2010-04-27 08:06:25 , Autor: Piaggio PR
Bookmark and Share

U prodajnoj mreži Piaggio Grupacije dostupni su brojni modeli. I cijene su tu...

Od sada su u velikom broju salona s ponudom Piaggio Grupacije dostupni i brojni modeli marke Derbi, primjereni najrazličitijim potrebama vozača. Derbi je tvrtka osnovana 1922. godine te je uskoro postala glavni španjolski proizvođač motocikala. Nakon nešto manje od osam desetljeća uspjeha na trkaćim stazama te na tržištu, Derbi je postao dio Piaggio Grupacije u 2001. godini zahvaljujući sportskom imidžu i natjecateljski uspjesima ove marke. Danas niz modela skutera i motocikala dijeli tehnologiju s modelima svoje matične tvrtke.



S prelaskom Derbi modela u salone koji su pod okriljem Piaggio Hrvatske cijene su postale konkurentnije a usluga će biti na razini ostalih marki Piaggio Grupacije. U Derbijevoj su ponudi najrazličitiji modeli skutera i motocikala koji će zadovoljiti raznolike potrebe današnjih vozača.

Derbi Terra 125 i Terra Adventure 125 određuju nove horizonte u svijetu motocikala obujma 125 cm³.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010. Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

Terra 125 i Terra Adventure 125 stvoreni su za one koji traže uzbuđenje i nova iskustva. Derbi je osmislio koncept s kojim ulazite u svijet avanture na velika vrata s motociklom inspiriranim najtežim off-road utrkama. Riječ je o svestranim, agilnim i upravljivim motociklima koji su osim za vožnju po gradskim ulicama i zavojitim cestama osmišljeni za vožnju izvan asfalta, po makadamu i šumskim puteljcima.

Terra Adventure 125 odličan je izbor za one koji se upuštaju u nove avanture i u njima uživaju do maksimuma, dok je Tera 125 idealan motocikl za one koji često koriste svoj motocikl za gradsku vožnju ali ujedno žele u svoje slobodno vrijeme proširiti svoje horizonte izvan grada. Terra Adventure 125 se od Terre 125 razlikuje po robusnijem ovjesu, većim kotačima, štitnicima za agregat, za prednje svjetlo i za ruke te po višem vjetrobranu koji će na dužim relacijama osigurati veću udobnost. Oba motocikla imaju čvrst i udoban okvir i ovjes, kvalitetne komponente te vrlo privlačan i robustan dizajn.

Terra 125 dostupna je po cijeni od 28.990 kn, dok je zahtjevnijem terenu prilagođena Terra Advenure 125 dostupna već od 30.490 kn za gotovinsko plaćanje.

Derbi Senda DRD 125, dostupna u R i SM verzijama nadmašuje sva očekivanja sa svojim stilom, tehnologijom i sportskim performansama.
 
 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010. Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

U Derbiju, ime Senda je oduvijek značilo slobodu, s linijom ekskluzivnih off-road motocikala, dok DRD (Derbi Racing Development) znači sam vrh svoje kategorije po razini opreme, tehnologije i najmodernijih tehničkih rješenja koja su karakteristična samo za motocikle veće zapremine.

Enduro i supermoto inačica ovog motocikla imaju jednak dvostruki okvir od čeličnih cijevi visoke čvrstoće, koji potječe iz modela Terra.

Iako ovaj motocikl ima sportski karakter i velik hod prednjeg i stražnjeg kotača, sjedalo je niže nego na konkurentskim motociklima (905 mm na R inačici i 880 mm na SM inačici), a to uz rekordno nisku težinu od 124 kg znači jednostavno korištenje ovih motocikala u svakodnevnici. Ovjes se sastoji od vrhunskih komponenti kao što je već uobičajeno za Derbijeve DRD motocikle. Korištena je Paioli okrenuta prednja vilica promjera 41 mm s hodom kotača od 245 mm dok čelična stražnja vilica koristi progresivni Pro-Link sustav u kombinaciji s Ollé jednostrukim amortizerom s odvojenim plinskim spremnikom, podesivom prednaprednutošću opruge i hodom kotača od 225 mm.
Senda DRD 125 dostupna je po cijeni od 29.990 kn za gotovinsko plaćanje.

