznate predstave u režiji Nitro Norija - 17. startno mjesto, prije prekida utrke probio se do 11. mjesta, da bi na kraju u zadnjem zavoju prošao Badovinija na BMW-u za treće mjesto. Prvo pobjedničko postolje za Norija i Apriliju u ovoj sezoni.

Ups! Checin ducati je izdržao do kraja utrke, ali ne i do boksa - prvi je put ostao
bez goriva, a drugi put je puknuo lanac

Video druge utrke




Poredak vozača nakon druge utrke

 
1. Carlos Checa ŠPA Althea Ducati 1098R 14 krugova
2. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 +1,484
3. Noriyuki Haga JAP PATA Aprilia RSV-4 +7,772
4. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR +7,856
5. Leon Haslam VBR BMW Motorrad S1000RR +9,714
6. Michel Fabrizio ITA Suzuki Alstare GSX-R1000 +10,777
7. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R +10,875
8. Ruben Xaus ŠPA Castrol Honda CBR1000RR +13,483
9. Joan Lascorz ŠPA Kawasaki Racing ZX-10R +13,576
10. Chris Vermeulen AUS Kawasaki Racing ZX-10R +17,962
11. Lorenzo Lanzi ITA BMW Italia S1000RR +22,768
12. Roberto Rolfo ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +24,535
13. Eugene Laverty IRS Yamaha WSBK YZF R1 +51,895
14. Tom Sykes VBR Kawasaki RTS ZX-10R +1’04,134

U klasi supersport pobjedu je suvereno odnio Australac Broc Parkes na kawasakiju, te je preuzeo vodstvo u ukupnom poretku.

Broc Parkes - pobjeda i preuzimanje vodstva

Sva akcija s trkaćeg vikenda na stazi Misano





SBK - Motorland Aragon

Borba dva sunarodnjaka

Motorland Aragon s nekoliko različitih konfiguracija staze potpuno je nova postaja u kalendaru SBK. Vozači Superbikea voze drugačiju konfiguraciju staze od vozača Moto GP-a.
Sama staza je duga 5345 metara sa 10 lijevih i osam desnih zavoja i jako velikom ravninom nakon koje dolazi ekstremno kočenje i najsporiji zavoj na stazi. Staza dosta podsjeća na Portimao i Valenciju.

Novi teritorij za sve - kako za vozače, tako i za gumare. Mnogo pitanja na koja nema konkretnih odgovora. Domaća staza za vodećega u poretku Carlosa Checu.


Uvod u Aragon s BMW-ovim tvorničkim timom



S novim izazovom najbolje se snašao bivši vozač Moto GP-a Marco Melandri. Talijan je bio najbrži na prvom slobodnom te prvom kvalifikacijskom treningu. U stopu su ga pratili Biaggi i Checa. Biaggi je bio najbrži na drugom slobodnom treningu i na zagrijavanju ujutro prije utrke, dok je Checa dominirao na drugom kvalifikacijskom treningu.

Subota je dan za superpole: tri runde u borbi za najbolju startnu poziciju. Opet je Melandri bio najuspješniji te tako osvojio svoju prvu pole poziciju u klasi superbike.

Marco Melandri u lovu na prvu startnu poziciju

Poredak vozača nakon superpolea:

 
1. Marco Melandri ITA Yamaha WSBK YZF R1 1’57,634
2. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 1’57,790
3. Leon Camier VBR Aprilia Alitalia Racing RSV-4 1’58,279
4. Carlos Checa ŠPA Althea Ducati 1098R 1’58,472
5. Tom Sykes VBR Kawasaki RTS ZX-10R 1’58,641
6. Eugene Laverty IRS Yamaha WSBK YZF R1 1’58,756
7. Joan Lascorz ŠPA Kawasaki Racing ZX-10R 1’59,194
8. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR 1’59,591
9. Noriyuki Haga JAP PATA Aprilia RSV-4 1’58,566
10. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R 1’58,640
11. Michel Fabrizio ITA Alstare Suzuki GSX-R1000 1’58,950
12. Mark Aitchison AUS Pedercini Kawasaki ZX-10R 1’59,680
13. Jakub Smrz ČEŠ Effenbert Liberty Ducati 1098R 1’59,355
14. Leon Haslam VBR BMW Motorrad S1000RR 1’59,367
15. Maxime Berger FRA Supersonic Ducati 1098R 1’59,507
16. Troy Corser AUS BMW Motorrad S1000RR 1’59,565


Video - superpole




Prva utrka SBK

Domaća staza za vodećega u prvenstvu Carlosa Checu. Španjolac ulazi u utrku kao vodeća sila u prvenstvu, no hoće li nastaviti dominaciju ili će se ponoviti povijest Bayliss - Edwards i Haga - Spies, kada niti ogromno vodstvo sredinom sezone nije dovoljno za titulu na kraju sezone?
Checa na domaćoj stazi ima jedan veliki problem zvan jako duga ravnina koja završava ekstremnim kočenjem. I taj dio priče se pokazao odlučujućim u prvoj utrci dana. Pored Melandrija na startu imamo dvije brze aprilije Biaggija i Camiera. Kako znamo da su aprilije najbrže na gridu, trebale bi imati veliku prednost tijekom utrke.

