2019-03-25 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: MPH
Bookmark and Share

Klasičan naked srednje klase evocira sjećanja iz 80-ih, a tehnički je i u današnjim standardima vrlo dobro 'potkovan'



R ili F? Ni jedan od ponuđenih, već GSX 750 - bez dodataka. Riječ je o modelu s kojim su se u Hrvatskoj upoznali tek rijetki, a i oni na njega 'reagiraju' tek kada u nastavak naziva dodate 'Inazuma'. Suzukijev klasičan naked srednje klase evocira sjećanja iz 80-ih, gaji oble linije, a tehnički je i u današnjim standardima vrlo dobro 'potkovan'.



Lansiran je 1998. kao alternativa malom i velikom Banditu, s tim da je cjenovno bio bliži 'malom razbojniku'. Racionalni kupci su ga odmah prepoznali, kako zbog 86 KS snažnog, energičnog te vrlo pouzdanog pogonskog agregata, tako i ugodne ergonomije te kvalitetnog ovjesa. Doduše, prednja vilica je u odnosu na stražnji amortizer premekana, no taj se nedostatak može riješiti gušćim uljem.



Kada smo već kod nedostataka, treba reći da najviše problema radi ležaj u glavi okvira koji se u pravilu mijenja svakih 30.000 km. Isto tako, ovaj Suzuki ne voli preskakanje servisnih intervala, tako da treba redovito mijenjati ulje (svakih 6000 km) te kontrolirati ventile (svakih 12.000 km). Ako se držite tih pravila, imat ćete gotovo pa neuništiv motocikl.



S druge strane, vrlo je osjetljiv lak na statičnim cijevima prednje vilice (utjecaj soli, udarci kamenčića), no to je estetski detalj koji možete brzo i jeftino riješiti. Budući da se ovaj model proizvodio tek pet godina, preporuka određenog godišta ne postoji, ali postoji preporuka boje. Naime, najvišu cijenu postižu plavi i crveni GSX 750, dok je najbrojniji crni u pravilu i najpovoljniji. Raspon cijena seže od 1200 do 3000 eura, no recimo da se vrlo uredan primjerak (20.000 do 30.000 km) bez problema može pronaći za 1800 do 2000 eura. Ponuda rabljenih u Njemačkoj je vrlo bogata, a trošarina iznosi između 360 i 440 eura.



PLUS: bogata ponuda rabljenih, pouzdanost, dobar omjer tehnike i cijene
MINUS: manjkava kvaliteta laka na nekim mjestima

Tehnički podaci (tip AE iz 1999.)
Godina proizvodnje: 1998.-2003.
Obujam: 750 ccm
Snaga: 86 KS pri 9500 o/min
Okretni moment: 67 Nm pri 8500 o/min
Masa s tekućinama: 223 kg
Gume: 120/70 ZR 17, 170/70 ZR 17
Spremnik goriva: 18 litara
Najviša brzina: 208 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,7 s
Potrošnja: 4,5-6,9 l/100 km



Cijene potrošnog materijala:
Ulje + filtar: 225 kn (Ipone) + 60 kn
Filtar zraka: 160 kn (Vicma)
Svjećice: 252 kn (Denso)
Lanac i lančanici: 1470 kn (Afam)
Kočne pločice: 660 kn (Car. Lorraine)
Gume (set): 1836 kn (Dunlop Roadsmart III)





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer BMW R 1200 R/Classic (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit KTM 690 Duke Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Honda CB600F Hornet 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda VFR 800 2003- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda VFR 1200 F Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Gilera Runner 50 SP