2014-10-01 , Autor: Ante Radić, Slike: Ante Radić
Bookmark and Share

Donosimo djelić atmosfere sa sajma u Koelnu



Intermot je bijenalni sajam (održava se svake dvije godine), pa tako u tekućoj 2014. prethodi sajmu EICMA Milano. Budući da su spomenuti sajmovi datumima vrlo bliski, odnosno dijeli ih svega mjesec dana, proizvođači motocikala primjenjuju različite taktike. Drugim riječima, na Intermotu nitko neće baciti sve karte na stol, jer se važni aduti čuvaju za Milano, koji ipak ima osjetno dužu tradiciju i veći značaj.





Intermot je zapravo nepotpuna uvertira u sezonu 2015. i samim time nudi manje blještavila i ekskluzivnih noviteta, posebice od strane europskih proizvođača. Ako ćemo iskreno – nekakvih ekstra senzacija nije ni bilo. Dalo se to već naslutiti tjednima unaprijed, između ostalog i prema špijunskim fotografijama predstojećih noviteta kojih i nije bilo osobito puno.



Teško je proglasiti glavnu zvijezdu sajma, ali jedna od njih je svakako Kawasaki Ninja H2R, koji zahvaljujući kompresoru razvija nepunih 300 KS. No, prikazana je verzija sa sufiksom R, namijenjena utrkivanju, dok će 'obični' H2 svjetlo dana ugledati za mjesec dana u Milanu, a taj će raspolagati sa 'smirenijih' 220-230 KS.





Od japanskih proizvođača svakako treba istaknuti Suzuki, koji se konačno počeo buditi iz mrtvih. Sušne su godine iza njih, a količina predstavljenih noviteta je iznenađujuće dobra. Ipak, ni ovdje nije bilo nikakvih senzacija, ali je generalni zaključak da počinju hvatati priključak s ostalima. Prikazali su power-naked GSX-S 1000 i njegovu oklopljenu inačicu F, malog Stroma opremljenog žbičanim kotačima, GSX-R 1000 s ABS-om i novi ekonomični skuter Address. S obzirom na protekle godine, sasvim solidno, a ulazak u Moto GP iduće sezone svakako ima velik značaj.





Od europskih proizvođača dominirao je BMW, što je i logično jer su nastupali na domaćem terenu. Predstavili su novi R 1200 R (bez telelevera), zatim S 1000 RR osnažen na 199 KS, ali i sport touring verziju R 1200 RS. Ducati je konačno skinuo veo s novog Scramblera, a KTM je predstavio 1290 Super Adventure.





Ono čega je definitivno nedostajalo su atraktivne hostese, koje bi dodatno zagrijale cjelokupnu atmosferu. Tražili smo ih povećalom! Tako je sve skupa djelovalo pomalo hladno, pa s posebnim nestrpljenjem iščekujemo milansku EICMA-u. U međuvremenu pripremamo detaljan izvještaj s Intermota i pregled svih noviteta, koji vas čeka u novom broju Motorevije, na kioscima od sredine listopada.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia RS 125 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 KTM Duke 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia RSV 4 R Gilera Nexus 300 i.e. Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Gilera Runner 50 SP Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)