Posloži:
Broj komentara: Stranica:
Trenutna stranica: 1 / Sve stranice: 2 Naprijed >
Sledgehammer | 2011.05.08 17:32

Problem ovog forumskog appleta i je u tome što je takav svugdje, standardiziran, i nema puno mjesta za poboljšanja, ako imaju ikakve...

Mađarski forum je i puno stariji od hrvatskog, a i Mađari nisu kao Hrvati - "svaki Hrvat jedna stranka", niti ima svako selo i svaki moto-klub svoj forum...

KorniKornjaca | 2011.05.06 20:45

daj nemoj mi to radit s takvim slikama, mislil sam da nekaj ne valja s forumom

Baltazar | 2011.05.06 17:57

Izgleda da su Mađari prilično aktivni...

Lista članova



Rang lista


KorniKornjaca | 2011.05.04 07:03

ja zato koristim direktne linkove na slike, pošto više manje imam sve na fejsbuku....samo kopiram image location i to je to....

Baltazar | 2011.05.04 00:25

Kako stoji stvar (troškovi, slobodni kapaciteti) s prostorom na diskovlju poslužioca (servera) na kojem je Motorevija online?
Bi li se moglo povećati ograničenje veličine slika koje se stavljaju na forum?

Baltazar | 2011.04.28 20:42

HVALA! Isprobano, radi.

Dane | 2011.04.21 08:41

Dečki, ugradili smo maleni gumbić "edit" na alatnu traku iznad posta....kada objavite post tipka edit biti će aktivna 5 minuta kako bi mogli prepraviti post ili ga obrisati...isprobajte, nadam se da će pomoći, pozz Dr. Dane

Baltazar | 2011.04.08 18:54

Meni je korisno za pregled poveznica (linkova), fotografija i oblikovanja teksta.

Sledgehammer | 2011.04.06 13:20

Ja to nikada i ne koristim...

Baltazar | 2011.04.05 16:02

Jesam li jedini kome pregled komentara prije potvrđivanja nekad radi a nekad ne?

Dane | 2011.04.01 10:57

razumeo....upravo pišem popis zadataka softverašima za travanj, probati ćemo to shendlati

KorniKornjaca | 2011.03.31 12:38

Citat Dane:

ne razumijem kako misliš uređivanje, ajd budem pitao ove koji su razvili softver za stranicu....kad ja slabo tom forumu "igram" pa mi ništa i ne smeta...jeb...ga, hočeš reći da ova tipka pregled dolje nije dobra nego da nakon "potvrdi" imaš još jednu mogućnost


velika vecina foruma ima mogucnost uređivanja posta nakon kaj ga objavis....recimo, imaju uvijek opciju CITAT, UREDI, ODGOVOR....i mozes uredit post i par dana nakon kaj si ga objavio.....

Sledgehammer | 2011.03.31 08:30

Pa želim ono što ima na SVIM drugim forumima i što je najnormalnije - kada pošaljem odgovor, i onda vidim da sam neto pogriješio, ili se sjetio nadopisati (da se ne buba postove bezveze), želim da mi iznad odgovora - uz opcije "odgovor" i "novi komentar" ponudi i "uredi post", a po mogućnosti i "izbriši post", barem npr. do 5 minuta nakon objave za obje opcije...

Dane | 2011.03.30 20:42

ne razumijem kako misliš uređivanje, ajd budem pitao ove koji su razvili softver za stranicu....kad ja slabo tom forumu "igram" pa mi ništa i ne smeta...jeb...ga, hočeš reći da ova tipka pregled dolje nije dobra nego da nakon "potvrdi" imaš još jednu mogućnost

Sledgehammer | 2011.03.30 12:36

Dobro Dane, ima li nade da se vrati uređivanje vlastitog posta, barem na neko kratko vrijeme nakon objave, recimo 3-4 minute?

Baltazar | 2011.03.12 21:34

Citat KorniKornjaca | 2011.02.25 20:40:

bitno je kaj se kaže i kak se kaže...

Slažem se, neka bude tako. Učim se, polako...

