Motorevija
PRETRAGA
2012-09-27 , Autor: Ines, Slike: Aprilia Racing
Bookmark and Share

Eugene Laverty osvaja svoju prvu pobjedu na prvenstvu WSBK s aprilijom RSV4na stazi Portimao; Max Biaggi povećao je vodstvo u ukupnom poretku; Aprilia je povećala prednost u ukupnom poretku konstruktora

Nakon uzbudljivog vikenda Max Biaggi, Eugene Laverty i cijeli Aprilia Racing Team vraćaju se iz Portugala s povećanim vodstvom u ukupnom poretku među vozačima i među konstruktorima, te s prvom pobjedom Lavertyja na motociklu RSV4.

Omiljena staza i prva pobjeda s Aprilijom - Eugene Laverty

Dominacija Aprilije počela je već u prvoj utrci koja je započeta na mokroj stazi nakon jake kiše koja je padala cijelo jutro. U prvoj utrci Max Biaggi i Eugene Laverty zauzeli su vodeće pozicije nakon samo nekoliko krugova, ali u šestom krugu utrka je prekinuta zbog ulja na stazi uslijed ranijeg pada jednog od natjecatelja. Promijenjeni uvjeti na stazi nakon ponovnog starta stvorili su poteškoće za Maxa koji se borio sve do kraja utrke i završio na četvrtom mjestu, kao i za Lavertyja koji je utrku završio na trinaestom mjestu. Pobjedu je odnio Tom Sykes koji je nakon pada Marca Melandrija postao Maxov najbliži suparnik u borbi za vodeću poziciju u ukupnom poretku.

Dvije trećine podija u Portugalu zauzeli su Aprilijini vozači Eugene Laverty i Max Biaggi

Aprilia se u potpunosti iskupila u drugoj utrci s dvije aprilije RSV4 na pobjedničkom podiju. Pobjedu je odnio Laverty koji je nakon dobrog starta bio u vodstvu tijekom cijelih 22 kruga utrke. Biaggi je osvojio mjesto na podiju nakon borbe s Leonom Camierom te trećim mjestom zaradio 16 bodova, što mu u ukupnom poretku daje prednost od 30,5 bodova ispred drugoplasiranog Sykesa i 38,5 bodova ispred trećeplasiranog Melandrija.

U čudnim uvjetima staze Portimao Max Biaggi se dobro snašao

Postignutim rezultatima Aprilia je povećala vodstvo u ukupnom poretku među konstruktorima na 28,5 bodova ispred BMW-a, 47,5 bodova ispred Ducatija i 66 bodova ispred Kawasakija.

Najviša stepenica pobjedničkog postolja za sretnog Lavertyja

Max Biaggi: „Dvije zaista teške i na neki način čudne utrke. U prvoj su utrci uvjeti na stazi bili posve različiti od onih na treninzima, a i u drugoj utrci prianjanje na stazu nije bilo najbolje. Uzimajući u obzir te poteškoće i puno kontakta s drugim vozačima. Sada počinjemo s pripremama za zadnje kolo prvenstva na Magny Coursu gdje ćemo, kao i uvijek, dati najbolje od sebe.“

Eugene Laverty: „Svoju prvu pobjedu za Apriliju postigao sam na meni omiljenoj stazi uz koju su stajali moji brojni navijači kojima se ovom prilikom želim i zahvaliti. Prianjanje uz stazu u drugoj utrci nije bilo savršeno. Nastojao sam agresivno voziti od samog početka kako bih stekao prednost koju sam i zadržao sve do kraja utrke. U ovoj smo godini imali nekoliko poteškoća kao i u današnjoj prvoj utrci, ali konačno dostižemo svoj potencijal i pokazujemo napredak na kraju ove sezone.“ 



WSBK Ukupni poredak vozača

1. Max Biaggi (Aprilia) 347
2. Tom Sykes (Kawasaki) 316,5
3. Marco Melandri (BMW) 308,5
4. Carlos Checa (Ducati) 278,5
5. Jonathan Rea (Honda) 255,5
6. Eugene Laverty (Aprilia) 241,5


WSBK Ukupni poredak konstruktora

1. Aprilia 422,5
2. BMW 394
3. Ducati 375
4. Kawasaki 356,5
5. Honda 270,5
6. Suzuki 130,5





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.