Motorevija
PRETRAGA
2009-11-17 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Šesnaestogodišnji typhoon ostao je vjeran svojim prvotnim karakteristikama – okretnosti i gumama većih dimenzija, no ove se godine ¨ponovio¨ novima grafikama što je pridonijelo njegovoj atraktivnosti



U Piaggiu su shvatili i primijenili zlatno pravilo – ne mijenjaj konja koji pobjeđuje! U proteklih 16 godina koliko se proizvodi, typhoon je slijedio početnu filozofiju sportskog skutera koji – kada su tereni u pitanju – ne poznaje granice. Na prvi su pogled uočljive robusne gume s ripnama koje karakteriziraju pneumatike za enduro motocikle, pa stoga – zalutate li na zemljani dio ili na radove na cesti – problema nećete imati.



Jedna od glavnih prepoznatljivih crta talijanskog tajfuna svakako je jednostavna silueta sa zašiljenim prednjim krajem. Naime, on je odsad ukrašen strelicama na oplatama što je nesumnjivo pridonijelo njegovoj atraktivnosti te mladenačkom izgledu. S druge strane, neovisno o jednostavnoj izvedbi instrumente krasi sportski štih. Tako dva retrovizora kraj malog vjetrobranskog stakla pružaju dovoljnu preglednost, no kako se ne mogu pomicati cijeli, već samo ogledala, tako je njihovo podešavanje problematično.



Premda je start nešto lošiji no što bi se od dvotaktnog gradskog skutera očekivalo, na srednjim okretajima typhoon ispoljava najviše snage te može parirati ostalim vozilima u prometu. Uz to, odlikuje se velikom okretnošću i malim dimenzijama – kao stvorenima za grad! Međutim, zbog tvrđe podešenog ovjesa pokušajte izbjegavati neravnine. Usprkos nedostatku pretinca u prednjoj oplati, koji bi bio idealan za spremanje sitnica, pod udobnim sjedalom ima dovoljno prostora za manju integralnu kacigu. Ipak, veličinom je platila podnica, te se viši vozači neće moći ugodno smjestiti.



Jednostavan i lagan, okretan i pouzdan, a uz to sportskog izgleda i performansi, Piaggiov tajfun je kao stvoren za svoje vršnjake generacije 1993. koji tek ulaze u svijet vozila na dva kotača.





Piaggio typhoon 50 2T

Piaggio Typhoon 50 2T

údaje

Obujam: 49,4 cm3

Snaga: 4,4 k (3,3 KW) 6500 rpm

Okretni moment: 4,4 Nm @ 6250rpm

Prednja kočnica: 190 mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 120/90-10

Stražnja guma: 120/90-10

Obujam spremnika: 5,5 l

Dužina: 84 kg

Piaggio
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Aprilia RS 125 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha XT660X Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- KTM Duke 125 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Kawasaki KLR650 / R Gilera Runner 50 SP Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF 600 S Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)