Posloži:
Broj komentara:
Baltazar | 2011.02.22 07:04

Pogledah podstranicu Berena i sviđa mi se! Nadam se da će i ostali trgovci znati cijeniti oglašavanje na Motorevijinom webu, te da će motociklisti na jednom mjestu moći pronaći puno korisnih informacija - samo tako naprijed!

Baltazar | 2011.02.22 06:55

Hvala Berenu i Motoreviji!
Inače mi jedan CTEKov MXS 3600 njeguje ove zime skuterov akumulator, ali su mi zapeli za oko dodatni načini punjenja i veća struja punjenja za automobilske akumulatore novog modela MXS 5.0 - eh taj napredak...

Dane | 2011.02.22 06:44

planiraju, upravo smo pokrenuli podstranicu Berena koju možete pogledati klikom na link na naslovinci gore desno, a biti će uskoro i neka igrica....i punjač kao nagrada

Baltazar | 2011.02.22 01:06

Planiraju li Beren i Motorevija ponovno poklanjati punjače?

Sledgehammer | 2010.12.13 15:42

Korni, griješiš!

Onda je kasno, možda bude akumulator nepovratno oštećen. Ovi pametni punjači će ga dovesti u red, isprazniti, napuniti, prekinuti i uništiti štetne procese koji se stvaraju u akuu...

Znaš li da npr. Odyssey za svoje akumulatore daje 2 godine garancije više ako aku kupiš u setu sa jednim takvim punjačem i redovito ga koristiš? Treba li još što reći?

Dane | 2010.11.28 14:20

ja ih nažalost više nemam...

KorniKornjaca | 2010.11.27 13:22

moj je jos zapakiran, ceka da se akumulator isprazni....dok god mi motor pali na prvi dodir elektropokretaca, dotle je punjac zapakiran.....

Sledgehammer | 2010.11.27 09:24

Moj CTek radi k'o puslica! I sada je spojen, pogotovo zbog hladnoće...

goranzgb | 2010.11.22 19:01

MENI TREBA PUNJAC!!!!!
Al' ono fakat mi treba!!!

Dane | 2009.12.30 21:52

Što se tiče Ctekovog punjača mogu da kažem samo pogledati Motoreviju 01/10 gdje je tekst o skidanju hrđe iz rezervoara. Mali odrađuje kao sat. Jest sporo zbog male struje ali da zguli sve - zguli - živio!!!

Sledgehammer | 2009.12.07 13:39

Ako Bog da i preksutra prodam staru Mečku 123 200D, odmah odvajam lovicu za novog Odysseya, a onda ću vidjeti i stvarne prednosti ovog aparata, jerbo na mojem starom akumulatoru, koji je na izdisaju i samo najjači aparati ga još mogu dirnuti u dušu, ovaj sofisticirani aparatić nema puno smisla... zato ga sada i ne koristim, moj aku je opet na velikom 5A punjaču...

Dane | 2009.12.05 08:48

Novi korisnici punjača - vidjet ćete rezultate kada narančasta lampica na punjaču postane zelena , a još ćete biti sretniji kada nakon vožnje dođete kući i spojite ga na održavanje, a on odmah upali zelenu lampicu (pun akumulator, održavam ga), a ne ko ja na apriliji (koja je navodno uredno punila i akk je bio ok) uvijek ubodem narančastu. Za oko sat vremena postane zelena. Daklem talijanski strujni račun nije baš bio savršen tih godina. Potrošnja, posebno pri nekoliko uzastopnih pokretanja višestruko je nadmašivala mogućnost dopunjavanja u kratkom periodu.
zato je ovaj punjač zakon, malo je sporiji no efekt punjenja je izvrstan.....

Sledgehammer | 2009.11.28 14:22

I ja, i ja...!

(revam k'o magarac...)

U uporabi je od sinoć, do sada je uspjeh polovičan, no to pripisujem mojim staračkim promjenama, zbunjenošću pri pogledu na lijepe žene redakcije, te na starost mojeg akumulatora, kojeg valjda više ne bi oporavio ni Nikola Tesla osobno...

KorniKornjaca | 2009.11.26 21:28

danas podigao punjac....

hvala, motorevija....

Sledgehammer | 2009.11.19 14:36

A kaj to imaš od motora, kakva je to "konfekcija"? Koliko vidim - CBF 600?

Ha čuj, ja ne znam koliko je moj aku star, vjerojatno je dobar niz godina, od čega je i dobar niz bio nekorišten... iako je gel aku, bez održavanja, za K 1200 RS je specifičan, kao i kod mnogih drugih velikih BMW-a, jerbo je akku od 19 Ah...

