2013-11-06 13:23:30 , Autor: Ante Radić, foto: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Ove smo godine, kao i svake, putovali u Milano puni očekivanja. No, konačno smo se vratili zadovoljni, s vjerom u bolju 2014.



Odlasci u Milano prošlih su godina bili prilično neuzbudljivi. Desetak dana uoči početka sajma, već smo bili dobro upoznati s 'repertoarom' i šetanje među štandovima nije izazivalo onu pozitivnu nervozu. Malo je toga bilo skriveno pod plahtama, veću pažnju od prikazanih 'noviteta' privlačile su, kao i uvijek, najbolje hostese s ovog dijela zemaljske kugle. Zabljesnuo je tu-i-tamo koji značajniji novitet, i to prvenstveno europskih proizvođača. Japanci su, izuzev Honde, spavali dubokim snom. Kriza je učinila svoje.



No, kriza drma i dalje, ali barem možemo predvidjeti početak njenog kraja. Japan se definitivno probudio, a to ponajviše vrijedi za Yamahu. Uprava iz Iwate povukla je potez 'all-in'. Od ove godine, postaje jasno da idu na sve ili ništa. Krenulo je još ovog proljeća s modelom X-max 400, krajem ljeta stigao je MT-09, a na press-eventu večer uoči otvorenja, novinarima je konačno zaigralo srce.






Predstavljen je mlađi brat, model MT-07 (dva cilindra, 75 KS, špekulira se o cijeni od 5500 eura!), zatim povratak legendranog SR 400, ali i novog X-maxa 250 i konceptnog trokotača Tricity. Uz to, posebno su zanimljive tvorničke prerade pojedinih modela, koje su izazvale velik interes publike. Ukratko, vraćamo se osnovama, motocikli su ogoljeni i ponosno ističu svoju ljepotu u jednostavnosti i detaljima.





Honda je održala konstantu i kao i lanjskih godina temeljito obnovila gamu. Tu je novi VFR 800, zatim CBR 650 F i CB 650 F, modeli serije NC dobili su motor veće zapremnine i snage (750 ccm, +5 KS), predstavljen je cruiser CTX 1300 pokretan V4 motorom...



Kawasakijeva najveća zvijezda novi je Z1000, dok Suzuki tek nagoviješta novi uzlet i zasad najveće nade polaže u novi V-strom 1000.





Ni europski proivođači nisu zakazali. Bavarci su predstavili S 1000 R, supernaked snažan 160 KS, zatim vodom hlađeni R 1200 RT i R 1200 GS Adventure, kao i serijske inačice retro modela nineT i elektroskutera C Evolution.
Ducatijeva glavna zvijezda novi je Monster 1200, dok je minigale 899 pao u sjenu, jer su već odrađene prve testne vožnje. MV Agusta je plijenila pažnju novim modelom Turismo Veloce 800, a KTM modelom 1290 Superduke i serijom malih sportaša RC 125/200/390. Vrlo je ugodno iznenađenje stiglo iz Harley-Davidsona, u vidu modela Street 500 i 750. Radi se o posve novim modelima, s tekućinom hlađenim motorima, koji će ponajprije osvajati jednostavnošću i primamljivom cijenom, pa će se H-D zasigurno dokopati nekih novih profila kupaca.









U posljednjem ovogodišnjem broju Motorevije (na kioscima 1. prosinca), očekuje vas iscrpan izvještaj koji se neće svoditi na suhoparno nabarajanje noviteta i njihovih karakteristika. Ponudit ćemo vam bitno drugačiji, sistematski pogled u sezonu 2014.








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 KTM 690 Duke Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda VFR 1200 F MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Gilera Runner 50 SP Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)