Motorevija
PRETRAGA
2020-05-18 , Autor: Ante Radić, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Na cjelogodišnji test preuzeli smo sportski model renomiranog talijanskog proizvođača

 

Sidi je jedan od vodećih svjetskih proizvođača zaštitne obuće za motocikliste, koji se uz to može pohvaliti polustoljetnom tradicijom. U svojem asortimanu nudi čitav niz modela za sve namjene, počevši od obuće za slobodno vrijeme, preko touring čizama, do usko specijaliziranih modela za offroad i trkaću pistu.

Model Cobra pronaći ćete u njihovoj rubrici 'Racing', međutim, riječ je o sportskoj čizmi s dobro zamišljenim karakteristikama. To načelo nisu one tipične, glomazne i krute čizme za trkaću stazu, poput modela Rex, Mag-1 ili Vertigo 2. Model Cobra je nekakva 'zlatna sredina', naglašeno sportski, a opet neočekivano svestrani model koji pokriva vrlo široko područje primjene.



Prvi dojmovi govore da je riječ o čizmama koje se jako dobro snalaze u svakodnevici, dobro pristaju uz motocikle različitih klasa, a ponajviše uz nakede i sport-tourere. Forma nasjedanja je relativno čvrsta, model Cobra pruža visok osjećaj sigurnosti i s njima ćete bez problema odraditi track-day ili kakvu revijalnu utrku jer imaju sve protektore, kao i zamjenjive 'slajdere' na prstima i peti.

S druge strane, čizme Sidi Cobra mogu sasvim dobro služiti na duljim putovanjima, ne samo tijekom cijele sezone, već tijekom cijele godine. Zahvaljujući ugrađenoj membrani Gore-Tex noge će uvijek ostati suhe, a to je ono najbitnije jer hladnoća je uvijek najizraženija na ekstremitetima. Ono što je sigurno, model Cobra Gore-Tex nije prvi izbor za laganu šetnju na usputnoj destinaciji, iako nikako ne možemo reći da su neudobne, a bit će još bolje kada se malo 'razgaze'. Također, Cobra Gore-Tex kao cjelogodišnja čizma nije ni prvi izbor za ljetne vrućine, no Sidi je identičan model ponudio u varijanti Air (cca. 1900 kn), s perforiranom kožom za optimalno prozračivanje stopala.



Osim što su naglašeno sportske i neočekivano svestrane, čizme Cobra Gore-Tex pružaju optimalne performanse u svim vremenskim uvjetima, pa se ne morate zamarati s kišnim navlakama i slično, uz termo čarape možete voziti i na izraženijoj hladnoći, dok uz tanke funkcionalne čarape može biti sasvim podnošljivo i tijekom ljetnih mjeseci, što ćemo provjeriti kada jače zatopli.



Detaljnija iskustva prenijet ćemo tijekom sezone, nakon što pobliže upoznamo sve kvalitete i eventualne mane možda i najsvestranijeg modela u Sidijevoj ponudi. Maloprodajna cijena iznosi 2410 kn, a za detaljnije informacije možete se obratiti domaćem uvozniku, tvrtki Šepić commerce.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha V-max Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia Shiver 750 GT Gilera Runner 50 SP Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBF125 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)