Autokreso
Autokreso
2010-04-19
Bookmark and Share

Ducati 1098 je kod svih testnih vozača pobudio lavinu emocija. Da je granica između ljubavi i mržnje uistinu tanka, potvrđuje i naš test izdržljivosti koji je otkrio sve nedostatke predivne crvene zavodnice iz Bologne



Vožnja ljepotice iz Bologne rasplinula je mnoge moje predrasude - upisano je u dnevniku vožnje na 48.000 km, a potpisnik redaka je testni vozač Volkmar Jacob. Nakon te rečenice uslijedili su uglavnom hvalospjevi na račun stabilnosti, preciznosti, potiska motora u nižim okretajima te eksplozije snage u višim režimima.

No, kada bi se taj unos u dnevnik vožnje promatrao izolirano, reklo bi se da je riječ o strastvenoj njemačko-talijanskoj ljubavi. Međutim, tek 200 kilometara kasnije, isti se vozač prisjetio i zašto je imao predrasude prema talijanskim motociklima. Naime, talijanska ga je ljepotica usred tunela - ostavila. Točnije, defektni regler „isisao“ je svu struju iz akumulatora i time je Volkmarovo putovanje u smjeru austrijskih Alpa bilo okončano.


Ducati 1098 na trkaćoj stazi osjećao se kao kod kuće, dok je svakodnevica bila muka i njemu i vozaču

Štoviše, tih je situacija u drugoj polovici testa bilo napretek. Netko će reći da se radi o uobičajenim sitnicama svojstvenima talijanskim markama, no valja se prisjetiti da je ducati 1098, osim uobičajenih „sitnica“, imao i izuzetno ozbiljan kvar. Naime, na 25.952 km došlo je do puknuća klipa o kojem smo detaljno izvijestili u Motoreviji broj 10/2008 u okviru međubilance tog motocikla.

Ducati se kasnije očitovao o tom kvaru: „Ne radi se o generalnom problemu. Ispitali smo kvalitetu klipova koja u svakom slučaju zadovoljava sve standarde“.


Samo na jednom brijegu bregaste osovine vidljivi su tragovi habanja

Uz to, Ducati je nekoliko puta naglašavao da nije primao nikakve pritužbe na takve ili slične kvarove. Ipak, neke su se činjenice i prešutjele. Primjerice, da većina vlasnika tog motocikla nije ni približno dosegnula razinu kilometraže koju je naš maratonac u vrijeme kvara skupio na brojaču. Kao ni to da je samo nekoliko mjeseci kasnije obujam motora povećan na 1198 ccm te da su izmijenjene vrijednosti promjera i hoda.

1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha V-max Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha T-max 500 Gilera GP800 Honda VT 750 C shadow Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki DL650 V-Strom Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Piaggio beverly tourer 300ie Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Ducati Diavel (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS 125 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Megelli sport 125 R Aprilia Shiver 750 GT Suzuki GSF1250 S ABS bandit KTM 690 Duke BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Kawasaki KLR650 / R Ducati 1198 SP (2011.) BMW S 1000 RR Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FJR 1300 AS KTM Duke 125 (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia RSV 4 R Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Honda VT 750 Shadow Spirit Hyosung GT 250 R BMW K 1300 GT 2009 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBR 250 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Gilera Nexus 300 i.e. Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB600F Hornet 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Triumph Speed Triple (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Honda VTX 1800 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.) Honda CB 1300 2008 Moto Guzzi V7 Racer (2011.)