Motorevija
PRETRAGA
2015-08-28 , Autor: MR, Slike: Suzuki
Bookmark and Share

Suzuki uz standardni V-Strom 650, prvi put nudi i izvedbu XT. Radi se o offroad-verziji sa žbičanim kotačima te skromno dorađenom optikom



Suzukijev allrounder već godinama vrlo uspješno odolijeva napadima konkurenata, a u međuvremenu smo se uvjerili da i novi Kawasaki Versys 650 vozi u zavjetrini njegova repa.Jedna od rijetkih zamjerki maloga V-Stroma tijekom godina išla je na račun njegovih kotača. Konkretno, zamjeralo se što se u ponudi dodatne opreme ne mogu pronaći žbičani kotači. Logično je da - ukoliko ste vlasnik nečega što se naziva maksi enduro - poželite s vremena na vrijeme okusiti čari makadamske vožnje.



Prema uzoru na Yamahu XT 660 (izvedbe R i X) ili Apriliju Pegaso 650 (Strada i Trail), i Suzuki je svojim kupcima odlučio ponuditi off-road izvedbu XT. Kao što smo rekli, raspoznat ćete je po žbičanim alu-naplatcima ali i po tzv. „pačjem kljunu“ karakterističnom za veći V-Strom 1000. Sve ostalo je potpuno istovjetno standardnoj izvedbi, uključujući hod ovjesa (150/159 mm) te veličinu kotača (19/17 cola). Visina sjedala je upravo zahvaljujući tim postavkama ostala u granicama „dohvatljivog“, na 835 mm, a vozač i dalje sjedi vrlo uspravno te ima izvrsnu preglednost.



Iako bi V-Stromu mnogi kao nedostatak pripisali nedostatak snage, to naravno nije tako. Njegovih 69 KS sasvim je dovoljno za ugodno krstarenje, ali i za dinamičan ples kroz zavoje. Živahni V2 osjeća se odlično već nakon što prođe 1500 o/min, ističe se potiskom u srednjim te energičnosti u višim režimima. Šeststupanjski mjenjač radi lako i precizno te je izvrsno uklopljen u karakter motora.

Gotovo najupečatljivije poglavlje maloga Stroma je izvrsna izbalansiranost prednjeg i stražnjeg ovjesa. Time se mogla pohvaliti prva generacija, a ništa nije drugačije ni na ovoj najsvježijoj izvedbi. Bridgestoneov Trail Wing je poprilično neutralan, motocikl vrlo lako pada u nagib, a zahvaljujući pozamašnoj količini gripa djeluje i vrlo sigurno.
Dakle, zaključno možemo reći da verzija XT unatoč tome što nudi offroad mogućnost, ni po čemu ne djeluje deficitarno u odnosu na standardnu „funbike“ izvedbu V-Stroma. A tko ne mari za makadam, taj će i dalje štedjeti 3000 kuna.




Tehnički podaci
Motor
Tekućinom hlađeni V2 s kutem od 90 stupnjeva između cilindara, dvije bregaste osovine u glavi pokretane lancem, četiri ventila po cilindru, klasičan karter, ubrizgavanje promjera 39 mm, regulirani katalizator sa sekundarnim sustavom, alternator 400 W, akumulator 12V/10 Ah, višelamelna spojka u uljnoj kupelji pokretana mehanički, šest brzina, pogonski lanac O-ring
Promjer x hod 81,0x62,6 mm
Obujam 645 ccm
Snaga 69 KS (51 kW) pri 8800 o/min
Okretni moment 60 Nm pri 6400 o/min

Okvir i ovjes
Dvostruke aluminijske grede, klasična vilica promjera 43 mm, aluminijska stražnja vilica, monoamortizer s polužjem
Kočnice
Sprijeda dvostruki diskovi promjera 310 mm i čeljust s četiri klipa, straga disk promjera 260 mm i čeljust s dva klipa, ABS
Kotači Žbičani, alu-obruči, 2,50x19; 4,00x17
Gume 110/80 R 19, 150/70 R 17

Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1560 mm, kut glave okvira 64 stupnja, predtrag 110 mm, hod sprijeda/straga 150/159 mm, visina sjedala 835 mm, masa sa svim tekućinama 232 kg, ukupna dopuštena masa 415 kg, spremnik goriva 20 litara
Garancija dvije godine
Servisni intervali 12.000 km
Boje plava, siva, crvena, bijela
Cijena 67.990 kuna








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)