Motorevija
PRETRAGA
2013-04-19 11:15:28 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

U Europi je zabilježen primjetan rast potražnje za motociklima opremljenih automatskim DCT mjenjačima



Iako automatski prijenos na motociklima još uvijek izaziva kontroverze, u ekstremnim slučajevima čak i sablazan, čini se kako se vremena polako mijenjaju. Naime, Honda je objavila podatak o porastu potražnje za motociklima opremljenim DCT automatskim mjenjačima s dvije spojke, preciznije, prodano je ukupno 12.500 motocikala od 2010., kada je spomenuti sustav prijenosa bio dostupan na modelu VFR 1200 F.



Japanski proizvođač trenutno na europskom tržištu nudi četiri modela s opcionalnim DCT-om: VFR1200F, NC700X, NC700S i Crosstourer. Uz navedene, dostupan je i križanac skutera i motocikla, model Integra, isključivo uz DCT prijenos. Najzanimljivije u cijeloj priči je što kupci sve više odabiru automatski prijenos u modelima u kojima je dostupan, pa je tako zabilježen porast potražnje za DCT-om na modelu NC 700 X od čak 44%, što bi značilo da svaki drugi kupac tog modela bira automatiku. Još je zanimljivija situacija s maksi-enduro modelom Crosstourer, gdje je u početku prodaje DCT biralo tek 25% kupaca, da bi taj udio do veljače ove godine skočio na enormnih 70%!





Honda je očigledno dobro procijenila u kojem će se smjeru kretati potražnja za automatskim sustavom prijenosa, odnosno, prepoznala je novu generaciju vozača neopterećenih predrasudama i tradicijom. Sukladno tome, rade na kontinuiranom razvoju DCT-a, koji će u bližoj budućnosti biti dostupan na većem broju modela. Niz će uskoro nastaviti s cruiser modelima CTX 700 i CTX 700N, koji tek trebaju stići u Europu.









Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha V-max Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X KTM 690 Duke Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha YZF-R6 2008- Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)