Posloži:
Broj komentara:
Baltazar | 2011.02.21 20:50

Onda puno uspjeha (kn, € u poslu! A sajmovi, bit će ponovno nagodinu...

Sledgehammer | 2011.02.18 12:44

He, he, naše C3 su jedna crna sjajna (moja) i jedna crna matt (ženina), jer se drugačije nije moglo iskombinirati od kvote kaciga koje su bile na popustu (čitaj; one koje su uopće bile u dućanu). NO kako je to minorna razlika, koja se u praksi i ne vidi dok se baš ne zagleda iz velike blizine, ne radim oko toga problem, dapače nam je i lakše razlikovati čija je čija...

Glede Schuberth SRC sustava, za njega znam i vidio sam ga, no malo mi je preskup - po komadu je cca 300 eura, za dvije kacige 600 eura, a za 400 dobijem "state-of-the-art" klase - Cardo X4 sa svim i svačim u njemu, te dometom od preko 1 km za veze i između motocikala u vožnji... no najveći problem mi je što si sada ne mogu priuštiti baš ništa, prvo jer smo se istrošili propisno, a drugo jer se i život uvijek pobrine - iako to od njega ne tražimo - da nam baš i nebude dosadno, pa brige pojedu ono malo veselja...

Žalostan sam jer danas nisam išao u Munchen na IMOT, a cijelu godinu se spremam i onda kada dođe zadnji tjedan, sve se ispretumba, najčešće zahvaljujući ljudima u koje se pouzdaš i kad sve isplaniraš i organiziraš (spavanje u Munchenu itd itd), onda isti počnu prodavati ili glupost, ili pokvarenost u izdašnim količinama, tako da sam rekao da više neću organizirati i voditi brigu o nikome i ničemu osim o sebi i svojim krpicama... da sam to znao ostavio bih si lovu za put da idem sam (2000 kuna), a ne samo dio koji mi je potreban, a koji sam za sebe nije dovoljan da zapalim auto i zaputim se u "Minken"... a za nekakav autobus ne gajim nade, mislim da je sve već odavno popunjeno i rezervirano.

Baltazar | 2011.02.17 21:05

Puno ugodnih i sigurnih kilometara Sledgehammerovim!

Svaka čast Šepiću na popustu!

Meni je za oko bio zapeo ovakav C3:

sa komunikacijskim sustavom:

Kad zbrojih cijene... Moj osobni bankar pogledao me ovako:

Onda spazih kod Nolana:

No osobni bankar nije puno promijenio izraz lica:

Tek kad sam mu predložio:

Smilovao se i rekao: Kupuj (za vrijeme posezonskih popusta, naravno) i ne pitaj me ništa više!

Za krizni bike: puna šaka brade!

Mogu li si Sledgehammerovi priuštiti kakav Schuberth SRC-System?

Sledgehammer | 2011.02.16 17:25

Schuberth C3, žena & I, mi satisfajd veri mač... a hvala i Šepiću na lijepom popustu za gotovinu u koji je uključio i najnovije modele (što dosad baš i nije bio slučaj), pa sam dobio i lijepih 25% popusta za gotovinsko plaćanje, obje podvučeno 5613 kuna...

oriano | 2010.12.13 20:25

Shoei xr 1000.
Zadovoljan sam sa kacigom bolju nisam imao.
Lagana ima original pinlock D-ring kopčanje.
I naj važnije ne mota glavu na velikim brzinama.

mladen59 | 2010.11.29 18:23

Je, imal sam ga na Suomy, al vjeruj ovo je super, bez daljnjega da su ringovi najsigurniji (zato ih i mečeju na natjecateljske kacige)i nemreju se odkopčat pri udarcu ko brze kopće, ali ovaj sistem je nekaj između ringova i brze kopće (makar je i ovo neki oblik brze kopče, samo drugačija od ovih standardnih na drugim kacigama).

