Autokreso
Autokreso
2010-10-14 , Autor: Danijel Puljek, Slike: GEC
Bookmark and Share

Novi beverly ponovno postavlja mjerila u klasi koju je zapravo sam i formirao te pokazuje zašto ga mnogi obožavaju i zašto će kao novi model i dalje biti uspješan

 Motogalerija Piaggio beverly 300 ie (2010)

Na cestu je nakon gotovo deset godina postojanja stigao novi beverly! I ovdje bismo mogli stati s testom jer oni koji znaju za to ime ionako prestaju čitati te kreću gledati fotografije i čitati tehničke podatke. Zašto to rade?

Zato što, osim što ih zanima kako novi model izgleda i kakve su mu performanse, žele usporediti sve detalje koje se iz fotografija usporediti dade s detaljima na njihovom beverlyju koji im je u garaži. Da, upravo je to reakcija svih koji beverly posjeduju i koji su gotovo stopostotno zadovoljni izborom i svojim svakodnevnim partnerom u gradskom prometu. Oni su sada u slatkom problemu. U svojevrsnom su ljubavnom trokutu. Kod kuće imaju skuter za koji ne postoji niti jedan stvarni razlog da ga zamijene, njime su mahom zadovoljni, a sad odjednom, pojavio se i novi model, svjež i neodoljiv...

Zato ovaj test pišemo za sve ostale, koji još nemaju beverly. Dakle, Piaggio je, unatoč još dobroj prodaji starog modela, odlučio prezentirati i na tržište pustiti svoj najvažniji proizvod u novoj inačici. Time je u ovu pomalo dosadnu godinu što se moto tržišta tiče unesena hvalevrijedna svježina.
Skuter je nakon testne vožnje teže opisati nego što smo mislili. Već je na prošlom modelu nakon brojnih redizajna i inačica sve manje-više došlo na svoje i nije bilo mjesta većim prigovorima. Najviše se moglo govoriti o nedovoljnom prtljažnom prostoru ispod sjedala te omanjem spremniku goriva. Ako zanemarimo stilsko rješenje vanjskih oplata, na koje ćemo doći kasnije, mislimo da je sve s izmjenama na novom modelu i počelo od dimenzije stražnjeg kotača, koji je sada 14 cola, umjesto dosadašnjih 16.

 Motogalerija Piaggio beverly 300 ie (2010)

Ta promjena utjecala je na sve, od ponašanja motora, izgleda, voznosti te prtljažnog prostora. Sada ispod sjedala stanu dvije jet-kacige i time je beverly u klasi otišao daleko unaprijed, a i da nije izvana dotjeran, to bi bilo dovoljno. Zbog manjeg stražnjeg kotača cijeli skuter izgleda kompaktnije i lakše, što je jako važno kada znamo da se beverly ne libi ponuditi i ženama. Upravo zbog njih, ali i svih nas koji volimo kada nešto dobro izgleda, a posebno kada se radi o talijanskom proizvodu, beverly je vanjštinom poprilično dotjeran.

Prednjicom dominira moderno oblikovano svjetlo u korijenu upravljača koje je izgubilo okrugli oblik i postalo okomito, ovalno i sportski izduženo. Zajedno sa središnjim kromiranim grebenom i pokazivačima smjera na bokovima, u koje su dodani svjetleći LED-elementi, prednjica sada izgleda sportskije i dinamičnije, ali i dalje prepoznatljivo.

Identično je na bočnim oplatama, gdje tanka linija u boji aluminija koja orubljuje sjedalo i straga završava gotovo stopljeno s rukohvatom i podloškom za kofer sprijeda prelazi u vrlo uspjelu imitaciju vanjskog aluminijskog okvira te dominira grebenom između podnica, a kao šlag na torti u sredini nosi motociklistički oblikovan poklopac spremnika. Odmah, da ne zaboravimo, povećanog spremnika obujma 12,5 litara koji beverlyju omogućuje doseg veći od 300 km.

Još jedna dizajnerski uspjela stvar svakako su oslonci nogu za suvozača, koji su sada uklopljeni u sivi dio bočne oplate tako dobro da smo gotovo zaboravili i da postoje. To je sada puno bolje rješenje nego produžena dvovisinska podnica na starom modelu. Straga je svjetlo postalo dvostruko, i to u LED-tehnologiji, pa možemo reći da nam staro ne nedostaje. Kad malo bolje razmislimo, možda je upravo stražnji kraj starog beverlyja i bio najzreliji za promjenu.

 Motogalerija Piaggio beverly 300 ie (2010)

Sjedalo je izrađeno odlično - kvalitetan materijal, čvrsti šavovi i perforacija točno onakva kakvu je želi vaša i suvozačeva stražnjica - uz ipak jednu malu zamjerku. Sjedalo je na vozačevoj poziciji dosta tvrdo i brzo počinje iritirati. Razlog je plitko postavljen dio sjedeće plohe jer je donja nosiva ploha sjedala koja pokriva prtljažnik podignuta što više da bi prostor pod sjedalom mogao primiti kacige. Nadajmo se da će se materijal podstave s vremenom malo opustiti. Suvozač se nema razloga ni na što žaliti. Dobro se vozio i prije, dobro se vozi i sada, uz malu razliku u tome da sada pod sjedalo može staviti i svoju kacigu te poneku sitnicu.

1/4 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/4

Motorevija vam preporuča!






Piaggio beverly 300 ie (2010.)
Piaggio beverly 300 ie (2010.)

Piaggio beverly 300 ie

údaje

Obujam: 278 cm3

Snaga: 22,2 k (16,4 KW) 7250 rpm

Okretni moment: 23 Nm @ 5750rpm

Prednja kočnica: 300 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 110/70-16

Stražnja guma: 140/70-14

Obujam spremnika: 12,5 l

Dužina: 165 kg

Maksimalna brzina: 134 km/h

Piaggio
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha V-max Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha T-max 500 Gilera GP800 Honda VT 750 C shadow Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki DL650 V-Strom Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Piaggio beverly tourer 300ie Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Ducati Diavel (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS 125 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Megelli sport 125 R Aprilia Shiver 750 GT Suzuki GSF1250 S ABS bandit KTM 690 Duke BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Kawasaki KLR650 / R Ducati 1198 SP (2011.) BMW S 1000 RR Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FJR 1300 AS KTM Duke 125 (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia RSV 4 R Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Honda VT 750 Shadow Spirit Hyosung GT 250 R BMW K 1300 GT 2009 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBR 250 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Gilera Nexus 300 i.e. Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB600F Hornet 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Triumph Speed Triple (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Honda VTX 1800 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.) Honda CB 1300 2008 Moto Guzzi V7 Racer (2011.)