2009-09-23 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Novi Yamahin neo's nastavlja uspješnim putem svog dvotaktnog prethodnika, no uz dotjeranu siluetu donosi i novi četverotaktni agregat



Yamahin neo's gotovo je inventar u većini europskih gradova. Mali, kao bombon sladak bestseller voze kurirske službe, pojedinci, grupice i svi ostali s dovoljno godina za upravljanje skuterom obujma do 50 ccm. Od samog početka neo's je prepoznatljivo dizajniran i većini nas sprijeda je sličio nasmijanm smajliju. Tome ponajviše pridonose svjetla i oblik prednjice, a ta je karakteristika na novom modelu još je izraženija. Osim smajlijem osmijeh na vozačevo lice neo's mami kvalitetnom izradom te pouzdanošću koja je prisutna od prvih modela pa do danas.



Također, novi model osim decentno dotjerane vanjštine donosi veliku promjenu pod oplatama - novi četverotaktni motor hlađen tekućinom. Motor karakterizira tih rad u svim režimima i linearno ubrzavanje do najviše, zakonski ograničene brzine te izuzetno niska potrošnja. Ergonomija ostaje ista i odgovarat će većini vozača, a novi instrumenti zasnovani na LCD displeju su moderni i vrlo lijepi, i to posebice noću, kada imaju plavu pozadinu.



Uz to, valja naglasiti da je neo'sova upravljivost oduvijek bila dobra, a tako je i sada. Dapače, zahvaljujući malom međuosovinskom razmaku i malim kotačima skuter lako pada u nagib te kadkad treba biti oprezan u brzoj promjeni smjera. Kočnice korektno zaustavljaju skuter, a ovjes na većim neravninama pokazuje svoj kratak hod i prenosi nešto stresa do vozača. Zato je gradska gužva idealan prostor za taj model, gdje uz tihi zvuk iz ispuha u trenu prođete gdje god poželite. Osim toga, retrovizori i osnovne komande zadovoljavaju, a prigovoriti se može tek omanjem prtljažnom prostoru u koji stane samo jet-kaciga bez vizira, a za nešto oveće nema mjesta.



Što se završne obrade tiče, tradicionalno je dobra, a na novom neo'su dodatno je popravljena i svi su spojevi i detalji izvrsno izrađeni. Isto tako, zahvaljujući svojim konturama neo's će se svidjeti i nježnijem spolu, a osmijeh smajlija sprijeda pri izboru može tome samo pridonijeti. Taj već kultni model koji je minimalizam i ljepotu vanjskog izgleda izvrsno spojio s jednostavnom, ali i modernom mehanikom stoji 13.999 kuna, što nije sitnica, no očito je da se trajna vrijednost ne može dobiti ispod cijene.





Yamaha Neos 50 4S

údaje

Obujam: 49,4 cm3

Snaga: 3,1 k (2,3 KW) 7000 rpm

Okretni moment: 3,15 Nm @ 7000rpm

Prednja kočnica: 190 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 110 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70-12

Stražnja guma: 130/70-12

Obujam spremnika: 5,4 l

Yamaha
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Aprilia RS 125 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha XT660X Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 KTM Duke 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Kawasaki KLR650 / R Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Gilera Runner 50 SP Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF 600 S Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)