Motorevija
PRETRAGA
2015-01-29 10:08:47 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Red Devils tim zaključio je zadnja testiranja prije otvaranja Svjetskog Superbike prvenstva 2015.



Dva napeta dana na stazi Jerez de la Frontera za Aprilia-Red Devils tim gdje su s vozačima Leonom Haslamom i Jordijem Torresom odrađivali zadnja testiranja prije otvaranja Svjetskog Superbike prvenstva 2015. koje 22. veljače započinje u Australiji.

Uz povoljne vremenske prilike, Leon i Jordi uspjeli su završiti sva testiranja predviđena gustim rasporedom te se iz kruga u krug sve bolje upoznati s Aprilijom RSV4, nositeljem naslova svjetskog prvaka. Rezultati prolaska krugova bili su ohrabrujući ali što je još važnije, testiran je cijeli niz mogućih postavki po pitanju podešavanja motocikla i elektronike. Time su prikupljeni podaci koji će biti od koristi tijekom sezone.



Leon Haslam, koji je već na stazi Portimao bio brz, potvrdio je svoju izvrsnu formu. Usklađenost s motociklom koji je za njega nov, impresivna je do te mjere da je već počeo raditi na optimiziranju trošenja guma u uvjetima koji simuliraju utrku. Haslam je odvozio 148 krugova od kojih je vrijeme najbržeg bilo 1’40.069.

Leon Haslam: „Danas smo odvozili velik broj krugova, više od svih ostalih. Analizirali smo puno podataka i sada se, po pitanju postavki, zaista dobro osjećam na motociklu. U simulaciji utrke koju smo odradili pred kraj testiranja pronašli smo pravi tempo, a ja sam stekao dodatno samopouzdanje te sam korištenjem meke gume uspio čak i popraviti svoje najbolje vrijeme. Dobro iskorištavanje kvalifikacijskih guma uvijek mi je predstavljalo problem pa je ovo još jedan razlog za zadovoljstvo s rezultatima testiranja. Phillip Island je staza koja mi se sviđa, a poznato je da odgovara i mojoj Apriliji te zato s optimizmom ulazimo u prvu utrku.“

"Početnik", Jordi Torres, pokazao je veliki napredak u usporedbi s prethodnim testiranjem. Odlučan da će u svojoj prvoj godini postići dobre rezultate, 27-godišnji Španjolac u potpunosti je iskoristio dva dana koja je imao na raspolaganju i do kraja testiranja odradio 169 krugova s najboljim vremenom od 1'41.983. Veliki je posao odradio i s istrošenim gumama i potvrdio dobar osjećaj na motociklu.

Jordi Torres: „Zadovoljan sam s ishodom testiranja. Uspjeli smo isprobati puno toga. Motocikl je jednostavno voziti, takav je moj prvi utisak iako i dalje osjećam da još nisam na 100%, pogotovo prilikom kočenja u zavoju. Moram još puno naučiti no na Phillip Island odlazim sa samopouzdanjem, pogotovo jer smo odradili dobar posao s gumama. Mogli smo s vremena skinuti još nekoliko desetinki, možda korištenjem kvalifikacijskih guma ali sve u svemu, ja sam zadovoljan.“

Šesterostruki svjetski prvak Max Biaggi također je bio u Aprilijinoj garaži na stazi Jerez gdje je uz Michaela Lavertyja obavljao posao testnog vozača. Biaggi je izvrsno napredovao te je u simuliranim uvjetima utrke postigao vrijeme od 1'41.9.



Max Biaggi: „Na početku ovih testiranja imao sam male poteškoće s navikavanjem na vožnju ali to je normalno nakon duge pauze. Korak po korak dobivao sam sve bolji osjećaj za motocikl, a vremena prolaska krugova su to i potvrdila pa je time rastao i moj entuzijazam. Uvijek sam sretan za upravljačem motocikla. Drago mi je što smo odradili cijeli raspored testiranja. Zbog toga sam tu i rado se prilagođavam potrebama tima. Svi smo poprilično zadovoljni mojim povratkom na stazu sa Superbike motociklom nakon 3 godine. Ubuduće očekujem da ću ostvarivati brže krugove kako bih mogao davati točnije naputke za uvjete utrke.“





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)