Autokreso
Autokreso
Book
2011-03-21 , Autor: Ralf Schneider, Kristijan Tićak, Slike: Suzuki
Bookmark and Share

Usko prednje svjetlo tek je jedno od brojnih izmjena koje je pretrpio Suzukijev supersportaš. Na trkaćoj stazi u Almeriji saznali smo što - izuzev oštrog pogleda - stoji na repertoaru za 2011.



Zimski dani u Španjolskoj mogu biti izuzetno ugodni. Nakon suzdržanog početka, sunce je u ranim poslijepodnevnim satima zagrijalo sve do 16 stupnjeva, pa je staza u planinama iznad Almerije - topla i suha - idealna za vožnju.
Posebice u dijelu gdje je višestruki desni zavoj koji možete proći u 38 različitih radijusa, a koji vodi preko malenog brežuljka, da bi se kasnije počeo spuštati prema dolje. Štoviše, cijeli luk možete prevesti u jednoj brzini, bez izmjena, i to sve do posljednje okuke.

Uz to, riječ je o dijelu koji je pred izmjenu brzine u mjenjaču, i upravo tu vrijedi pravilo - dodati malo gasa radi rasterećenja prednjeg kraja motocikla. Precizno, moćno i bez naglih trzanja, Suzukijev četverocilindarski agregat potiskuje GSX-R 600 suvereno i snažno prema sljedećem brzom lijevom zavoju.
Ne, nemamo izmjerenu elastičnost novog agregata, pa je logično da naša iskustva svodimo isključivo na rubriku „subjektivno“, a upravo je u tom dijelu novi pogonski agregat na nas ostavio vrlo snažan dojam, i gotovo smo sigurni da će tako nešto naposljetku potvrditi i konačna mjerenja.

O bratskom modelu GSX-R 750 moći ćete ekskluzivno čitati u Motorevijinom specijalnom izdanju - Sportski motocikli

Uostalom, na sljedećoj dionici mali gixxer ponovno dokazuje naše tvrdnje. Naime, radi se o dugom desnom zavoju koji u širokom radijusu prolaska formira 900 metara „ravnine“ na kojoj se može solidno ubrzavati. Cijelo vrijeme „maleni“ agregat živahno grabi prema brojci od 12.000 o/min da bi nakon toga promijenio zvuk iz brundajućeg u vrišteći, te agresivno zagrabio sve do 15.000 o/min.

I to bez suvišnih vibracija koje bi signalizirale eventualne znakove umora. Točan podatak o broju okretaja motora vam autor ovoga teksta ne može prenijeti, jer je njegov pogled bio fokusiran na novo trepteće upozorenje na instrumentima koje signalizira promjenu brzine. Naime, znatno je lakše koncentrirati se na njezin rad, nego na kazaljku brojača okretaja, što je hvalevrijedno.


 
Prednje kočne čeljusti odsad dobavlja Brembo. Izrađene su od jednog komada   Dobra stara gixxer-tradicija; oslonci za noge mogu se podešavati u različitim pozicijama

Također, ako ste pravilno prošli stražnji desni, te ukoliko se spretno zavučete ispod prednje oplate, ciljnu ravninu prolazite dobro iznad 250 km/h. U tom trenutku suzuki dolazi do točke kočenja, a vozač se podiže izvan idealne siluete tog sportskog motocikla.

Tada pogađate, nastaje pravi mali orkanski pakao strujanja zraka oko vas, što govori da su stručnjaci za aerodinamiku napravili uistinu sjajan posao. S laganom zadrškom Brembove monoblock kočne čeljusti grizu u dvostruke diskove promjera 310 mm, te usporavaju gixxer sve do brzine od 80 km/h. Suzukijevi inženjeri već godinama ne žele odustati od prednje kočnice koja u početku „kasni“ s reakcijom. Kažu - „Želimo izbjeći početno agresivno djelovanje kočnice kako ne bi došlo do eventualnog blokiranja prednjeg kotača usred preplašenosti vozača.“

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2




Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Suzuki GSX-R 600 (2011.)

Suzuki GSX-R600 2011

údaje

Obujam: 599 cm3

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 210 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Stražnja guma: 180/55 ZR 17

Obujam spremnika: 17 l

Suzuki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Kawasaki ER-6n/f Yamaha XJ6 2009 Yamaha V-max Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CB 1000 R BMW R 1200 GS (2010) Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT660R Honda CBR 600 F (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Yamaha T-max 500 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW K 1600 GTL (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Aprilia RS 125 Megelli sport 125 R Yamaha X-max 250 (2011.) Honda VT 750 C shadow Yamaha YZF-R125 Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Gilera GP800 Ducati Diavel (2011.) Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Honda XL700V Transalp Suzuki DL650 V-Strom KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) BMW G 650 GS (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) BMW S 1000 RR Ducati 1198 SP (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VTX 1800 Honda CBR 125 R (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia RSV 4 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Ducati Monster 1100 evo (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM Duke 125 (2011.) Honda CBF 600 S Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Kawasaki VN 900 Classic Yamaha XT660X Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Kawasaki Z 750 R (2011.) KTM 690 Duke BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Suzuki GSR 750 (2011.) Husqvarna SM 450R (SM510R) Ural 750 (2003) Honda CB600F Hornet 2007- Aprilia RS 50 Triumph Speed Triple (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda CB 1300 2008 Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Honda CBR 125 R Harley-Davidson XR 1200 2008 Yamaha FJR 1300 AS Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.) Moto Guzzi V7 Racer (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Triumph Daytona 675