Kada budeš imao integralne ABS kočnice na Hondi, sa dvokružnim sustavom i dvostrukom pumpom koja ima svoj zaseban strujni krug na 3,6 Ampera (dvostruko jače od bilo kojeg drugog tropila), onda ću te pitati kakav ti aku treba... dok on služi samo da početno zavrti anlaser, do tada on može trajati godinama, jer se ne napreže, i nema jakih strujnih izboja iz njega. No aku koji to može traje kraće, a košta puno više - moj Vartin je cca 149 eura kod Louisa u Grazu, a na zamjenske, kojih maltene uopće i nema, zaboravi...

KorniKornjaca | 2009.11.19 00:20

heh....nekak vas zezaju ti akumulatori....

ide treca zima mom motoru, a ni jednom nisam odpojil akumulator...eventualno jednom mjesecno kresnem motor da proradi malo....i svaki put upali iz prve

Sledgehammer | 2009.11.17 15:16

Ma ne brini, ako budeš u ispravnoj poziciji ( ), ne samo da ću potrubiti, nego i... fak it, kako idu godine, sve manje biram...

P.S. Došao sam do faze kada napunim aku, stavim ga u makinu, kresnem, malo ga zgrije i ugasim, čisto da ne stoji duže od tjedan dana... tako sam napravio i neki dan, no ostavio nakon samo jednog paljenja u motoru preko noći... ujutro - ključ, plus master switch, plus push-gumb paljenje, i... drek! Neće ni zavrtiti! Oslabio mi taj akku...

Sva sreća da imam vremena do proljeća da kupim novi, do tada ću se povremeno krpariti sa ovim aparatićem kojeg tek trebam dobiti (ili kolegica uporno baš želi vidjeti me, ovako zgodnog, mladog, visokog, vitkog i bogatog? ), a onda je na IMOT-u moj i Božji (ako do tada skupim cca 150 eura za dučanćić)...

easyRR | 2009.11.16 21:35

Evo kako se mi lako dogovorimo za sve, a ne da smo kao Talijani. Čestitke "najbržem prstu" i ako me vidiš kako guram motocikl uz cestu zbog riknutog akumulatora, trubni triputa, pun struje, u znak podrške

Sledgehammer | 2009.11.15 10:48

Citat Dane:

kolegica Irena iz marketinga obaviještena je o ovoj promjeni - punjač ide Sledgeu i on će biti uskoro obaviješten.


Jel' kolegica treba moju adresu?

Ona iz profila je sasvim točna...

RideHard | 2009.11.09 22:35

visak karata ko nikad prije. i ja imam visak kartu

KorniKornjaca | 2009.11.09 17:08

znaci, ja isto mogu nekome ustupit svoju kartu za milano, al ta osoba treba poslat podatke redakciji il kaj??? pojma nemam

Sledgehammer | 2009.11.09 14:07

Hvala, hvala - evo ja se slažem...

Ako ima interesenata za kartu za EICMA Milano, neka se javi easyRR ili tkogod je zainteresiran... ma neka slobodno veli u redakciji da je on dobitnik umjesto mene, i sa time se slažem...

EasyRR, ako treba adresa za taj punjač, pošalji ga tako da ja plaćam poštarinu kao otkupninu, a ako si iz Zagreba ili okjolice - vidjet ćemo se uživo!

A kolegica Irena može i pričekati da ja do nje navratim, pa da mi da taj... punjač! Ne treba ga slati, samo neka ja znam da je isti u redakciji. Pa kada budem svratio na uobičajenu kavicu sa Kristijanom, rado ću navratiti gore u visine kod njih... fala Bogu, lift je prva liga!

Dane | 2009.11.09 09:39

Pozdrav momci, kolegica Irena iz marketinga obaviještena je o ovoj promjeni - punjač ide Sledgeu i on će biti uskoro obaviješten. Time je ponuda, ako se slažete zaključena jer nema smisla da se javi još interesenata. a mi krenuli komunicirati s Berenom doo da ga sledgeu. Nadam se da se slažete, pozdrav Dane

Sledgehammer | 2009.11.07 23:45

Meni treba punjač!!

Ionako imam prečesto problema sa mojim starim gel-akuom original BMW, samo pitanje koliko je star... a novi me dođe skoro 150 eura, pa mi je zasad mučenje sa akuom ipak bolji izbor!!

A ja Tebi poklanjam - naravno, ako sam ja prvi! - kartu za EICMA Milano...

easyRR | 2009.11.07 23:16

Dobio sam poruku preko weba na moj nick od nekog iz Motorevije da sam osvojio punjač akumulatora. Meni to ne treba - kupim si novi kad rikne i nema šanse da se zajebavam sa žičicama, jer jedva stignem i karike ispolirat Pa, ako prihvati admin koji mi je poruku poslao, predlažem da prvi koji odgovori s tekstom: "Meni treba punjač" u ovoj temi taj punjač i dobije. Javno ga se odričem (naravno i zahvaljujem Motoreviji, ali veća mi je sreća usrećit druge nego sebe )

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS 125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 KTM Duke 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Gilera Runner 50 SP MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)