KorniKornjaca | 2011.02.25 20:40

Citat Baltazar:

Onda svima unaprijed i unazad isprika za moje nespretnosti, rang lista kaže da sam još uvijek mala beba.
I hvala na pomoći u sazrijevanju jednog motociklista, a i šire!


samo polako....broj postova je nebitan, bitno je kaj se kaže i kak se kaže....nema smisla svaku temu komentirat, na nekim forumima bi se to smatralo kao spam i mogao bi se pokupit cak i trajni BAN....

sam polako....mi smo vec 2 godine skoro tu, tak da, imas vremena....

Sledgehammer | 2011.02.25 16:54

Dane, daj više poduzmi nešto da se postovi mogu editirati barem neko kratko vrijeme nakon objave, sada pokrenuh temu i vidim da mi u 2011 fali ono 2 naprijed... nisam vidio prije, iako se trudim sve pregledati, no starost je gadna stvar...


Mislim, ovo sada je diktatorski režim, nemoj da bude pobune... izlazimo na ulice! (to je sada aktualno!)

Ispravi te nedostatke...

Baltazar | 2011.02.24 22:36

Onda svima unaprijed i unazad isprika za moje nespretnosti, rang lista kaže da sam još uvijek mala beba.
I hvala na pomoći u sazrijevanju jednog motociklista, a i šire!

Sledgehammer | 2011.02.24 13:23

Citat Baltazar:

Ali kako onda sustići Kornija i Sledgea?


Samo kvalitetom, ne ide ništa na silu, i nama je trebalo vremena da "odrastemo" i na ovom forumu i u životu... broj postova nije najvažniji, i tu pumpanje postova ima kontraproduktivan utjecaj...

Dane | 2011.02.24 12:41

hm, dobro pitanje ovo za alate, budem provjerio, tnx

Baltazar | 2011.02.24 11:32

Forum je previše pobaltazario...
Moram se malo ustaviti...
Ali kako onda sustići Kornija i Sledgea?

Baltazar | 2011.02.18 05:17

Je li moguće da i kod otvaranja nove teme pri istovremenom unosu prvog komentara budu na raspolaganju "alati" za unos fotografija, poveznica (linkova), potcrtavanje, podebljavanje, itd.?

Sledgehammer | 2011.01.14 18:37

Ma najveći je problem kaj me Ines već opasno sustiže na top-listi...

KorniKornjaca | 2011.01.14 17:05

gle, nije tu problem neimanja teme o motosportu....najveci je problem kaj smo zapravo dane, sledge i ja najaktivniji clanovi foruma....kakva god da se tema zapocinjala, nije prosla bez nas....i prepucavanja o bmw-u, koje sam naravno koji put i ja zapocel tak kaj sam sledgea malo potpikaval, a on se raspisal ....
al okej, tema je motosport....
bilo bi dobro da ju recimo ti, oriano, zapocnes, pa da ju dopunjavamo svi od reda s vremena na vrijeme....imamo dvije rubrike: motocikli i tehnologija, di se mozes raspisat o motosportu i tehnologiji u motosportu....
daklem, pocni....dane, sledge i ja nestrpljivo iscekujemo....

Sledgehammer | 2011.01.14 14:33

Obzirom je naša redakcija Motorevije dobila takav licencirani forumski applet - koji zgleda tako bogečki kako već izgleda! - tu i nema nekih protora za poboljšanja... no kaj se tiče moto-sporta, lako se pokrene jedna tema, koja će sigurno rasti i biti velika, no bitno je da imate gdje pisati i o tom dijelu (koji mene baš i ne kuri, ali to je samo dobitak za tu temu, he, he...).

Znači, otvori temu i deri - brzo će se ista formirati u nešto kvalitetno i opsežno...

oriano | 2011.01.13 21:19

Fali tema motosport.
Više puta sam htjeo nešto napisat

codZU13 | 2010.02.12 12:20

fali kladionica, pa bi se posjećenost stranici i forumu sigurno povecala

oriano | 2009.11.22 21:28

Fali rubrika moto sport. baš sam htio napisati da team Yoshimura iz Japanskog prvenstva SBK ulazi u svjetsko prvenstvo SBK a nema rubrike.

g.sirola | 2009.11.09 07:20

Forum je dosta prazan i pasivan. Trebalo bi poraditi na tome jer forum bez dinamike nema buducnosti. Vrijeme ce pokazati, a ja sam optimista i vjerujem u pozitivne pomake.
Brrrummm

Trenutna stranica: 1 / Sve stranice: 2 Naprijed >
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS 125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 KTM Duke 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Gilera Runner 50 SP MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)