Motorevija
PRETRAGA
2009-08-18 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Korejski Hyosung sitnim je korekcijama doradio svoj najpoznatiji model aquilu 650 te ga na našem tržištu već u drugoj sezoni učinio još boljim

za sezonu 2009. aquila je kao i ostali Hyosungovi modeli – koji su se na prošlom modelu pokazali nepraktičnima ili tehnički nedorečenima – prošla blago dotjerivanje
Za sezonu 2009. aquila je kao i ostali Hyosungovi modeli – koji su se na prošlom
 modelu pokazali nepraktičnima ili tehnički nedorečenima – prošla blago dotjerivanje

Iako smo o Hyosungovom modelu aquila prošle godine pisali kao o novitetu na našem tržištu (link na test), zahvaljujući radišnim korejskim konstruktorima, o njemu imamo što reći i ove godine. Naime, za sezonu 2009. aquila je kao i ostali Hyosungovi modeli – koji su se na prošlom modelu pokazali nepraktičnima ili tehnički nedorečenima – prošla blago dotjerivanje.

Premda su izvana promjene gotovo nevidljive, osim nove sheme bojenja, odnosno nove naljepnice u boji na spremniku goriva, u vožnji se iznimno brzo mogu prepoznati. Uz to, iako smo i prošlogodišnji model ocijenili vrlo solidnim motociklom s obzirom na cijenu, uputili smo mu i nekoliko zamjerki, koje su očito primijetili i drugi testni vozači. Tako je primjerice stari model, poslije pokretanja na hladno pri naglom popuštanju gasa katkad imao tendenciju gašenja motora, a uzrok toj pojavi bilo je grubo reguliranje automatskog čoka na ubrizgavanju.


 
Međutim, sada je aquila opremljena Mikunijevim ubrizgavanjem najnovije generacije, a i Korejci su na oplatama motocikla ponosno istaknuli oznaku EFI. Osim boljeg rada na hladno, novo je ubrizgavanje donijelo mekši rad motora, nešto nježnije reakcije pod opterećenjem te – u odnosu na prijašnjih 80 KS – najvišu snagu od okruglih 60 kW iliti 81,6 KS. Uz rad motora dotjerano je i doziranje prednje kočnice izmjenom kočnih čeljusti te vrste kočnih pločica, a osjećaj na polugici postao je transparentniji. Drugim riječima, u odnosu na prošli model te su dvije dorade glavna promjena, no ne treba zanemariti i nekoliko sitnih, kozmetičkih dorada na motociklu.

Uz rad motora dotjerano je i doziranje prednje kočnice
Uz rad motora dotjerano je i doziranje prednje kočnice

Naime, sitne, ali važne dorade polaze od ispušnog topa kojem je sada središnji dio oplate – kako bi se pri radu motora smanjila rezonancija – gumiranim dosjedima odvojen od poklopaca. Uz to, kako ne bi dolazilo do dodira pri vibriranju motora u radu ili do uglavljivanja stranih tijela u otvor između lijevog poklopca motora i prednje remenice te štitnika pogonskog remena, isti je proširen. Tkaninom otpornom na temperaturu zaštićena je ekspanzivna posuda sustava hlađenja koja se u gradskoj vožnji kreni-stani pokazala osjetljivom na visoku temperaturu motora. Isto tako, ispred vozača sada su i novi instrumenti koji se prema vanjskom obliku ne razlikuju od starih, ali drukčiji su zato prema izvedbi displeja koji je sada klasičan LCD s odličnom bijelom pozadinom noću, te položaju kontrolnih gumba. Naime, oni su se smjestili iznad displeja i lakše ih je u vožnji podešavati lijevom rukom nego prije kada su bili s desne strane.



Valja napomenuti da je ostatak motocikla ostao istovjetan i dobar kao i prije, pa aquila još uvijek oduševljava ugodnom vozačkom pozicijom easy-ride, niskom potrošnjom koja se kreće oko pet litara na 100 km, čvrstoćom gradnje te razinom završne obrade. Iako je ovdje riječ o dotjerivanju sitnica koje prije možemo nazvati make-upom nego ozbiljnom doradom, činjenica da Korejci nisu čekali ni trena, već da su svoj najvažniji model odmah dotjerali za sljedeću sezonu, za svaku je pohvalu.





2011-05-06 17:07:45

Hyosung GV 650 Aquila 2009

�daje

Obujam: 647 cm3

Snaga: 81,6 k (60 KW) 9000 rpm

Okretni moment: 67 Nm @ 7250rpm

Prednja guma: 120/70 ZR 18

Stražnja guma: 180/55 ZR 17

Obujam spremnika: 16 l

Dužina: 232 kg

Hyosung
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.