2010-10-29 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Motorevija
Bookmark and Share

Maraton test Kymcovog gradskog mališana vitalityja 50 prošao je bez tehničkih problema, ali uz neka druga zanimljiva saznanja

 Motogalerija Kymco vitality 50 - Test izdr¾ljivosti

Sve je u ovom slučaju vezano za broj deset. Naš dosad najmanji maratonac, popularni Kymcov gradski model vitality 50, vozili smo 10.000 km. Test dug dvije godine završili smo ove, 2010., a ocjenu koju smo mu na kraju dali bila je čista desetka. O vitalityju vam možemo pisati kratko, gotovo u stihovima, a možemo pisati i „Markove konake“, ovisno o tome koji stil hvalospjeva preferirate, jer je iskustava s njim zaista dosta. Probat ćemo se držati neke podnošljive literarne sredine, ne pretjerivati, a sve ipak spomenuti.

Kako smo se zapravo počeli družiti? Tijekom 2008. u redakciji se vozilo dosta toga: piaggio X-evo 400, moto guzzi stelvio 1200 i keeway superlight 125. Na testovima su nerijetko bili kojekakvi modeli skutera i motocikala tako da svima nama iz redakcije Motorevije koji posjedujemo A-kategoriju nisu bili nikakav problem ni vikend-vožnja ni svakodnevno obavljanje svakakvih poslića u zagrebačkom prometnom kaosu.

U našoj bratskoj redakciji, časopisu o automobilima Auto motor i sportu, bilo je drukčije. Automobila je bilo koliko hoćeš, no i nervoze zbog nepostojanja parkinga u gradu, skupih parkirnih mjesta, „pauka“ koji vreba iza ugla, ogrebanih branika na parkiralištima i zbog još dosta toga. Sve naše kolege automobilske novinare mučila je jedna „sitnica“. Nisu imali vozačku A-kategorije pa su naš vozni park maratonaca sa sržbom samo gledali. Rješenje njihovih gradskih problema bilo im je pred nosom, a ipak tako daleko.

  Motogalerija Kymco vitality 50 - Test izdr¾ljivosti   Motogalerija Kymco vitality 50 - Test izdr¾ljivosti   Motogalerija Kymco vitality 50 - Test izdr¾ljivosti

Vitality je vrlo praktičan. U podnici se nalazi akumulator i glavni osigurač, a pod sjedalom spremnici goriva i ulja za podmazivanje. Jedini prigovor ide dosta "tvrdoglavom" sigurnosnom poklopcu spremnika goriva koji onemogućava ručno dolijevanje goriva niti fino doziranje "pištoljem".

Tada smo svi zajedno u redakciji shvatili da smo nehotice dotaknuli problem koji muči mnoge vozače automobila u velikim hrvatskim gradovima, a koji za - razliku od Europljana - ne razmišljaju o skuteru kao praktičnoj alternativi ili, ako razmišljaju, imaju isti problem kao i naši kolege.

Da bismo, recimo to tako, sa sociološke strane pristupili tom problemu, s Cro Futurom iz Krka, uvoznikom Kymca za Hrvatsku, dogovorili smo maraton test modela od 50 ccm, i uskoro je na naša vrata stigao „ganc“ novi vitality. Sada je red na nama da vidimo kako će se skuter uklopiti u našu redakciju. Upoznali smo ga sa svima i rekli - odsad ćemo poslove po gradu obavljati tim skuterom, kaciga vam je ovdje, gorivo se toči ovdje, crvena lampica od ulja znači gasi motor itd. Vrlo brzo smo svima koji dotad nisu bili ni blizu skutera objasnili osnove. To će biti izvrsna prilika da se prouče dvije stvari - koliko zapravo populacija vozača automobila želi prihvatiti skuter od 50 ccm kao alternativu u prometnim problemima te hoće li im smetati hladnoća, kaciga, buka ili drugi sudionici u prometu, vozači automobila kakvi su i oni do jučer bili.

S druge strane, nema boljeg načina da saznamo sve o dobrim i lošim stranama skutera poput vitalityja, koji i jest namijenjen širokim vozačkim masama, nego da ga bacimo u vatru različitih vozača, njihovih prohtjeva, očekivanja i stila vožnje.

1/4 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/4




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) KTM 690 Duke Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Yamaha XT660X Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW S 1000 RR Honda VT 750 Shadow Spirit BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Kawasaki KLR650 / R Suzuki GSX-R 750 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda VFR 1200 F Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha YZF-R6 2006-2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Gilera Runner 50 SP Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)