Veliko iznenađenje na treningubio je Ayrton Badovini na privatnom BMW-u. Talijan nastavlja niz dobrih rezultata te konstantno ostavlja iza sebe dečke iz tvorničkog BMW-ovog tima.

Borba dvaju sunarodnjaka - Biaggija i Melandrija

Gase se crvena svjetla na semaforu i starta prva utrka na stazi Aragon. Čist start bez dodira ili padova. Naprijed najbolje kreće Melandri dok mu za vratom diše Biaggi. Leon Camier je također dobro krenuo u utrku - kroz par zavoja probija se do trećega mjesta, a iza njega Carlos Checa. Na dugoj ravnici Biaggi prolazi Melandrija s lakoćom, dok Checa u drugome krugu spašava gotovo siguran pad. Iza Chece bila je grupa predvođena Hagom, Sykesom, Lascorzom i Badovinijem. Naprijed Biaggi pokušava slomiti Melandrija s par brzih krugova dok Checa vraća ritam i sustiže Camiera. Razlike u maksimalnoj brzini na ravnome su velike: Checa 309,2 km/h, a Camier 321,9 km/h.
Ulazimo u četvrti krug utrke. Velika borba se vodi između Toma Sykesa na kawasakiju i Norija Hage na apriliji - iz sektora u sektor Sykes skida razliku za Norijem te ga sustiže.

U sedmom krugu Melandri diže tempo te počinje smanjivati razliku za Biaggijem, dok Checa radi istu stvar ne bi li uhvatio priključak s vodećim Talijanima, ali onda šok! Prva greška vodećega u prvenstvu. Checa pretjeruje te pada. U istom krugu gubimo i Fabrizija na suzukiju koji također gubi prednji kraj motocikla dok je vodio borbu s Badovinijem.
U devetom krugu Sykes prolazi Hagu za četvrto mjesto. Priključuje im se Lascorz također na kawasakiju te Laverty na yamahi.

Na čelu utrke igra mačke i miša - Melandri čeka grešku Biaggija. Voze gotovo identična vremena, s tim da je Biaggi u prednosti na brzom dijelu staze. I onda trenutak odluke - 15. krug, Max opet radi grešku, nakon dugog ravnog dijela odlazi duboko na kočenju. Priliku koristi Melandri te se probija na prvo mjesto. Pet krugova do kraja Melandri suvereno vodi na čelu utrke, uspijeva podići prednost na oko jedne sekunde te dolazi do svoje druge pobjede u sezoni. Biaggi opet drugi, dok je Leon Camier osvojio posljednje mjesto na postolju. Lavovska borba za četvrto mjesto između Lavertyja i Sykesa se vodila do samoga kraja. Ovoga puta Laverty prolazi ciljem kao četvrtoplasirani. Sykes upisuje još jedan dobar rezultat za zeleni tabor, isto kao i timski kolega Lascorz koji osvaja sedmo mjesto.


Poredak vozača nakon prve utrke:

 
1. Marco Melandri ITA Yamaha WSBK YZF R1 40’01,968
2. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 +1,572
3. Leon Camier VBR Aprilia Alitalia Racing RSV-4 +2,432
4. Eugene Laverty IRS Yamaha WSBK YZF R1 +10,799
5. Tom Sykes VBR Kawasaki RTS ZX-10R +10,847
6. Noriyuki Haga JAP PATA Aprilia RSV-4 +11,931
7. Joan Lascorz ŠPA Kawasaki Racing ZX-10R +12,591
8. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR +16,954
9. Leon Haslam VBR BMW Motorrad S1000RR +24,205
10. Troy Corser AUS BMW Motorrad S1000RR +24,694
11. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R +24,731
12. Chris Vermeulen AUS Kawasaki Racing ZX-10R +30,407
13. Maxime Berger FRA Supersonic Ducati 1098R +34,107
14. Roberto Rolfo ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +37,233
15. Mark Aitchison AUS Pedercini Kawasaki ZX-10R +43,004

Video prve utrke




Intervju s pobjednikom




Druga utrka SBK

Najbolje starta Max Biaggi na apriliji pa pobjednik prve utrke Marco Melandri. Iza talijanskog dvojca "progurao" se Tom Sykes na tvorničkom kawasakiju. Kočenje nakon duge ravnine bilo je kobno za Troya Corsera, koji pada, a zajedno s njim i Maxime Berger na ducatiju.