KorniKornjaca | 2010.11.29 18:06

ma budes se snasel.....
znam za ovo kopcanje, al meni jos uvijek daleko dajbolji nacin dupli D.....

mladen59 | 2010.11.29 17:58

Probal sam stavit slike, al nede, ispiše mi da su prevelike!! Odi na Motori forum pod Kacige, tam sam stavil par slika, da Ti sad tu ne objašnjavam, slika govori tisuću riječi. Tu sam friški pa se još ne snalazim !!!

KorniKornjaca | 2010.11.29 16:43

kakvu kopcu ima, brzi patent???
ja sam nekak skeptican prema tim kopcama i to me najvise kolje....na sharku sam imao dupli D za vezanje kacige, a na ovoj AGV kacigi(koja je sramota za sam AGV) imam brzi patent i nikak i nikak si ne mogu podesit kak mi odgovara...il mi je prelabavi il mi je precvrsto, a jos mi je i k tome vezica preblizu vratu, pa je pomalo neugodno.....

a na starom nolanu N60 nemam tog problema, kopca mi savrseno odgovara i nije preblizu vratu....

mladen59 | 2010.11.29 12:47

Slažem se da su Schberth kacige vrhunske, ali imaju i manu. Moja dva frenda s kojima se uglavnom vozim imaju C 2, od jednoga kupljena prošle godine i ove godine zamjenjen vizir (oljuštio mu se nutarnji sloj, Šepić mu stavio pin-lock, frend nakon par vožnji popizdio na pin-lok jer je dosta mali pa jebe vidno polje, stalno je gledal noseće štiftove i rub, pa je kupil novi vizir). Ja sam htio kupiti C3 koja već ima ugrađen Pin-lock i nakon dugo vaganja i premišljanja ipak sam uzeo Nolan N 103 koja me ispala duplo jeftinije. C3 je sigurno bolja i tiša od N 103 ali da ga j...š ne za duplo, stim da N 103 ima super pin-lock koji je velik gotovo ko i vizir tak da ga ni ne vidim. Vožnja po niskim temperaturama je Ok i niš se ne magli, a bučnost sam riješio stavljanjem gumirane spužve u otvore predviđene za radio-vezu koji su buku povečavali efektom cijevi pošto nemam u planu ugradnju radio-veze. Oduševila me i kopča !!

Sledgehammer | 2010.08.31 20:53

Schuberth J-1, MTK integral, AGV (ne znam koji model, cca 1500 kuna)...

Schuberth rulez, ostalo je fakinšit - barem iz perspektive moje lijepe glave...

mg749ie | 2010.08.31 19:59

SCHUBERT R1 i S1pro- super

Dane | 2010.03.11 21:50

trenutno nosim NOLAN -ovu jeticu no ne znam joj imena ni broja, sram me bilo....ali mogao bih zato prokomentirati neke od kaciga koje sam nosio....prvo kada sam bio mlad nosio sam Levior kacigu ala Buba Zanneti iz Mad Maxa, bila je razvaljena ali za to vrijeme je imala odličan metalizirani vizir i bio sam teški frajer

Onda sam nosio HJC FG 15 koja mi je do sada po pitanju integralnih kaciga ostala favorit kada treba ići na dulji put....u njoj sam se osjećao kao u dnevnoj sobi....
paralelno sam nosio Premier-ovu kacigu Avenger koja je bila odlično krojena za moju glavu, vrlo lagana, no pošto je bila sportski model malo je tiskala na dužem putu, također, nije dozvoljavala da nosim podkapu jer je bila toliko knapirano izrađena iznutra da nije bilo moguće ništa staviti između glave i podstave....vrlo pohvalno, no ne za dalji put.
Potom sam nosio Vemar, sportski model iz prošle godine, ne znam mu imena, karbonska kaciga ali podosta teška i čudno krojena. Vrlo široka oko glave i podosta udobna no s dosta skućenim gornjim dijelom za gornji dio glave...na ovu se još navikavam no biti će ok.....nosio sam još podosta toga no tko će se svega sjetiti.....

