Autokreso
Autokreso
2017-01-10 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Omiljenost među članovima redakcije potvrđuje i činjenica da je međubilancu (31.000 km) svladao u vrlo kratkom roku, i to neprimjetno



Serija GSX-S-1000 bila je željno iščekivan kandidat u Suzukijevoj gami. Gotovo svi proizvođači imali su ili imaju potentan naked u programu, većinom kao izvedenicu supersportaša, jedino je ova dalekoistočna marka po tom pitanju sve do 2015. bila bez ponude.

GSX-S 1000 je na našem testu izdržljivosti od kolovoza 2015., a od planiranih 50.000 kilometara oklopljena inačica odvalila je već dobar komad puta. Međubilanca je stigla brzo i neprimjetno, baš kako se od ovog sport-touringa uostalom i očekivalo.



Prilikom oštre vožnje, Suzuki će potrošiti 6,5 litara, čak i više od toga, iz spremnika volumena 17 litara. No, ta potrošnja više je iznimka nego pravilo, primjerice, urednik testa poveo GSX-S 1000 F na putovanje do Norveške i nazad. Ukupno je, s potpuno natovarenim Suzukijem, prevalio 4459 kilometara i u spremnik goriva nalio 221 litru što daje prosjek od oko 5 l/100 km.

Naglašeno štedljiv Suzuki je bio i na redovitim servisima. Prvi posjet uslijedio je nakon 1000 km uz trošak od 734 kune, drugi na 12.000 km (1138 kuna) te zaključno treći na 24.000 km (1989 kuna) u što je bila uključena i kontrola hoda ventila, sinkronizacija leptirastih tijela te izmjena prednjih kočnih pločica za koje Suzuki ukupno traži 814 kuna.



Iscrpan izvještaj nakon prevaljenih 31.000 km, uključujući i testove dodatne opreme iz SW Motecha, ispušne topove Arrow i Bos te preporuke za setove guma potražite u aktualnom broju MOTOREVIJE (siječanj 2017.)






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Honda CB 1000 R Yamaha V-max Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Piaggio beverly tourer 300ie Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Megelli sport 125 R Aprilia Shiver 750 GT Suzuki GSF1250 S ABS bandit KTM 690 Duke BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW S 1000 RR Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Yamaha FJR 1300 AS Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM Duke 125 (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia RSV 4 R Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- BMW K 1300 GT 2009 Hyosung GT 250 R MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VFR 800 2003- BMW R1200GS 2007 Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 250 R (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBF 600 S Triumph Speed Triple (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Honda VTX 1800 Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.) Honda CB 1300 2008 Honda VFR 1200 F