2007-06-03 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Derbi je skuterima GP1 pokuąao ostvariti spoj ąpanjolskog temperamenta i utrka i učiniti ga dostupnim svakome. Najmanji od njih namijenjen je onima koji ľele unijeti malo sportskog duha u svakodnevnu voľnju i ujedno izbjeći guľve



Ako ste ikad gledali Setea Gibernaua ili Tonija Eliasa dok voze Moto GP, bit će vam jasno kako izgleda spoj ±panjolskog temperamenta i utrka. Derbi je skuterima GP1 pokuąao ostvariti takav spoj, ali dostupan svakome.
Kad je GP1 50 prije tri godine ugledao svjetlo dana, izazvao je pravu revoluciju. Imao je pogon na lanac i aluminijski okvir te motor smje±ten u njemu. Agresivan izgled i sportsko srce karakteristika su temperamenta zemlje iz koje dolazi.
Ove je godine Derbi opet ponudio verziju tog skutera, koja nalikuje na trkaću inačicu iz pro±le godine, ali se razlikuje po prijenosu, koji je remenski, po drukčijem ispu±nom sustavu te po koncepciji smje±taja motora, koji je sad opet tipično skutera±ki, pa je izgledom bliµi inačicama od 125 i 250 prostornih centimetara. Sjedalo je izvedeno iz jednog dijela, a visina od 785 mm omogućit će i osobama niµeg rasta da osjećaju sigurnost i stabilnost dok stoje na semaforu. Ujedno je i udobno, pa dulje voµnje neće biti problem, ni vozaču ni suvozaču. Iako se ispod sjedala krije spremnik u koji stane čak 11 litara goriva, mjesta je dovoljno i za integralnu kacigu.
Kočnice su odlične i jako dobro sluµe pri naglom zaustavljanju. Mala masa omogućuje lagano upravljanje skuterom i spu±tanje u zavoje, a poloµaj ne umara. Sve je podređeno osjećaju sportske voµnje, pa tako ni instrumenti nisu iznimka. Kad stavite ključ u bravicu i okrenete ga udesno, kazaljka brzinomjera će napraviti krug, a na malom će se displeju pojaviti razina goriva u spremniku te digitalni mjerač brzine i kilometara.
Zamjerke su ovom skuteru lo±a preglednost postojećeg retrovizora i nedostatak drugog.



Derbijev GP1 50 open namijenjen je onima koji µele unijeti malo sportskog duha u svakodnevnu voµnju i ujedno izbjeći guµve, jer ovaj skuter moµe potegnuti i do 90 km/h.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS 125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 KTM Duke 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Gilera Runner 50 SP MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)