2013-04-19 11:15:28 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

U Europi je zabilježen primjetan rast potražnje za motociklima opremljenih automatskim DCT mjenjačima



Iako automatski prijenos na motociklima još uvijek izaziva kontroverze, u ekstremnim slučajevima čak i sablazan, čini se kako se vremena polako mijenjaju. Naime, Honda je objavila podatak o porastu potražnje za motociklima opremljenim DCT automatskim mjenjačima s dvije spojke, preciznije, prodano je ukupno 12.500 motocikala od 2010., kada je spomenuti sustav prijenosa bio dostupan na modelu VFR 1200 F.



Japanski proizvođač trenutno na europskom tržištu nudi četiri modela s opcionalnim DCT-om: VFR1200F, NC700X, NC700S i Crosstourer. Uz navedene, dostupan je i križanac skutera i motocikla, model Integra, isključivo uz DCT prijenos. Najzanimljivije u cijeloj priči je što kupci sve više odabiru automatski prijenos u modelima u kojima je dostupan, pa je tako zabilježen porast potražnje za DCT-om na modelu NC 700 X od čak 44%, što bi značilo da svaki drugi kupac tog modela bira automatiku. Još je zanimljivija situacija s maksi-enduro modelom Crosstourer, gdje je u početku prodaje DCT biralo tek 25% kupaca, da bi taj udio do veljače ove godine skočio na enormnih 70%!





Honda je očigledno dobro procijenila u kojem će se smjeru kretati potražnja za automatskim sustavom prijenosa, odnosno, prepoznala je novu generaciju vozača neopterećenih predrasudama i tradicijom. Sukladno tome, rade na kontinuiranom razvoju DCT-a, koji će u bližoj budućnosti biti dostupan na većem broju modela. Niz će uskoro nastaviti s cruiser modelima CTX 700 i CTX 700N, koji tek trebaju stići u Europu.









Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Suzuki Bandit 650 2007- Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Ducati Diavel (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R125 KTM 690 Duke Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha XT660X Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki VN 900 Classic BMW K 1600 GT (2011.) Megelli sport 125 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha YZF-R6 2008- BMW G 650 GS (2011.) BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati 1198 SP (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) KTM Duke 125 (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia RSV 4 R Ducati Monster 1100 evo (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda CB600F Hornet 2007- Honda VFR 800 2003- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda VFR 1200 F MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Gilera Runner 50 SP Yamaha SR125 1997- Honda CBF 600 S Yamaha FZ6 (S2) 2007- Yamaha FZ8/fazer 800 Triumph Tiger 800 (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Triumph Speed Triple (2011.)