Motorevija
PRETRAGA
2021-06-18 11:26:13 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Ispod masivnih oplata krije se stari triling poznat iz Benellijevih TNT-modela



Ubrzo nakon što je CF Moto, marka iz porfolija kineskog giganta Loncina, predstavila veliki tourer 1250 TR-G - kojeg pogoni stari KTM-ov LC8 – konkurentski Benelli je predstavio njegova trocilindričnog kolegu - 1200 GT-a.

Ispod masivnih oplata krije se stari triling poznat iz Benellijevih TNT-modela a koji se nije proslavio u našim brojnim usporedbama i testovima. Spojka koja konstatno zatrzava i teško se dozira, enormna potrošnja goriva (preko 10 litara), učestali kvarovi alternatora te brojni 'sitni' mehanički nedostaci konstrukcijske naravi samo su neke od često spominjanih kritika u našim tekstovima.



No, Kinezi kažu '... da su temeljito revidirali pogonski agregat, te da su svi nedostaci otklonjeni.' Naravno, sve to ćemo uzeti s velikom dozom rezerve te za sada komentirati tek njihove brojke na papiru. Trocilindarski redni motor sada iz obujma od 1209 ccm razvija 136 KS i 120 Nm, što je po tvorničkim navodima dovoljno za najvišu brzinu od 230 km/h. Stražnja cjevasta vilica nije nalik onima na prijašnjim TNT-modelima, a zatezanje pogonskog lanca je i dalje predviđeno preko ekscentra.

 

Benelli 1200 GT je opremljen LED-svjetlima za zavoje, radijalnim Brembo kočnicama s ABS-om, koferima i topcaseom, električno podesivim ogledalima i vjertrobranskim staklom, audio sustavom i USB-utorima, grijanim sjedalom i ručkama, TFT-instrumentima... Mislite da je tu kraj? Ne, ima toga još – GT je čak opremljen kamerama sprijeda i straga a koje vozača putem upozoravaju na potencijalnu opasnost od sudara! 



Zvuči vam poznato, poput tehnologija koje se nude u svijetu automobila? Da! Naime, Benellijev matični koncern 'Quianjiang Motor' pripada velikom kineskom proizvođaču automobila Geely koji je ujedno vlasnik marki Volvo, Lotus, Lynk & Co te ima velike udjele vlasništva u Daimleru.

 



E sad, ako vas je bogati i sveobuhvatni paket opreme natjerao na razmišljanje, vaš interes će sigurno dodatno porasti kada čujete cijenu. Naime, Benelli u Kini za 1200 GT traži 99.800 yuana, što je oko 97.800 kuna (1 yuan = 0,98 kuna)! Trenutno nije poznato hoće li GT uopće stići u Europu i po kojoj cijeni, no usporedbe radi BMW R 1250 RT sa sličnim paketom opreme u Kini košta oko 277.000 kuna! U Hrvatskoj pak taj isti BMW cjenovno započinje na 158.846 kuna. Zaključak o mogućoj cijeni 1200 GT-a u Europi izvedite sami.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha V-max Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X KTM 690 Duke Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha FJR1300 Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)