2010-01-25 10:10:29 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Aprilia RXV 4.5 osvaja 3. mjesto u ukupnom poretku



16. siječnja ostvario se san vozača Aprilije na natjecanju Dakar 2010.
Posljednja brza etapa utrke Dakar bila je samo formalnost u osvajanju trećeg mjesta u ukupnom poretku za „Chaleca“ Lopeza i Apriliju. Osvojeno treće mjesto je ostvarenje sna za vozača i Team Giofil Aprilia Racing. Ovaj nevjerojatan uspjeh uveličan je uspjehom Cecija i Zanottija koji su osvojili prvo i drugo mjestu u klasi Super Production 450 na svojem prvom Dakar reliju.



Noć prije posljednje etape, Lopez je bio toliko uzbuđen da nije mogao spavati, a mehaničari su detaljno pregledavali njegovu apriliju RXV 4.5. Prema običaju, u Dakaru može doći do iznenađenja u posljednjoj etapi ali srećom ovog puta nije. Francesco Lopez je osvojio treće mjesto u ukupnom poretku što je njegov najbolji plasman do sada, a sve to s novim motociklom i novom ekipom koja po prvi put sudjeluje na reliju Dakar. Utrka je bila iscrpljujuća za vozače i motocikle ali izdržljivost i upornost Teama Giofil Aprilia Racing rezultirali su odličnim plasmanom.

Aprilia RXV 4.5 pokazala se vrlo konkurentnim i pouzdanim motociklom koji je izuzevši početne poteškoće sa gorivom i puknuće prijenosnog lanca na 7. etapi uvijek bio u utrci za pobjedu.



Lopez i ekipa dogovorili su da na posljednjoj etapi relija Dakar neće riskirati, naime na ovoj brzoj, 202 km dugoj etapi postoji velika mogućnost za oštećenje guma. Odlučili su da je bolje imati sigurno treće mjesto nego moguće drugo mjesto s puno rizika. Vjerojatno ni jedan motocikl nije postigao takav plasman u svom prvom nastupu na reliju Dakar a „Chaleco“ je najbolje iskoristio Aprilijin potencijal.

Uspješno su završili utrku i Paolo Ceci te Alex Zanotti, također vozači Aprilije iz ekipe Team Giofil. Svoj prvijenac na Dakaru nisu samo uspješno završili nego su osvojili prvo i drugo mjesto u klasi Super Production 450 te četrnaesto i osamnaesto mjesto u ukupnom poretku. Nažalost Gerard Farres, vrhunski španjolski vozač uslijed tehničkih poteškoća koje su bile nerješive na samom terenu nije uspio završiti utrku.

Završno slavlje 17.1. u Buenos Airesu ne znači kraj utrke za Apriliju, to je samo novi početak za natjecanja Aprilije na reli utrkama.



Francisco Lopez: “Ovo je nevjerojatno. Nikad nisam pomislio da ću se tako visoko plasirati. Ovo je ostvarenje mojih snova, sanjam o tome već godinama. Tijekom početnih etapa izgledalo je da će biti teško ali situacija je postajala sve bolja i bolja. Da nije bilo poteškoća s gorivom i lancem, tko zna kako bi ovo završilo ali Dakar je duga i teška utrka pa se stoga moraju uzeti o obzir određene poteškoće. Nemoguće je proći ta dva tjedna bez ikakvog problema. Moja Aprilia je bila izvanredna a ekipa je savršeno odradila svoj posao i osigurala mi najbolje uvjete. Kod novog motocikla i ekipe koja po prvi put nastupa na Dakaru ne bih mogao ni poželjeti više. Najteži dio Dakara za mene je bila sedma etapa na kojoj mi je pukao lanac a najljepši stajanje na podiju i pobjeda na etapi u Čileu, mojoj domovini. Sad se sve svodi na nastavak razvoja motocikla kako bi bio još bolji i odnio pobjedu na Dakaru slijedeće godine.”

Paolo Ceci: “Jako sam sretan! Prolazak kroz cilj nakon savladavanja na tisuće problema dnevno je toliki užitak da ga je nemoguće opisati. Još ne mogu vjerovati. Ova utrka je nevjerojatna, teža je nego što sam očekivao. Pričajući s drugim vozačima na reliju shvatio sam da tek nakon višestrukog sudjelovanja na Dakaru možeš postići dobar plasman. Čeka me još puno posla ali za početak ovo je savršeno.”



Alex Zanotti: “Moj nastup ja započeo dobro ali nakon toga se sve okrenulo. Ipak, stigao sam do cilja. Sinoć su mi u razgovoru rekli da natjecatelji u mom stanju najčešće ne završavaju utrku ali ja sam odlučio promijeniti taktiku te sam vozio na 80% mogućnosti. Moje rame se dva puta iščašilo a nisu mi pomogli ni drugi fizički problemi te je stoga u ovom trenutku moje zadovoljstvo još veće.”

Filippo Assirelli (šef tima): “U stvari ne znam ne znam što bih rekao, ali vidim nagradu za ogroman trud kojeg smo uložili u prethodnim mjesecima a zadovoljstvo je neopisivo. Ukupno treće mjesto te prvo i drugo mjesto u klasi Super Production 450, tri od četiri motocikla su završila utrku, nitko nije očekivao takav rezultat iako sam ja vjerovao u naše sposobnosti. „Chaleco“ je tri puta osvojio etapu te ga je po broju pobjeda nadmašio samo Coma. Potencijal motocikla je velik uzevši u obzir da smo ga tek počeli razvijati. Sada moramo odmah nastaviti s radom kako bi upotrijebili znanje koje smo stekli na ovom Dakaru.”





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 KTM 690 Duke Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda VFR 800 2003- Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda VFR 1200 F Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)