2015-08-28 , Autor: MR, Slike: Suzuki
Bookmark and Share

Suzuki uz standardni V-Strom 650, prvi put nudi i izvedbu XT. Radi se o offroad-verziji sa žbičanim kotačima te skromno dorađenom optikom



Suzukijev allrounder već godinama vrlo uspješno odolijeva napadima konkurenata, a u međuvremenu smo se uvjerili da i novi Kawasaki Versys 650 vozi u zavjetrini njegova repa.Jedna od rijetkih zamjerki maloga V-Stroma tijekom godina išla je na račun njegovih kotača. Konkretno, zamjeralo se što se u ponudi dodatne opreme ne mogu pronaći žbičani kotači. Logično je da - ukoliko ste vlasnik nečega što se naziva maksi enduro - poželite s vremena na vrijeme okusiti čari makadamske vožnje.



Prema uzoru na Yamahu XT 660 (izvedbe R i X) ili Apriliju Pegaso 650 (Strada i Trail), i Suzuki je svojim kupcima odlučio ponuditi off-road izvedbu XT. Kao što smo rekli, raspoznat ćete je po žbičanim alu-naplatcima ali i po tzv. „pačjem kljunu“ karakterističnom za veći V-Strom 1000. Sve ostalo je potpuno istovjetno standardnoj izvedbi, uključujući hod ovjesa (150/159 mm) te veličinu kotača (19/17 cola). Visina sjedala je upravo zahvaljujući tim postavkama ostala u granicama „dohvatljivog“, na 835 mm, a vozač i dalje sjedi vrlo uspravno te ima izvrsnu preglednost.



Iako bi V-Stromu mnogi kao nedostatak pripisali nedostatak snage, to naravno nije tako. Njegovih 69 KS sasvim je dovoljno za ugodno krstarenje, ali i za dinamičan ples kroz zavoje. Živahni V2 osjeća se odlično već nakon što prođe 1500 o/min, ističe se potiskom u srednjim te energičnosti u višim režimima. Šeststupanjski mjenjač radi lako i precizno te je izvrsno uklopljen u karakter motora.

Gotovo najupečatljivije poglavlje maloga Stroma je izvrsna izbalansiranost prednjeg i stražnjeg ovjesa. Time se mogla pohvaliti prva generacija, a ništa nije drugačije ni na ovoj najsvježijoj izvedbi. Bridgestoneov Trail Wing je poprilično neutralan, motocikl vrlo lako pada u nagib, a zahvaljujući pozamašnoj količini gripa djeluje i vrlo sigurno.
Dakle, zaključno možemo reći da verzija XT unatoč tome što nudi offroad mogućnost, ni po čemu ne djeluje deficitarno u odnosu na standardnu „funbike“ izvedbu V-Stroma. A tko ne mari za makadam, taj će i dalje štedjeti 3000 kuna.




Tehnički podaci
Motor
Tekućinom hlađeni V2 s kutem od 90 stupnjeva između cilindara, dvije bregaste osovine u glavi pokretane lancem, četiri ventila po cilindru, klasičan karter, ubrizgavanje promjera 39 mm, regulirani katalizator sa sekundarnim sustavom, alternator 400 W, akumulator 12V/10 Ah, višelamelna spojka u uljnoj kupelji pokretana mehanički, šest brzina, pogonski lanac O-ring
Promjer x hod 81,0x62,6 mm
Obujam 645 ccm
Snaga 69 KS (51 kW) pri 8800 o/min
Okretni moment 60 Nm pri 6400 o/min

Okvir i ovjes
Dvostruke aluminijske grede, klasična vilica promjera 43 mm, aluminijska stražnja vilica, monoamortizer s polužjem
Kočnice
Sprijeda dvostruki diskovi promjera 310 mm i čeljust s četiri klipa, straga disk promjera 260 mm i čeljust s dva klipa, ABS
Kotači Žbičani, alu-obruči, 2,50x19; 4,00x17
Gume 110/80 R 19, 150/70 R 17

Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1560 mm, kut glave okvira 64 stupnja, predtrag 110 mm, hod sprijeda/straga 150/159 mm, visina sjedala 835 mm, masa sa svim tekućinama 232 kg, ukupna dopuštena masa 415 kg, spremnik goriva 20 litara
Garancija dvije godine
Servisni intervali 12.000 km
Boje plava, siva, crvena, bijela
Cijena 67.990 kuna








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Honda CB 1000 R Yamaha T-max 500 Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer BMW R 1200 R/Classic (2011.) Vespa PX 125/150 (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Suzuki SFV650 Gladius 2009 KTM 690 Duke Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Yamaha XT660X Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Kawasaki KLR650 / R KTM Duke 125 (2011.) Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Hyosung GT 250 R Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBR 250 R (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Speed Triple (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda SW-T 600 (2011.) Ducati 848 evo (2011.)