Motorevija
PRETRAGA
2010-10-14 , Autor: Danijel Puljek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Novi beverly ponovno postavlja mjerila u klasi koju je zapravo sam i formirao te pokazuje zašto ga mnogi obožavaju i zašto će kao novi model i dalje biti uspješan

 Motogalerija Piaggio beverly 300 ie (2010)

Na cestu je nakon gotovo deset godina postojanja stigao novi beverly! I ovdje bismo mogli stati s testom jer oni koji znaju za to ime ionako prestaju čitati te kreću gledati fotografije i čitati tehničke podatke. Zašto to rade?

Zato što, osim što ih zanima kako novi model izgleda i kakve su mu performanse, žele usporediti sve detalje koje se iz fotografija usporediti dade s detaljima na njihovom beverlyju koji im je u garaži. Da, upravo je to reakcija svih koji beverly posjeduju i koji su gotovo stopostotno zadovoljni izborom i svojim svakodnevnim partnerom u gradskom prometu. Oni su sada u slatkom problemu. U svojevrsnom su ljubavnom trokutu. Kod kuće imaju skuter za koji ne postoji niti jedan stvarni razlog da ga zamijene, njime su mahom zadovoljni, a sad odjednom, pojavio se i novi model, svjež i neodoljiv...

Zato ovaj test pišemo za sve ostale, koji još nemaju beverly. Dakle, Piaggio je, unatoč još dobroj prodaji starog modela, odlučio prezentirati i na tržište pustiti svoj najvažniji proizvod u novoj inačici. Time je u ovu pomalo dosadnu godinu što se moto tržišta tiče unesena hvalevrijedna svježina.
Skuter je nakon testne vožnje teže opisati nego što smo mislili. Već je na prošlom modelu nakon brojnih redizajna i inačica sve manje-više došlo na svoje i nije bilo mjesta većim prigovorima. Najviše se moglo govoriti o nedovoljnom prtljažnom prostoru ispod sjedala te omanjem spremniku goriva. Ako zanemarimo stilsko rješenje vanjskih oplata, na koje ćemo doći kasnije, mislimo da je sve s izmjenama na novom modelu i počelo od dimenzije stražnjeg kotača, koji je sada 14 cola, umjesto dosadašnjih 16.

 Motogalerija Piaggio beverly 300 ie (2010)

Ta promjena utjecala je na sve, od ponašanja motora, izgleda, voznosti te prtljažnog prostora. Sada ispod sjedala stanu dvije jet-kacige i time je beverly u klasi otišao daleko unaprijed, a i da nije izvana dotjeran, to bi bilo dovoljno. Zbog manjeg stražnjeg kotača cijeli skuter izgleda kompaktnije i lakše, što je jako važno kada znamo da se beverly ne libi ponuditi i ženama. Upravo zbog njih, ali i svih nas koji volimo kada nešto dobro izgleda, a posebno kada se radi o talijanskom proizvodu, beverly je vanjštinom poprilično dotjeran.

Prednjicom dominira moderno oblikovano svjetlo u korijenu upravljača koje je izgubilo okrugli oblik i postalo okomito, ovalno i sportski izduženo. Zajedno sa središnjim kromiranim grebenom i pokazivačima smjera na bokovima, u koje su dodani svjetleći LED-elementi, prednjica sada izgleda sportskije i dinamičnije, ali i dalje prepoznatljivo.

Identično je na bočnim oplatama, gdje tanka linija u boji aluminija koja orubljuje sjedalo i straga završava gotovo stopljeno s rukohvatom i podloškom za kofer sprijeda prelazi u vrlo uspjelu imitaciju vanjskog aluminijskog okvira te dominira grebenom između podnica, a kao šlag na torti u sredini nosi motociklistički oblikovan poklopac spremnika. Odmah, da ne zaboravimo, povećanog spremnika obujma 12,5 litara koji beverlyju omogućuje doseg veći od 300 km.

Još jedna dizajnerski uspjela stvar svakako su oslonci nogu za suvozača, koji su sada uklopljeni u sivi dio bočne oplate tako dobro da smo gotovo zaboravili i da postoje. To je sada puno bolje rješenje nego produžena dvovisinska podnica na starom modelu. Straga je svjetlo postalo dvostruko, i to u LED-tehnologiji, pa možemo reći da nam staro ne nedostaje. Kad malo bolje razmislimo, možda je upravo stražnji kraj starog beverlyja i bio najzreliji za promjenu.

 Motogalerija Piaggio beverly 300 ie (2010)

Sjedalo je izrađeno odlično - kvalitetan materijal, čvrsti šavovi i perforacija točno onakva kakvu je želi vaša i suvozačeva stražnjica - uz ipak jednu malu zamjerku. Sjedalo je na vozačevoj poziciji dosta tvrdo i brzo počinje iritirati. Razlog je plitko postavljen dio sjedeće plohe jer je donja nosiva ploha sjedala koja pokriva prtljažnik podignuta što više da bi prostor pod sjedalom mogao primiti kacige. Nadajmo se da će se materijal podstave s vremenom malo opustiti. Suvozač se nema razloga ni na što žaliti. Dobro se vozio i prije, dobro se vozi i sada, uz malu razliku u tome da sada pod sjedalo može staviti i svoju kacigu te poneku sitnicu.

1/4 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/4

Motorevija vam preporu�a!






Piaggio beverly 300 ie (2010.)
Piaggio beverly 300 ie (2010.)

Piaggio beverly 300 ie

�daje

Obujam: 278 cm3

Snaga: 22,2 k (16,4 KW) 7250 rpm

Okretni moment: 23 Nm @ 5750rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 110/70-16

Stražnja guma: 140/70-14

Obujam spremnika: 12,5 l

Dužina: 165 kg

Maksimalna brzina: 134 km/h

Piaggio
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.