Derbi GPR 125 najnapredniji je Derbi motocikl u klasi 125 te se zahvaljujući jedinstvenim karakteristikama razlikuje od ostalih sportskih motocikala u svojoj klasi.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

Ovaj motocikl stvoren je iskustvom u Moto GP 125 utrkama kojim je Mike di Meglio postao svjetski prvak u 2008. godini i nastavio pobjeđivati u 2009. godini.

Odlike ovog motocikla su dvostruka šasija od lijevanog aluminija koja uz malu težinu pruža visok stupanj čvrstoće i zadržava čiste linije. Prednji ovjes je ekstremno napredan s robusnom okrenutom prednjom vilicom promjera 41 mm i hodom od 110 mm, a stražnja vilica je opremljena Ollé jednostrukim stražnjim amortizerom. Kočni sustav je vrhunac ponude. Sprijeda se nalazi snažni disk promjera 300 mm te radijalna kočna kliješta s četiri kočna klipa dok je straga za kočenje zaslužan disk promjera 220 mm s jednim kočnim klipom.

Oklop naglašava čiste, stilizirane linije koje počinju oštrim prednjim krajem s dvostrukim prednjim svjetlom i LED pozicijskim svjetlima te se nastavljaju sve do visoko izdignutog repa motocikla s LED svjetlom. Ispušni sustav, koji je u potpunosti integriran u donji dio oklopa po uzoru na Grand Prix motocikle, dodatno naglašava sportski karakter ovog motocikla i dodatno spušta težište ovog motocikla.

Ovaj vrhunski sportski motocikl dostupan je po cijeni od 31.990 kn za gotovinsko plaćanje.

Derbi Cross City 125 je za hrvatsko tržište zanimljiv model s odličnim omjerom kvalitete i cijene. Ovaj gradski scrambler koji proizlazi iz već poznatog modela Senda Baja 125, koristi pouzdani zrakom hlađeni agregat, čvrst okvir i robustan ovjes te je prvenstveno prilagođen gradskoj vožnji, a snalazi se i na relacijama izvan grada. Njegova cijena jedan je od aduta koji će privući mnoge kupce, a iznosi nevjerojatnih 18.990 kn za gotovinsko plaćanje.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

Modeli Terra 125, Terra Adventure 125, Senda DRD 125, GPR 125 i Mulhacen 125 koriste novi četverotaktni, tekućinom hlađeni Derbi/Piaggio pogonski agregat s četiri ventila i dvije bregaste osovine koji pruža za A1 kategoriju maksimalno dozvoljenih 15 KS, što ove motocikle plasira u sam vrh ponude u ovoj klasi motocikala.

Derbi Rambla 300 i. utjelovljuje suvremeni stil i energiju kojom se ističu sva vozila ovog proizvođača iz Barcelone. Od svog pojavljivanja Rambla je bila spoj dinamike, tehnološke inovacije, sportskog karaktera i pouzdanosti. Od sada Rambla ide još jedan korak dalje s već dobro poznatim snažnim i živahnim Quasar 300 agregatom s 278 cm³, kombinirajući užitak u vožnji, performanse te praktičnost u gradskoj vožnji i na otvorenoj cesti.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

Derbi Rambla predstavlja autentičan spoj estetike i tehnologije. Ogledni primjer mladenačkog i sportskog duha marke Derbi i Piaggio tehnologije.

Karakteristike koje čine Derbi Ramblu toliko agilnim, sigurnim i zabavnim skuterom za vožnju su čvrst okvir od čeličnih cijevi, aluminijski kotači velikog promjera i široke gume koje dodatno naglašavaju sportski izgled.

Kako je osmišljen za mlade stanovnike gradova, Derbi Rambla ima upadljiv dizajn koji se savršeno uklapa u večernje izlaske ali je također praktičan, udoban i siguran u svakodnevnoj vožnji.

