Motorevija
PRETRAGA
2017-07-03 13:52:45 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Ovo je treća guma koju je u posljednjih šest mjeseci Dunlop ponudio vozačima hipersportskih motocikala

Na tržište dolazi posve nova hipersportska guma Dunlop D213 GP Pro, koja će naslijediti pobjednicu legendarne utrke Isle of Man TT. Guma je namijenjena motociklistima koji imaju tehničku podršku trkaće ekipe i čiji je sportski motocikl u potpunosti prilagođen za utrke. U D213 GP Pro Dunlop je uključio podosta novih tehnologija, a pobjede na glavnim motociklističkim prvenstvima dokaz su njihove izvrsnosti.



Na osnovi uspješno provedenih testova u motosportu, Dunlop je u prednju gumu uključio najnoviju generaciju tehnologije Jointless belt (JLB) construction, koju karakteriziraju tri sloja koja pod pritiskom velikih centrifugalnih sila i nagiba tijekom brze vožnje kroz zavoje dokazano smanjuju deformaciju gume. Osim toga, tehnologija JLB osigurava dodatnu preciznost i stabilnost kod snažnog kočenja. Prednja guma može se pohvaliti novim oblikom profila koji u kombinaciji s tehnologijom JLB omogućuje veću kontaktnu površinu kod svih nagibnih kutova, lakše upravljanje i visoku brzinu reakcije pri ulasku u zavoj.

Svoju priznatu tehnologiju JLB Dunlop je primijenio i kod stražnje gume gdje konstrukcija JLB ima samo jedan sloj od aramidnih vlakana s visokom vlačnom čvrstoćom. Zato je kordna konstrukcija snažna, ali i laka, a guma je iznimno predvidljiva, konzistentna u vidu izdržljivosti i reakcije.

U ponudu D213 GP Pro guma, Dunlop je uvrstio i Endurance inačicu za stražnju gumu u koju je uloženo iznimno znanje stečeno u ulozi najuspješnijeg proizvođača guma u povijesti svjetskih prvenstava u vožnji FIM Endurance World Championship. Guma je napravljena prema Dunlopovoj najnovijoj tehnologiji Heat Control, koja povećava njezinu otpornost na kidanje. Tehnologija Heat Control uključuje dvoslojnu mješavinu; snažnu i izdržljivu vanjsku mješavinu i osnovnu mješavinu koja omogućuje gumi optimalnu radnu temperaturu u svim godišnjim dobima i kod bilo kakve konfiguracije.



Guma se može pohvaliti radikalnim dezenom gaznog sloja u obliku peraje i optimiziranim kutovima žljebova, što osigurava optimalno vrijeme zagrijavanja i maksimalan kontakt s cestom u suhom vremenu.

Prvu pobjedu guma D213 GP Pro postigla je kad je na utrci na otvaranju zahtjevnoga prvenstva CIV National Trophy 600 u talijanskoj Imoli Stefano Casalotti (Yamaha) osvojio vodeće mjesto s tom gumom. Slijedio je pobjednički uspjeh na otvaranju njemačkoga prvenstva IDM Supersport u Nurburgringu, gdje je Kevin Wahr (Yamaha) na obje utrke zauzeo najvišu stepenicu na postolju.

D213 GP Pro već je treća hipersportska guma koju je Dunlop u posljednjih šest mjeseci predstavio na tržištu. Za redovitu vožnju na trkalištima prije toga je predstavio GP Racer D212, a za pretežno cestovnu vožnju i povremenu uporabu trkaćih staza SportSmart2 Max.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)