Motorevija
PRETRAGA
2016-02-29 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Deklarirana potrošnja od 2 l/100 km, uzorna vozna dinamika ali i paprena cijena



Forza 125 nastala je u talijanskoj Atessi, i kompletno je novorazvijena za korištenje na europskom tržištu. Prioritetni parametri tijekom razvija bili su kompaktna karoserija, dobra zaštita od vjetra te udoban smještaj suputnika i prtljage. Naravno, uz sve spomenuto po automatizmu dolaze i najbolje performanse, kao i najniža potrošnja u klasi.Forza od prvog kontakta obećava. Materijali i završna obrada su na uobičajenoj Hondinoj razini, što znači da je sve zajedno vrlo kvalitetno. S druge strane, cijena od 35.900 kuna ulazi u rang skutera dvostruko većeg obujma.

Viši će se vozači osjećati sjajno na Forzi 125. Unatoč kompaktnim dimenzijama, vozač sjedi raskošno, a nudi mu se i mogućnost podešavanja vjetrobrana u šest visina. U prednjem je štitu poseban pretinac u koji možete smjestiti sitnice, ali i spojiti na 12-voltnu utičnicu svoj pametni telefon.



Ispod tvrdo podstavljenog sjedala nalazi se prostor obujma 48 litara, a jednu etažu niže je novorazvijen pogonski agregat. Zahvaljujući finim poboljšanjima i modifikacijama, jednocilindraš s četiri ventila u glavi trebao bi trošiti manje od svog prethodnika. Honda deklarira oko 2 l/100 km, što zapravo odgovara potrošnji dobro poznatog, te dimenzijama manjeg, PCX-a 125. Zahvaljujući pametnim tehničkim rješenjima poput direktno na motor montiranog hladnjaka tekućine ili alternatora koji ujedno služi kao elektropokretač, uštedjelo se na dimenzijama.



Forza u vožnji djeluje poletno, ne boji se zavoja i kroz njih prolazi iznimno neutralno. Kočnice ne traže jaki stisak, potpomognute su ABS-om i ne izravnavaju skuter pretjerano u nagibu. Najviša brzina od 130 km/h prema instrumentima djeluje nadnaravno za skuter ove klase. Prava je šteta što cijena nije prihvatljivija.

TEHNIČKI PODACI

Motor
Jednocilindarski, četverotaktni, jedna bregasta osovina u glavi pokretana lancem, četiri ventila, ubrizgavanje promjera 28 mm, regulirani katalizator, variomat
Promjer x hod 52,4 x 57,9 mm
Obujam 125 ccm
Snaga 15 KS (11 kW) pri 8750 o/min
Okretni moment 12,5 Nm pri 8250 o/min

Okvir i ovjes
Čelični cjevasti, klasična vilica promjera 33 mm, dvostruki amortizeri

Kočnice
Sprijeda disk promjera 256 mm i čeljust s četiri klipa, straga disk promjera 240 mm, poluintegralni sustav kočenja s ABS-om

Kotači i gume

3,5 x 15; 4,00 x 14
120/70-15, 140/70-14

Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1490 mm, kut glave okvira 63,5 stupnjeva, visina sjedala 780 mm, masa sa svim tekućinama 160 kg, dopuštena nosivost 180 kg, spremnik goriva 11,5 litara
Garancija dvije godine
Cijena 35.900 kuna







Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha V-max Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 KTM 690 Duke Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Runner 50 SP Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia Shiver 750 GT Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- KTM RC-8 R (2011.) Honda VFR 1200 F KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Suzuki DL1000 V-Strom Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBF125 Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha FJR1300 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)