Derbi Rambla na prvo mjesto stavlja aktivnu sigurnost s dvostrukim diskom promjera 260 mm sprijeda i diskom promjera 220 mm straga te velikim kotačima od 15''. Rambla 300 i. može biti vaša već od 30.495 kn za gotovinsko plaćanje.

Derbi Sonar 50 2T, novi skuter s visokim kotačima, ponovo potvrđuje da Derbi može zadovoljiti najrazličitije. Derbi Sonar je rezultat velikog iskustva Piaggio Grupacije na tržištu skutera te donosi kombinaciju elegancije, sportskog duha i funkcionalnosti uz utjecaj čistog španjolskog stila.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

Savršena dinamika oslanja se na sigurnost koju pružaju visoki kotači udružena s potpunom kontrolom u vožnji koju osigurava položaj i visina sjedala te udobnošću koju pruža ravna podnica te je pravo rješenje za gradsku vožnju.

Elegancija Sonara poprima sportski štih pomoću grafika koje naglašavaju za Derbi tipičan mladenački karakter. Markantno prednje svjetlo integrirano u prednju oplatu odstupa od nježnih linija i daje Sonaru robustan i sportski izgled. Kontrast pruža crno obojena maska upravljača te zaokružuje ukupnu eleganciju ovog skutera.

Novi Derbi Sonar 50 2T opremljen je živahnim, zrakom hlađenim, dvotaktnim motorom od 50 cm³ koji uz maksimalnu pouzdanost nudi i nisku potrošnju goriva. To su idealne karakteristike za svakodnevnu uporabu u gradskim gužvama.

Ovaj praktični skuter može biti vaš već od 14.900 kn za gotovinsko plaćanje.

Derbi Boulevard 50 2T/125 4T stvoren kako bi svojom praktičnošću i agilnošću osvojio cestu. Dvotaktni agregat s 50 cm³ i četverotaktni agregat sa 125 cm³ nude sve što treba mladim i odraslim vozačima za zabavnu i ugodnu vožnju.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.

Novi Derbi Boulevard dobro se snalazi na gradskim ulicama s kotačima od 12'' koji ga čine vrlo agilnim, a njegove kompaktne dimenzije idealne su za probijanje kroz gradske gužve.

Elegantne ravne linije elementi su suvremenog dizajna dok jednostavnost daje i dozu klasičnog stila. Prednja oplata naglašava usku liniju skutera dok karakterističan izgled skuteru daje okruglo prednje svjetlo koje je paraboličnog oblika kako bi pružalo široko područje osvijetljenosti ceste. Nisko pozicionirano i udobno sjedalo olakšava gradsku vožnju te pruža obilje prostora i udobnosti za vozača i suvozača. Ručice za suvozača uljepšavaju liniju skutera te pružaju siguran oslonac za suvozača. Derbi Boulevard 50 2T dostupan je po cijeni od 10.250 kn, a Boulevard 125 4T od 15.490 kn za gotovinsko plaćanje.

U ponudi nalaze i drugi, više nego zanimljivi modeli. Derbi GP1 50, sportski skuter koji je postavio nova mjerila za performanse i sportski dizajn u svojoj klasi, po cijeni od 18.990 za gotovinsko plaćanje. Derbi Mulhacen 125, scrambler motocikl osebujnog dizajna i vrhunskih performansi koji će svakako privući pažnju prolaznika, dostupan je po cijeni od 27.990 kn za gotovinsko plaćanje.

Senda Baja 125 R/SM, pouzdani enduro ili super moto motocikl s rigidnim okvirom, robusnim ovjesom i zračno hlađenim agregatom, koji će vam pružiti obilje zabave, može biti vaš već od 20.990 kn za gotovinsko plaćanje.

 Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010. Predstavljamo Derbi - modeli u ponudi 2010.


Posjetite ovlaštene prodavatelja Piaggio Hrvatske i uvjerite se u kvalitetu i atraktivnost Derbi modela.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 KTM 690 Duke Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda VFR 1200 F MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Gilera Runner 50 SP Yamaha SR125 1997- Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)