Dvojac na čelu kolone ponavlja prvu utrku. Biaggi vodi, a Melandri mu soli rep; iza njih dva kawasakija Sykesa i Lascorza. Checa je opet loše startao i tek nakon par krugova hvata ritam te počinje sustizati Kawasakijev duo. Fabrizio na suzukiju je dobro startao te se kroz par krugova uspio dokopati Chece pa ubrzo napadaju Kawasakijev dvojac. Sredinom četvrtoga kruga Checa sustiže Lascorza, a ubrzo i Sykesa, te se probija na treću poziciju. Odmah iza Fabrizio također obilazi domaćina Lascorza te Sykesa. Sredinom sedmoga kruga Sykes pada. Gubi prednji kraj motocikla te završava svoj nastup. Deveti krug Checa ima zaostatak tri i pol sekunde za Melandrijem, a Melandri ispod pola sekunde za vodećim Biaggijem. Velika borba se vodi za deveto mjesto između Leona Haslama na tvorničkom BMW-u i Badovinija na privatnom BMW-u. Dvojac je vodio borbu do samog kraja utrke.

Ulazimo u 13. krug utrke identične prvoj. Biaggi vodi, Melandri čeka priliku, a Checa ide na sigurno te odlučuje ne forsirati kao u prvoj utrci već završiti i pokupiti što više bodova. Zaostatak za vodećim dvojcem je više od pet sekundi.

Max se vraća

Pet krugova prije kraja ponavlja se scenarij prve utrke - pritisak i pogreška, ali ovoga puta je Melandri taj koji ju je napravio. Prolaskom startno-ciljnom ravninom približio se Biaggiju, ali na ulasku u prvi zavoj gubi prednji kraj te odlazi izvan staze. Nasreću, uspijeva se vratiti, ali gubi pet sekundi. Dovoljno da Biaggi odjuri naprijed i iskontrolira utrku. Do samoga kraja nije bilo previše akcije - Laverty je uspio sustići Hagu za šesto mjesto, a Haslam uspijeva obraniti čast i pobjeđuje u duelu s Badovinijem za deveto mjesto. Ciljem kao pobjednik po prvi puta u ovoj sezoni prolazi Max Biaggi te tako uspijeva smanjiti zaostatak nad vodećim u prvenstvu Carlosom Checom na 52 boda.

Najbolji u drugoj utrci - slijeva: Biaggi, Checa, Melandri

U supersportu je svoju treću pobjedu ove sezone uzeo Chaz Davies.

Poredak vozača nakon druge utrke:
 
1. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 40’04,407
2. Marco Melandri ITA Yamaha WSBK YZF R1 +4,809
3. Carlos Checa ŠPA Althea Ducati 1098R +6,944
4. Michel Fabrizio ITA Suzuki Alstare GSX-R1000 +9,001
5. Joan Lascorz ŠPA Kawasaki Racing ZX-10R +11,562
6. Eugene Laverty IRS Yamaha WSBK YZF R1 +14,288
7. Noriyuki Haga JAP PATA Aprilia RSV-4 +15,138
8. Leon Camier VBR Aprilia Alitalia Racing RSV-4 +17,660
9. Leon Haslam VBR BMW Motorrad S1000RR +24,184
10. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR +24,676
11. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R +29,300
12. Mark Aitchison AUS Pedercini Kawasaki ZX-10R +33,163
13. Roberto Rolfo ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +38,080
14. Chris Vermeulen AUS Kawasaki Racing ZX-10R +49,042
15. Lorenzo Lanzi ITA BMW Italia S1000RR +53,156

Video druge utrke



Ukupni poredak - superbike (nakon 7. utrke):
 
1. Carlos Checa 261
2. Max Biaggi 218
3. Marco Melandri 195
4. Eugene Laverty 146
5. Leon Camier 125
6. Leon Haslam 120
7. Michel Fabrizio 108
8. Jonathan Rea 94
9. Noriyuki Haga 89
10. Ayrton Badovini 86


Ukupni poredak - supersport (nakon 6. utrke):

 
1. Chaz Davies 105
2. Broc Parkes 85
3. David Salom 71
4. Luca Scassa 70
5. Fabien Foret 65






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)