Motorevija
PRETRAGA
2008-05-28 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Jedan od najmanjih skutera u ponudi kineskog proizvođača Keewaya, hurricane 50, može se pohvaliti malom masom, velikom okretnošću i praktičnošću, te kvalitetnom završnom opremom



Na prvi se pogled keeway hurricane 50 čini poput većine malih kineskih skutera kojih su naše prometnice prepune, a može ih se kupiti i u većim trgovačkim centrima. Drugim riječima, ima male kotače, najosnovnije elemente na instrumentnoj ploči te jednostavan dizajn. No, da bi se uočila razlika, treba ga dobro razgledati još jednom.
U oči će vam automatski upasti kvalitetnija završna obrada i izgled malog hurikena, nama poznatijeg kao uragan, za što se pobrinuo Keewayev centar za dizajn koji iznimno uspješno prati svjetske trendove. Tako prednjom maskom dominira pokrov praktičnog pretinca u koji stanu raznorazne sitnice u gradskoj vožnji, pod kojim je smješteno svjetlo. Međutim, njega morate ručno paliti, i to prekidačem na upravljaču, a ne bi bilo loše kada bi se ono, sigurnosti radi, palilo automatski.
Razliku od ostalih čini i dvotaktni motor koji se u trenu odaziva na odvrtanje ručice gasa, a najviša se brzina postiže vrlo brzo te ćete izuzetno lako odmaći autima na semaforu. No, zbog zakonskog ograničenja od 45 km/h, ti će vas auti nažalost ubrzo početi stizati, iako bi hurricane mogao „poletjeti“ i koji kilometar više. Uz to, potrošnja od 2,3 litre na 100 kilometara natjerat će vas da posjete benzinskoj crpki gotovo zaboravite.
Također, skuter je iznimno udoban za vožnju. Sjedalo je meko i profilirano te ni na duljim relacijama ne umara, a mekše podešen ovjes upija neravnine na cesti. Između prednjeg dijela i sjedala ima dovoljno prostora i za više vozače, a podnica je također poprilično prostrana. Veliki retrovizori u gradskoj vožnji omogućuju da vidite sve što se događa iza vas.
Praktična strana „uragana“ očituje se u mnoštvu pretinaca za spremanje svih stvari koje su vam svakodnevno potrebne. Primjerice, u prednjoj maski je već spomenuti pretinac koji se otvara ključem, a pod upravljačem se smjestio uzdužni otvoreni pretinac za sitnice. U prostor pod sjedalom zbog akumulatora neće stati kaciga, no dovoljno je velik da ondje spremite namirnice iz kupovine koju ste usput obavili. I kao da to nije dovoljno, uz hurricane dolazi i kofer koji može primiti do kilogram i pol težine. Masa skutera od samo 80 kilograma omogućit će svakome da ukroti Keewayev uragan te se lako snađe u prometu.



Zamjerke tom malom gradskom prometalu možemo naći jedino u kotačima i kočnicama. Zbog malih dimenzija kotača valja izbjegavati neravnine, rupe i tramvajske tračnice jer postoji poprilična opasnost od pada. Kočnice će vas zaustaviti pravovremeno, no možemo ih opisati samo kao solidne. Sprijeda je disk s mehaničkim sustavom protiv blokiranja, a stražnji kotač zaustavlja bubanj.
Na kraju stižemo do onog što keeway hurricane 50 ponajviše razlikuje od sličnih kineskih primjeraka. Naime, u standardnu opremu tog skutera ubrajaju se daljinsko paljenje, alarm, mehanički sustav ABS, te kofer u boji skutera. Sve u svemu, to kompletno prometalo za vožnju po gradu stoji prihvatljivih 7490 kuna. Izvrstan primjer za malo uloženog i mnogo dobivenog!





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.