KorniKornjaca | 2010.02.09 19:17

eto...nova tema....

sto trenutno nosim:

AGV GP 1
najobicnija kaciga koju sam dobio zato jer su mi u Istri maznuli moju Sharkicu...
opcenito, za skutere bi bila dobra...na ozbiljnijim motorima, ne dolazi u obzir...
pri vecim brzinama(+100kmh) oce odvalit glavu, jako neugodno puse ispod vizira u oci, jako neudobna, glasna vec pri 50kmh, teska(1550g), a brzi patent kopcanja kacige ne ulijeva bas sigurnost pri padu....
vizir se jedva zatvara i otvara
pri bilo kakvoj kisi, propustala je na viziru, a pri jacoj kisi, glava mi je bila poptuno mokra jer je propustala kroz ZATVORENE ventilacijske otvore...
na temperaturama izmedju 15 i 20 °C vizir mi je zamagljen do brzine od 80kmh, a na nizim temperaturama od 15°C moram imat dignut vizir da bi se uopce mogao vozit i vidjet nesto....
sve u svemu, moja ocjena: 1 od 10

nosio:

Shark RSI Fusion
1350g teska kaciga, predivnog dizajna i vrhunske udobnosti...
do 130-140 kmh je bila podnosljivo bucna, a nakon toga je pocelo poprilicno jako fuckat u njoj, al opet nije bilo ko u AGV-u...
jedina zamjerka je los antifog, koji se izgulio nakon godinu dana koristenja....
kopcanje kacige su dupli D prstenovi, pa je zbog toga kaciga uvijek stabilna na glavi....
do 160 kmh nisam imao problema s vjetrom, a nakon 160 je pocelo zanosit glavu malo...vozim nakeda s malim vjetrobranom, tak da, moze biti da je zbog toga doslo do tog....na cbr-u 600F mi je tek pocelo jako zanosit pri 220kmh....
pri kisnim uvjetima nije mi propustila nit kap vode....
ocjena: 8 od 10

Nolan N60 Marco Melandri replica
kaciga je stara vec 7 godina i sluzi mi za skuter...
lagana kaciga, kojoj je prvenstveno napravljena za skuter i s tim sasvim solidno izlazi na kraj....
do 80kmh je sasvim stabilna u voznji, a nakon toga oce odvalit glavu i jako je glasna....
2 put mi spasila glavu pri padu sa skutera....
nije nesto pretjerano udobna, al to je zbog godina ....
tragovi koristenja se osjecaju na viziru, pa se malo teze dize i spusta, a antifog ne postoji
sve u svemu, raritetna kaciga koja mi je prirasla srcu...
ocjena: 6 od 10

ARC jet
najobicnija JET kaciga od 230kn koju sam kupio da se mogu frajerisat sa skuterom po gradu i da me svi prepoznaju(jos sam bio klinac)...
za skinut vizir treba ti odvijac....
da je antifog na viziru te kacige, kaciga bi bila barem 300kn skuplja
prestao ju nosit kad mi ju je vjetar odvalio s glave pri 60kmh...
al s obzirom na cijenu, kacigu krasi poprilicna udobnost i lakoca....
kopcanje kacige(brzi patent) je zapravo jednostavno, al jako lose napravljeno i ponekad ti treba puno puno srece da je zakopcas i odkopcas bez nerviranja....
ocjena: 1 od 10


od ostalih proizvodjaca, probao sam jos i TOP model Airoha, za kojeg imam samo rijeci hvale, Takachi TK 170, ak se ne varam i jos par modela Nolana, AGV-a i Shoei-a, al se ne sjecam koji su to bili modeli jer ko klinac nisam previse obracao paznju na to....

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 KTM 690 Duke Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic Megelli sport 125 R BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Kawasaki KLR650 / R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda VFR 800 2003- Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)