Motorevija
PRETRAGA
2020-04-19 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Riječ je o 'visokoj' te vrlo čvrstoj i vodonepropusnoj tenisici izrađenoj od kombinacije poliamidne tkanine i antilop-mikrofibre


Moto-tenisice su u na većini europskih tržišta u protekle dvije godine pravi hit. Budući da se većina vozača svakodnevno ipak kreće na gradskim i međugradskim relacijama, moto-tenisice su se u takvim uvjetima pokazale puno prikladnijima no klasične čizme.

S jedne strane tenisice nude komfor, kako za vrijeme vožnje na motociklu tako i u trenutku dok niste na njemu i primjerice ispijate kavu. S druge strane, nisu poput običnih tenisica jer ne zanemaruju element sigurnosti - većina ih ima vrlo kvalitetne štitnike na zglobovima te zaštitnu 'kapu' u predjelu prstiju – te su ujedno robusnije i otpornije na habanje u svim vremsnkim uvjetima.



Dainese je jedan od pionira u izradi moto-tenisica, među prvima je prepoznao taj trend te ga razvijao u dva smjera. Nudi brojne modele tenisica koje su casual, te za koje je na prvu gotovo nemoguće razaznati da su namijenjene moto-populaciji. Isto tako, nudi i tenisice koje ne skrivaju svoje porijeklo i namjenu, te su u osnovi zapravo komfornije izvedene moto-čizme.

Dainese D1 DWP pripada ovoj drugoj vrsti. Riječ je o 'visokoj' te vrlo čvrstoj i vodonepropusnoj tenisici izrađenoj od kombinacije poliamidne tkanine i antilop-mikrofibre. Isprobali smo je na tri različita motocikla/skutera, na cjelodnevnim turama od 200-300 km, djelomično na kratkoj kiši a većinom u suhim uvjetima pri temperaturama od 10 do 18 stupnjeva Celzija.

Recimo odmah da će tenisica biti prilično nepogodna za vozače skutera, budući da će zbog ravne podnice i fiksnog smještaja stopala gornji rub tenisice tiskati nogu u predjelu iznad zgloba. U tom slučaju svakako treba učvrstiti vezice dvije 'etaže niže'.

S druge strane, tenisica je puno prikladnija za motocikl, ne samo iz ergonomskih razloga već i stoga jer možete bolje iskoristiti neke njezine kvalitete. Primjerice, materijal na potplatama je izvrstan, nema niti najmanje mogućnosti klizanja stopala na osloncima. Ujedno, u slučaju dužeg hodanja pridonosi komforu. Osjećaj sigurnosti u tenisici je izniman, štitnici dobro naliježu na nogu sa svih strana - bilo da se radi o onim bočnima ili onom na peti. Isto tako, na kratkotrajnom pljusku je noga ostala suha, a cijenimo i lagan 'ulazak' u tenisicu.



Dainese Motorshoe D1 DWP je u Novema Novi s redovnih 1360 kuna trenutno snižen na 952 kune (akcija 30 posto) a možete ih 'kliknuti' i biti će vam dostavljene na kućnu adresu. Više informacija o webshopu te samom proizvodu i raspoloživosti veličina te varijacija boja na www.novema-nova.hr





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)