Motorevija
PRETRAGA
2014-12-01 11:17:42 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Melandri i Bautista na stazi su isprobali novi V4 pogonski agregat s pneumatskim ventilima

Tri puna dana posla za vozače i za tim na drugom testiranju u sklopu Aprilijinog MotoGP projekta. Nakon testiranja u Valenciji prije dva tjedna Alvaro Bautista i Marco Melandri vratili su se na svoje Aprilia MotoGP motocikle kako bi se pripremili za nadolazeću sezonu 2015. Vremenske su neprilike nažalost opet odredile raspored testiranja, pogotovo tijekom zadnjeg dana (u četvrtak) uz učestale pljuskove i konstantno mokru stazu.



Unatoč prekidima uslijed vremenskih uvjeta, Aprilijini motocikli potvrdili su da su dobro osmišljeni, a to je bitno za daljnji tijek razvoja motocikla.

Na Jerezu, vozači Aprilije imali su priliku upoznati se s novim V4 pogonskim agregatom koji je opremljen pneumatskim ventilima. Pogonski agregat, koji pruža više snage od prethodne verzije agregata s konvencionalnim ventilima, debitirao je na stazi u četvrtak budući da se tim u utorak koncentrirao na podešavanje elektronike i postavki uz korištenje prethodne verzije agregata.

Alvaro Bautista je u tri dana odvozio 131 krug s najboljim vremenom od 1'40.6 dok je Melandri odvozio 123 kruga uz najbolje vrijeme od 1'41.5.
Pred timom je još puno posla, no zadovoljni su s rezultatima ovih testiranja na andaluzijskoj stazi i osjećaju optimizam prije zimske stanke. Službeno testiranje nastavlja se 4. veljače na stazi Sepang u Maleziji.



Romano Albesiano: „Unatoč lošim vremenskim uvjetima prikupili smo puno podataka koji su uglavnom pozitivni. Ovo je bila naša prva prilika za testiranje novog pogonskog agregata s pneumatskim ventilima, a rezultati su obećavajući po pitanju maksimalne snage i kontrole, iako nas očekuje još puno posla u podešavanju mape rada. Alvarovo navikavanje na Apriliju napreduje, to vrijedi i za njegove rezultate no i dalje ostaje puno prostora za napredak. Marco se i dalje navikava na Bridgestone gume, poprilično kompleksan problem koji bi zahtijevao puna tri dana testiranja pa će se za to morati pričekati sljedeća testiranja na Sepangu.“

Alvaro Bautista: „Možemo biti zadovoljni s ishodima testiranja iako nas je loše vrijeme ometalo u radu. Tijekom prvog dana nastavio sam koristiti motocikl s jednakim postavkama koje sam koristio u Valenciji. Koncentrirali smo se na podešavanje šasije i pronašli smo neke postavke koje mi odgovaraju i dozvoljavaju da u potpunosti upoznam motocikl. Tijekom drugog dana počeo sam koristiti novi pogonski agregat s pneumatskim ventilima. Ima puno snage ali očekuje nas puno posla vezano za njenu isporuku. Danas smo odradili nekoliko krugova na mokroj stazi što je bilo korisno za procjenu performansi pogonskog agregata u tim uvjetima. Sada nas očekuje zimska stanka. Ja ću se malo odmoriti i oporaviti nakon duge sezone, a nakon toga se vraćam na trening kako bi bio spreman za testiranja u veljači. U međuvremenu ću definitivno posjetiti Apriliju i osobno se upoznati s naporima koje inženjeri ulažu u razvoj motocikla.“

Marco Melandri: „Ovo su bila tri zanimljiva, a istovremeno i vrlo zahtjevna dana. Iz kruga u krug sve bolje shvaćam gdje se moram popraviti i što trebam promijeniti kako bi se osjećao ugodnije. I dalje se osjećam poprilično nesigurno. Mislim da moram odvoziti još nekoliko kilometara kako bi se riješio tog osjećaja. Novi pogonski agregat imao je nekoliko dječjih bolesti, što je i normalno u toj fazi, no već smo uvidjeli njegove pozitivne strane i na što se moramo koncentrirati kako bi ga poboljšali. Pred nama je dugo razdoblje odmora koje ćemo iskoristiti za razvoj i pripremiti se za testiranje na Sepangu. Svi naporno rade i cijeli tim osjeća entuzijazam. To je atmosfera koja mi ulijeva nadu.“





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Suzuki DL650 V-Strom Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Honda XL700V Transalp Yamaha FZ1 Fazer Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Suzuki GSX-R 1000 2009 Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Aprilia RS 125 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha XT660X Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Megelli sport 125 R Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- KTM Duke 125 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Kawasaki KLR650 / R Gilera Runner 50 SP Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF 600 S Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.)